" 19-20 yaşlarında, üniversiteli olmalarına 4 ay kalmasına rağmen küçük çocuk olmaktan çıkmayın 4lüm ile devamke.. "
Tuana naz ak'dan;
Şuan ben,Çağan,yağız ve alisa konsere gidiyorduk. Altımda siyah kot şort pantolon, üzerimde bol beyaz üstünde spiderman etiketleri vb. olan oversize tişört vardı. Saçlarımı tepeden iki küçük örgü yapmıştım. Ayakkabı olarak converse giymiştim. Çağan oversize bir bol tişört, siyah eşofman giymişti. Ayakkabı olarak converse giymişti oda."Midem bulandı" Dedi birden alisa.
Şuan arabadaydık.Duyuru!; bizim bu dörtlü 12. Sınıf. Yaşları; tuana naz; 18 Çağan efe;20
Yağız;20 alisa;19 *Çağan ve Yağız çift dikiş yani sınıfta kaldılar daha önce. *Arabayı Çağan sürüyordu. Bende yanındaydım.
"İyi mısın aşkım?" Diye sordum arkaya dönüp.
Başını hayır anlamında salladı. Yağız alisanın ellerini tutuyordu. Tedirgin olmuştu. Önüme döndüğümde sahilin yakınlarındaydık."Çağan"
Kafasını hafif bana çevirip, yola geri baktı.
"He güzelim"
"Sahile yakın bir yerde dursana. Alisanın midesi bulanıyor. Bende daraldım, Çok sıcak.
Kafasını tamam anlamında salladı.
"Hay hay" diyip bos bir yere park etti Arabayı.Şuan sahilin önündeydik. Arkamızda konser alanı vardı. Ama farklı bir konserdi.
"Denize giresim geldi ya" dedim.
"Sen yüzme biliyor musun?" Dedi Çağan sırıtarak.
Alisaya alttan alttan göz kırptım. Dudağının kenarını yukarı kaldırdı. Bu haraket tamam demekti."Yoo bilmiyorum" Dedi ayağı kalkıp.
"O zaman giremezsin"
Geri geri yürümeye başladım. Ve durdum. Arkamda koskocaman istanbul denizi duruyordu.
"'Tuana dur" Dedi Çağan bana bir adım atarak.
"Niyeymiş? Belki atlayıp boğulmak istiyorumdur" dedim sırıtarak.
Alisaya baktığımda gülüyordu.
"Tuana dursana kızım" Dedi yağız.
Alisa kulağına biseyler söyleyince hafif güldü.
"Atla atla" Dedi yağız tekrardan.
Çağan hemen yagiza baktı"Kes sesini! Atlar bu" Dedi bana bakıp.
"Atlarım, ne varki" Dedim ve kollarımı açtım.
"Tuana yapma!" Dedi Çağan tedirgin sesi ile.
Gülümseyip kendimi geriye, denize bıraktım.
Duyduğum son şey çağan'ın adımı söyleyerek bağırmasıydı.Çağan efe tiryaki'den;
Tuana resmen yüzme bilmeden denize atlamıştı. Hiç düşünmeden hızla denize atladım. Biraz etrafıma bakıp tuanayı aradım. Gözleri kapalıydı. Balık gibi suzuluyordu.
Hemen yanına doğru gittim. Gittikçe bakıyorduk.
Tuana aşağıya doğru düşerken ona doğru gidiyordum.
Çağan & tuana ;
Ellerim ile belini kavrayıp kendime doğru çektim.
Birden gözlerini açtı ve kendini benden uzaklaştırdı.
Beni kandırmıştı. Korkutmaya çalışmıştı ve başardı.Tuanaya doğru yüzüp tek elim ile belini tutup yaklaştım.
Çağan & tuanaYanağına dudaklarımı değdirince gözleri kapanmıştı.
Diğer elimi de beline koyup kendime çektim. Yukarı doğru çıkmaya başladık.Yukarıya çıkmıştık. Tuana geri çekilmeden ellerim ile belini kavrayıp kendime çektim. İkimizde nefes nefeseydik.
Tuana & Çağan"Sen" dedim nefes almaya çalışarak.
"Sen tam bir yalancısın"
Gülümsedi gözlerime bakarak.
Nefes almakta zorlanarak konuştu.
"Hayır, sadece.. sadece sana güveniyorum" diyip yavaşça geri çekildi.
Sonucu ne olurdu bilmem ama, tuanayı kendime çekip dudaklarımı dudaklarına bastırdım.HASSIKTIR BOKK O SAHNEY NEYDI BEEEGEGEG
BI DAHAKI BOLUM BOMBA
YARIN GUN ICINFD ATICAMM
ABII COK SEVDIM BU BOLUMUU
AMA LUTFEN ARTIK OYLAYIN VE TAKIP EDIM YA..