"Her ne olursa olsun, istersen dünya dursun, elini bırakmayacağım çiçeğim.."
Şarkıyı dinleyerek okuyun (:
Tuana naz ak'dan:
Çağan.
Arkamı döndüğümde gördüğüm kişi çağandı, ağzımdan derin bir çığlık koptu. Koşarak ellerimi çağanın boynuna sardım. Başını boynuma gömdü, elleri sıkıca belimi sardı."Şş tamam ağlama, Çok mu korktun?"
Kafamı geri çektim. Burnumu çekip göz yaşımı tek elim ile sildim. Kafamı evet anlamında sallayınca, sıkıca sarıldı tekrar.
"Özür dilerim, Çok özür dilerim. Ne olur ağlama" Dedi titreyen sesi ile. Geri çekilip gülümsedim.
"Tamam, tamam sonuçta sensin. Korkmuyorum"
Ellerini yanağıma koyup, alnımdan öptü derince.
Rahat bir nefes aldım o an..2 gün sonra
Çağan efe tiryaki'den:
"Evet gülüm, kapıdayım" dedim telefonda naz ile konuşurken.
"Tamam hemen geliyorum" dedi heyecanla.Bir kaç dakika sonra merdivenlerden tuana'nın geldiğini gördüm. Koşarak sıkıca sarıldı, sıkıca sarıldım. kokusunu içime çekerek.
"İlk defa motora biniyorum, Çok heyecanlıyım" Dedi heyecanla.
"Çok eğleneceğiz gülüm" dedim yanağını öperek. Kaskımı takıp, diğer kaskı tuanaya uzattım. Takıp arkama geçti.
"Belime sarıl"
"Tamamm" Dedi hızla ellerini belime sararak.
"Hazır mısın?" Dedim bağırarak.
"Evet!" Diyerek yanıtladı.Orta derece hızla gidiyorduk. Tuana birden bağırdı.
"Daha hızlı Çağan!" Kafamı tamam anlamında salladım, ve gazladım.
Sevinç çığlıkları ile hızla gidiyorduk."Çağan, Çağan araba!" Dedi bağırarak. Durmaya çalıştım, ama araba cok hızlıydı ve yamuk geliyordu. Sağa çekmeye çalıştım. Tuana ellerini sıkıca belime sardı. Korkmuştu çiçeğim.
Sağa çekmeye çalıştım, araba çok kötü geliyordu. Ve birden dünya durdu. Araba çarptı motora. İkimizde motordan düştük. Sürükleniyorduk. Tuana bayılmıştı. Göz yaşlarım içinde acı çekerek tuanayı sıkıca tutuyordum, bir kaç saniye sonra durduk. Hava yağmurlu oldugu için suruklenmistik.
Hemen kaskımı çıkardım. Tuana'nınkinide çıkarıp, başını ayağımın üzerine yatırdım. Göz yaşlarım arasında konuşuyordum. Konuşamıyorudum.
"Naz.. naz neolur kalk! Naz gülüm dedim diye mi gidiyorsun! Güllerin ömürleri kısa olur diyenlere mi kandın? Naz kalk!" dedim bağırarak. Ağlayarak.. Bir sürü insan etrafımıza toplanmıştı. Ambulans sesleri sarmıştı her yeri. Tuana'nın kanayan yerlerine gitti elim, Göz yaşlarım dinmedi. Dinmeyecekti...
Naz kalk :')
Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın!
Kısa oldu evet ama bir dahaki bölüm çok uzun olucak.. aklımda harika sahneler var.