benim olan

453 30 11
                                    

"Kalamadın benle"

Şarkıyı dinleyerek okuyun.

Alisa sezen sever'den:
Göz yaşlarıma engel olamadan yağız ve leyayı izliyordum. Yağız bana zamanında baktığı gibi bakıyordu leya'ya. Kalbim acıyordu.

"Leya bak.. biliyorum henüz 2 gün oldu ama.. ben senden çok hoşlanıyorum. Seni gördüğümden beri aklımdasın. Eğer istersen birbirimizi tanıyalım"
Dedi yağız. Sözünü bitirmesinin ardından göz yaşım düştü.

"Yani? Bu bir çıkma teklifi mi?" Dedi leya. Yağız kafasını yavaşça salladı.
"Aslında evet.. Bende senden hoşlanıyorum" Dedi leya.

Gozlerimi kapattım o an. Çünkü yağız leyaya sarılacaktı. Bana yaptığı gibi.

Arkamı dönüp hızla ordan uzaklaştım. Göz yaşlarım dinmiyordu hiç bir şekilde.

Arabalar hızla geçiyordu, duyamıyordum kimseyi. Gözümün önünde olan tek şey yağızın bakışlarıydı. Beni çok kolay unutmuştu. Söylediği tüm sözler yalan çıkmıştı.

Eve girip kapıyı kapattım. Odama gittim yatağa uzanıp telefonu köşeye attım. Gözlerim Yavaşça kapanmaya başladı.
Göz yaşlarım ise hâlâ akıyordu tabii.

Tuana naz ak'dan:
Çağan şuan duştaydı. Haber vermeye gerek duymadan odadan çıktım. Aşağı kata iniyordum. Etrafım birden karanlıklaştı. Tüm ışıklar gitti. Ellerim ile başımı sarıp etrafa bakmaya başladım.

"Noluyor ya!" Arkamda nefes hissedince hızla one attım kendimi.
"Sen kimsin!" Tekrar boynumda hissettim bir nefesi. Hızla arkamı döndüm. Birden etrafım benden 2'3 yaş büyük erkeklere doldu. Hepsi sert bir şekilde bakıyorlardı.

"Çağan!" Dedim titreyen sesim ile.
Hızla bir yöne koşmaya başladım. Ama önümü bile gormuyordum. Ayağım bir yere takılınca sertçe yere düştüm. Bacağım çok kötüydü.

Çığlık atıp doğrulmaya çalıştım. Birden bir elin kolumu kavraması ile ayağa kalktım.

"Bırak! İmdat!" Yanağıma yediğim sert tokat ile gözlerim doldu.
"Kimsiniz ne olur bırakın" dedim göz yaşlarıma engel olamadan.

"Çağan'ın bedeli sensin tuana"

Duyduğum şey ile yere baktım. Ne bedeliydi bu? Etrafıma bakınmays çalıştım. Ama çok karanlıktı.

"Yalvarırım bırakın beni!" dedim bağırarak.
"Naz! Naz sakın yalvarma!" Dedi bir ses. Efeydi bu.

"Ulan orospu çocukları! Bırakın kızı!"
"Çağan nerdesin! Göremiyorum seni!"
"Kesin lan sesinizi!"
Yüzüme 2. Tokadı yemiştim. Bu sefer dengem bozulmuştu.

"Ona dokunma! Senin o elini kırmazsam şerefsizim!" Dedi Çağan.
Sesinin nerden geldiğini çözemiyordum.

"Kes sesini Çağan! Sen bizim abimize, tayfun abiye bunu yapmadan önce düşünecektin! Şimdi gülün elimizde, sesini kesmezsen cesedine ulaşırsın sadece!"

Yutkunamadım o an. Ceset.

"Senin ecdadını sikicem! Çek o elini lan!"
"Sus! Yoksa gözünün önünde öldürürüm sevgili naz'ını"
Birden ışıklar açıldı. İlk gördüğüm kişi çağandı. Kolları ve ayakları bağlıydı.

"Çağan!" Dedim var gücümle.
Ve 3. Tokat. Artık canım çok yanıyordu. Göz yaşlarıma engel olamıyordum. Iki el sıkıca sardığı için haraket dahi edemiyordum.

"Lan dokunma piç! Bir daha vurursan seni tokatlayarak öldürürüm! anladın mı!"
4. tokat.

Başım dönüyordu artık. Her seferinde daha sert vurması canımı çok yakıyordu. Dudağımda hissettiğim kan ile Gözlerimi kapadım.

Çağanın ağladığını duyunca hemen gözlerimi açtım.
"Dokunma! Dokunma ne olur! Gel bana vur! Ama ona vurma ne olur!"
"Bunlar senin her kurşunun için Çağan efe tiryaki. Sen bizim tüm adamlarımızı nasıl döverek öldürdüysen" diyip bana baktı.
"Bizde buna öyle yapıcaz"

Konuşamayacak haldeydim. Göz yaşlarım kurumustu artık. Dizlerimin üstünde yere biraz uzakta karşımdaki Çağana bakıyordum sadece.
Ağlıyordu.

"Ağlama, lütfen ağlama" dedim kısılmaya yakın sesim ile.
Çağan sesimi duyunca gözlerini kapattı.

"Hadi. Gidiyoruz" diyip beni sertçe yerden kaldırdı adam.
"Bırak!"
Ve bir tokat daha. Sadece sustum o an. Çünkü artık yanağımın morardığını hissediyordum."

"Eger ki senin o elini kırıp daha sonra kesmezsem şerefsizim" Dedi Çağan nefretle.

.
.
.

Şuan arabadaydık. Son tokattan sonra hiç konuşmamıştım. Düz bir şekilde önüme bakıyordum. Yanımdaki adam saçlarıma dokununca kafamı geriye çekip çenemi sıktım.

Kocaman bir eve gelmiştik. Kolumdan sürükleyip zorla bir odaya getirmişti adam.

"Sakın sesini çıkmasın" diyip içeriye ittirdi. Kapıyı sertçe kapatıp kilitledi.
Etrafımda sadece bir yatak vardı. Üzerine oturup elimi Yanağıma koydum. İlk dokunuşumda acı ile inledim. Biraz etrafıma bakınca ayna olduğunu gördüm. Baktığımda Yutkunamadım o an.

Dudağım kanlar ile doluydu. Yanağım çok kötü şekilde morarmıştı.
Ama canımı yakan çağanın ağlamasıydı. Şuan ne yapıyordu hiç bir fikrim yoktu. Yatağa uzanıp gözlerimi kapattım. Göz yaşlarım istemsizce akmaya başladı.

Ne olmuştu birden?

Alisa ve Tuana o gün sadece yatağa uzanıp ağladılar. İkiside sevdiği adamlar için ağladılar.

Varya diğer bolym bomba.

Oylamayı ve yorum yorum atmayı unutmayın (:

Çete Ve Denge Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin