ten

623 34 6
                                    

"Canımı yakar beni severek"

Şarkıyı dinleyerek okuyun.

[ Çağan ve Tuana için bir bölüm oldu bu, rahatsız olacaklar okumasın. Yorumlarda saçmalamayın. Karakterlerin 23 yaşlarında olmalarını unutmadan yorum yapın.. ]

Çağan efe tiryaki'den:
Tuana'yı da alıp plaja getirmiştim. Bu ikimize de iyi gelecekti.

"Çok güzel burası" dedi çantasını yere bırakarak.
"Tıpkı sen" dedim göz kırparak.
Gülümsedi.
"Neden boş burası?"
"Boşalttım" dedim sırıtarak.

Saat gecenin 1ydi, etrafımızı sadece ay ışığı ve yıldızlar aydınlatıyordu.

"Hadi hazırlan, denize giricez"
Gülüp hemen otele doğru koştu.
Arkasından gülümsedim.

15 dakikanın sonunda gelmişti.

"Sonunda be kızım"
Yanıma koşarak gelip sarıldı.
"Sanada bunları getirdim, şu kabinde değiştir gel"

Üzerimi değiştirip geldim.
Tuana bikini giymişti, bende tabii hiç şaşmaz Beşiktaşlı şortumu giymiştim.

"Su çok iyi!" Dedi ayaklarını ıslatarak.
Yanına gidip elini tuttum.
"Eh, girelim o zaman"

Suyun içine geldiğimizde biraz ilerledik. Belini sarıp kendime çektim. Bacaklarını belime sarıp gülümsedi.

"Bacaklarımı bırakıcam, sakın bırakma"
Yanağını öpüp çekildim.
"Bırakmam"

Bacaklarını yavaşça serbest bırakıp sırt üstü geldi suyun üzerine.
Ellerimi belinin altına tuttum sıkıca.

"Çok iyi ya" dedim gülerek.
"Aynı sen" diyince bakıp gülerek göz devirdi. Biraz durup izlemeye başladım. İçimden sadece öpmek geçmişti o an.

Bacaklarını serbest bırakıp tekrar sıkıca sarıldı. Bedeni bedinime değince tekrar yutkundum. Deli ediyordu.

"Yapma" dedim nefes nefese dudaklarına bakarak.
"Neyi?" Dedim masumca. Hâlâ sıkıca sarılıyordu.
Yutkunup dudaklarına baktım yeniden.

Sarılmamız yetmiyormuş gibi başını boynuma sarınca nefesim kesilmişti.
Boynuma bıraktığı küçük öpücükler Deli ediyordu.

Yavaşça uzaklaştırmayı denedim, daha çok sarıldı. Tek hamlede suyun altına çektim. Gülümsedi. Yukarı çıkacakken tek hamlede belinden kavrayıp kendime çektim. Bedeni bedenime çarpıyprdu.

Elimi boynuna koyup, yüzünu çektim kendime. Dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Anında karşılık vermişti. En içten şekilde öpüyordum, öpüyordu.

Geri çekilmeden ellerimi bedeninde gezdirmeye başladım. Elleri sırtımı buldu. Tırnaklarını sırtıma batırınca daha sıkı çektim kendime.

Hızla suyun üzerine çıkıp nefes almaya çalıştı. Suyun üzerine çıkmıştım bende.
Bit kaç saniye yüzüme baktı.

Daha sonra hızla elini boynuma çekip dudaklarımı esir aldı dudakları.

...

Kurulanıp masaya geçmiştik.
Yemeğimi yiyorduk.

"Mutlu ettim mi?"
"Hemde çok" Dedi gülümseyerek.
Elimi Yanağına koyup okşadım.
"Geçmişte bıraktığım tüm izleri sileceğim naz'ım. Söz veriyorum sana"
Yanağını çekip Elimi öpünce güldüm.

Yarım saat daha yüzüp içeriye geçmiştik. Kos koca oteli, plajı kapattırmıştım.

"Ben duş alıp gelicem balım"
"Tamam güzelim"

Naz duş aldıktan sonra bende gidip duş aldım. Üzerimi giyinip içeriye girdiğimde, yatakta telefona bakan nazı gördüm. Siyah bir şort ve crop giymişti. Fiziği harikaydı.

Yanına oturup telefonunu aldım. Beni fark edince doğruldu.

"Geldiğini görmemişim"
"Önemli değil güzelim" diyip Yanağını öptüm. Telefonunu kendi tarafındaki çekmecenin üzerine koymuştum. Bildirim gelince ben haraketlenmeden tuana doğrulup telefonu uzandı.

Uzanırken elini karın ve göğüs arama koymuştu. Her haraketi Deli ediyordu. Bunu bilerek yapıyordu.

Telefonuna bakıp 'indirim mi?' Diyip göz devirip telefonu köşeye koydu.

Gözleri gözlerimi bulmuştu. Gülümsedi.
Bileğimdeki tokasını alıp saçlarını toplamaya başladı. Boynu.. saçları.. Her zerresi mukkemeldi. Saçlarını bağlamadan elinden tokayı alıp arkasına dondurdum. Saçlarını toplayıp tokatı taktım. Bana dönmeden Dudaklarımı boynuna bastırınca, istemeden küçük bir mırıltı çıktı ağzından.

Öpüp Öpüp bırakmam hoşuna gitmişti.
Elleri yatağın yorganını sarmıştı.
Nefesim boynuna çarpıyordu, derince Öpüyordum. Gözlerim kapanıyordu, tuana'nın kalp atışlarını bile duyuyordum. Aynı sekildeydi.

Yavaşça bana dönmeye yelkendi, geri çekilip yatağa yaslandım. Üzerime eşofman tek almıştım. Ellerini göğsüme koyup başını kalbimin olduğu yere yasladı. Kucağıma oturmuştum Tırnakları vücudumda geziyordu. Yutkundum zorla.

Başını göğsümden kaldırıp yavaşça öpücükler bırakmaya başladı. Ellerimi istemeden saçlarına götürmüştüm.

Hâlâ kucağımdaydı. Doğrulup ellerini vücudumun üzerine bıraktı.
"Niye konuşmuyorsun?" Dedi Sakince.
Deli ettin, konusmami bekle diyemedim.

"Hiç" dedim nefes nefese.
Gülümseyip oturduğu yere ağırlığını verdi. Başımı geriye atıp derince nefes aldım. Başını tekrar göğsüme koyup gözlerini kapattı.

"Böyle uyuyabilir miyim?"
Başımı geriden çekmeden sessizce konuştum.
"Tabii.."

Ben nefes almaya çalışırken, tuana kucağımdaydı. Nefesi göğsüme çarpıyordu. Uyumuştu. Ellerimi Saçlarına geçirdim. Yavaşça okşayıp başımı yaklaştırıp sıkıca öptüm.
Geri çekilip ellerimi beline sardım ve gözlerimi kapattım...

O NEUDI LAN

KLK DEFA YAZIYORUM BOYLE SAHNELER AGAAA

YORUMLARINIZI MUTLAKA BELIRTINNNN

OYLAMAYI UNUTMAYINN ♡♡♡♡♡

Çete Ve Denge Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin