"Ama bu sefer"
{ önceki bölüm çok sevildi, Bende sevdim. Zaten Çağan ve tuana için böyle sahneler yazmak istiyordum. Haddimi Aşmayacak şekilde bir bölüm hazırladım. Yorumlarınızı mutlaka belirtin ve oylamayı unutmayın ♥︎ }
Şarkıyı dinleyerek okuyun
Çağan efe tiryaki'den:
Sabah olmuştu. Tuana bacaklarını serbest bırakıp üzerime yatmıştı. Uyandığımda saçları yüzümü sarmıştı. Ellerimi belime sarıp saçlarını kokladım. Çok güzel kokuyorlardı.Tuana yavas yavaş hareketlenmeye başlayınca gözlerimi kapadım.
Üzerimden inmeden elini yanağıma koydu ve konuşmaya başladı sessizce."Çok seviyorum seni" tebessüm ettim.
"Haaa" Dedi yerinde doğrularak.
"Demek uyumuyordun!" Diyip eli ile omzuma vurdu. Yerinden kalkacaksın ellerimi beline koyup sertçe oturttum kucağıma."Rahat dur"
Bana bakıp göz devirdi. Yerinde haraketlenmeye başlayınca yutkundum.
"Naz dur diyorum"
"Off bırakta kalkayım" Dedi bıkkınca.
Başka yere bakıp birseyler mırıldandım.
"Ne?" Diyince kafamı çevirdim.
"Hı? Yok bir şey ya"
"Sen az önce" diyip mırıldandığım şeyi soyledi.Sırıttım.
"Demek duydun" Eli ile tekrar omzuma vurdu.
"Deme öyle şeyler"
"Dedirtme öyle seyler" dedim tek kaşımı kaldırıp.
Yalandan gülümsedi.
"Tamam" diyip dogrulmaya kalkınca belinde olan ellerimi bastırdım.
Bu haraketime gözlerini yavaşça kapatt."Çağan bırak" Dedi yavaşça.
Ellerimi beline daha çok sarıp oturduğu yere bastırdım yeniden.
"Niye sevgilim?"
Ellerini belimdeki ellerine götürüp indirmeye çalıştı.
"Bırak" Dedi konuşmaya çalışarak."Hayır" diyip yerimde doğrulup sırtımı yatağın duvarına yapıştırdım.
Buyuzden tuana uzerimde daha rahat duruyordu.Hep sen mi deli edeceksin?
"Ben en iyisi kalkayım" diyince dudağına konuşmaya başladım.
"Ben çoktan" sözümü bitirmeden elini ağzıma koyup susturdu."Bak hâlâ ya!" Güldüm ve avuç içini öpmeye başladım.
Elini çekince yalandan kızmış gibi yaptım."Öpüyordum ne güzel"
"Öpme" Dedi göz devirerek.
"Öperim" diyip belinden oturduğu yere bastırdım tekrar. Her yaptığımda yutkunuyordu yavaşça.
"Öpemezsin" diyip gözlerini gözlerime dikti. Kafamı yaklaştırdım."Öyle bir Öperim ki, nefes alamazsın"
Kısa bölüm cunku devamı gelicwkkk
Aga benim masum çiftime ne olfu????
Sizceboylw sahneler iyi mi??