"Ve çağanı yine ilacı sarmıştı"
3 gün sonra.
Yağız Kılınç'tan:
Çağan ile motor üstündeydik yine. Çağan kolunun iyi olduğunu söylüyordu ama degildi.
Korktuğum başıma gelmişti. Çağan Birden yavaşlamaya çalıştı. Hemen hemen 100luk hızla sertçe yere düştü. Hızlıca motoru durdurup, kaskımı çıkardım. Hızla yanına gittim."Çağan!" Baygındı. Hızla ambulansa aradım. Ambulans Çağanı götürürken, adamlardan birini arayıp, çağanın motorunu aldırdım.
Tabiiki beklemedim. Ambulansın içinde aramıştım.
"İyi olucak mı? " Dedim tedirgince.
Hemşire konuşmaya başladı.
"Olucak"Hastaneye gelmiştik. Çağan hâlâ baygındı. Hızla bi odaya aldılar. Hemşire bir doktora seslendi.
"Tuana hocam!" Hızla kafamı doktora çevirdim. Tuana naz geliyordu.Hemen duvarın arkasına geçtim ve dinledim.
"Hocam, acil bir hasta geldi. Motor kazası" Dedi Hemşire.
"Tamam. Hemen geliyorum" dedi tuana naz. Çağan beni mahvedecekti.Tuana naz ak'dan:
Hemen hemşirenin dediği odaya girdim. Durdum. Belkide yüzüm bembeyaz olmuştu o an."Çağan" dedim yavaşça. Şuan yatakta ağzı burnu kanayan kişi çağandı.
3 yıl sonra onu bu halde görmek.. Göz yaşlarım akmaya başladı. Birden içeriye biri girdi. Arkamı dönemedim. Çünkü kim olduğunu anlamak zor değildi."Onu iyileştir" Dedi yağız. Gözlerimi sıkıca kapatıp, alt dudağımı dişledim. Ağlayamazdım. Arkamı dönmeden titreyen sesim ile konuştum.
"Odadan çık" Yağız hemen odadan çıkmıştı. Yavaşça baygın durumda olan Çağana yaklaştım. Suratı darmadağın olmuştu. Onu çok özlemiştim, ana öfkeliydim. Beni o halde bırakıp gitmişti.Yazardan: tuana naz hiç bir hemşirenin gelmesine izin vermeden kendi başıma hallediyordu işini. Ağlayarak sevdiği adamın yüzündeki kanları temizliyordu. Koluna baktı. Morlugu hatırladı. 3 gün önce gördüğü o kişiler Çağan ve yağızdı.
Tuana naz işini bitirmişti. Çağan efenin kolunu sarmıştı sargı bezi ile. Oysa çağanın ilacı direkt tuanaydı.
Çağan efe tiryaki'den:
Gozlerimi yavaşça açtım. Etrafıma baktığımda, arkasına dönük sessizce Ağlayarak etrafı toplayan bir doktor vardı. Doktor yavaşça arkasına döndü. Gözlerim kocaman açılmıştı. Tuana gözleri ile Gözlerimi buluşturunca yutkundu. Yavaşça yanıma geldi."Bunlar" dedi titreyen sesi ile. Gözleri hâlâ ıslakti.
"İlaçlarınız. Arkadaşınıza kağıdı veriyorum. Taburcu olabilirsiniz. Geçmiş olsun" diyip hemen odadan çıktı. Sizli bizli konuşuyordu..Biraz zaman sonra içeriye Yağız girdi.
"Tek başına iyileştirdi seni. Ağlayarak" Dedi yavaşça. Gözlerimi kapattım. Çünkü gözlerim dolmuştu.Hastaneden gelmiştik. Kolumdaki alçı ile 1 ay boyunca motora binemeyecektim. Bu bilgi beni yiyip bitiriyordu.
Kapı sesi gelince, kafamı o yöne çevirdim. Yağız gelmişti.
"Nasıl oldu kolun?" Anahtarı cebine atıp oturdu."Bok gibi. Ulan ben napıcam 1 ay motorsuz?" Dedim sinirle.
"Yapacak bir şey yok abi"
Sinirle nefesimi verdim.Birden başım dönmeye başladı.
"Yağız" dedim yavaşça. Bana baktı.
"Çağan? İyi mısın?" Dedi tedirgince.
"Başım çok kötü dönüyor" dedim bir elimi başıma götürerek."Hastaneye gidelim, kalk" diyip yardım etti. Ayağa kalktığım gibi yagiza tutundum.
"Haraket edemiyorum. Çok kötü" dedim gözlerimi kapatarak.
"Çağan" Dedi yavaşça.
"Tuana'yı çağırayım mi?" Yüzüne baktım yavaşça.
Başımı evet anlamında sallayınca cebinden kart çıkarıp aradı Ve haporlere aldı."İyi günler" Dedi bir ses.
"İyi günler, Doktor tuana naz ak ile görüşe bilirmiyim?" 23 yaşında doktor olmaz biliyorum ama siz şey etmeyin wkdbals"
"Tabii bağlıyorum"
Gözlerim kapalı dinlemeye başladım."Merhaba" dedi naz. Gözlerimi sıkıca kapattım sesini duyunca.
"Tuana.. " Dedi yağız yavaşça.
Biraz beklemeden sonra tuana yavaşça
Konuşmaya başladı.
"Efendim?"
"Çağan, Çağan çok kötü. Yerinden bile oynayamıyor" dedi yağız tedirgince.
"Geliyorum, adres ver" diyince tebessüm ettim.15 dakika sonrasında kapı çalınca, gözlerimi kapattım. Uzanıyordum zaten.
"Hoş geldin" dedi yağız sessizce kapıya açarak.
"Hoş bulduk" diyip içeriye geçti. Ama biri daha gelmişti.
"Alisa.. " Dedi yağız yavaşça.Yerimden hiç kıpırdamadan duruyordum.
Yanaklarımda bir el hissettim.
"Baygın mi?" Dedi naz.
"Bilmiyorum"
Gözlerimi yavaşca açtım.
Gözlerim ile gözleri buluştu.
Yağız salondan çıkınca, alisada çıktı.
"Neyin var?"
Cevap veremedim. Yüzüne bile bakamıyordum.
"Sana sordum" Dedi yavaşça."Başım dönüyor" Dedi gözlerine bakarak.
"Eline fener gibi bir şey alıp gözlerime baktı. Daha sonra dinleme cihazı gibi bir şey ile kalbimi dinledi. Kalbim çok hızlı atıyordu."Her şey normal duruyor. Başka bir şey bu" diyip elini başıma götürdü. Saçlarıma dokununca 1'2 tutam elinde kalınca gözleri açıldı.
"Saçların. Saçların dökülüyor"
Ellerimi saçlarıma götürünce, çekmeme rağmen avucum Saçlarım ile doldu.
"Bu" dedim dik oturmaya çalışarak.
"Bu normal değil, benim saçlarım bu kadar dökülmez ki" Dedim stresle.
"Hastaneye gel yarın, kan almam gerek" Dedi ayağı kalkarak.Tek kolum ile doğrulmaua çalışınca beni durdurdu.
"Gerek yok. Kalkma" diyip evden çıktı hızla. Öylece arkasında bakakaldım.
Alisa da bahçeden inince, yağız üst kattan geldi. Alisa bana bakıp, daha sonra yağıza baktı ve hızla tuana'nın arkasından gitti.GEC GELDI. KUSURA BAKMAYIN ♡
CAGANI KOTU GUNLER BEKLİYO..
SIZCE NESI VAR?
BIR DAHA BOLUM IXIN SPOILER VEREYIM MI? KİİSS VARR 😋🤭
OY BEEMEYI VE YOEUM ATMAYI UNUTMSYINN