-נקודת מבט בריאן-
*כעבור שבוע*
עבר שבוע מאז שהצוות שלי נמצא באקוואדור, ועדיין אין שום זכר לרמזים שיעזרו לנו להבין למה ג׳קסון היה אובססיבי ללגונה.
קים כבר ממש בשלבי החלמה, עכשיו כשהיא יצאה מכלל סכנה הרופא נתן את אישורו שאנחנו יכולים לטוס חזרה ללאס וגאס.
הייתי לצידה במהלך השבוע הזה אבל לא באמת הצלחתי להיות שם, המוח שלי הריץ מחשבות על כל מה שגיליתי, על כל השקרים שצפו.
-נקודת מבט קים-
השבוע הזה היה מלא בכאבים, פיזים ונפשיים.
אני מרגישה שאני מחלימה מיום ליום וחוזרת לעצמי אבל הדבר שהכאיב לי הכי הרבה זה לראות את בריאן במצב הזה.
הוא נכנס לסוג של שוק, לא דיבר יותר מידי ולא שיתף אותי מה עובר עליו.
השתיקה שלו כאבה לי יותר מהכל.סבלתי מסחרחורות וכאבי ראש חזקים, הרופא אמר שזה בגלל כמות הדם שאיבדתי.
נכנסתי לחדר שבו טיפלו בי וביקשתי מהאחות שהייתה שם שתתן לי משכח כאבים.
״איך את מרגישה?״ לפתע בריאן נכנס.
״בסדר״ אמרתי והלכתי לחבק אותו, הריח שלו אפף אותי עצמתי את עיניי ונאחזתי בו כל כך התגעגעתי אליו.
״למה לקחת משכך כאבים?״ הוא שאל והביט לי בעיניים.
״כאבי ראש״ עניתי.
״בואי איתי״ הוא אמר והלכתי אחריו.
הוא הוביל אותי אחריו לחדר האמבטיה.
״אמבטיה עם מים פושרים אולי תועיל לך קצת״ הוא אמר ופתח את ברז המים על מנת שהאמבט יתמלא.
״אני לא רוצה שתטפל בי, כאבי הראש לא מעניינים אותי תדבר איתי זו תיהיה התרופה הכי טובה עבורי״ אמרתי ומשכתי אותו אלי.
״אני לא רוצה לדבר על דברים שאין להם חשיבות, בבקשה, תני לטפל בך״ הוא אמר בקול מרוחק.
״אני מרגישה שאתה מתרחק ממני, למה אתה עושה את זה״ אמרתי ודמעות החלו להתמלא בעיניי.
״זה הכי טוב עבורך, את תביני את זה בסוף״ הוא נשק לראשי והרים את חולצתי כדי להוריד אותה.
הוא סגר את ברז המים והביט בי במבט כואב.
״תורידי את הבגדים״ הוא אמר וכך עשיתי.
הוא הסתכל עלי במבט מורעב, התקרבתי אליו וכרחתי את שתי ידי סביבו.
״אני אוהבת אותך בריאן, אני זקוקה לך כל כך״ אמרתי ונשקתי לשפתיו.
-נקודת מבט בריאן-
חיפשתי את קים בבית ומצאתי אותה בחדר שבו טיפלו בה, היא נראתה כאילו היא סובלת וביקשה משכח כאבים מהאחות.
כל רגע לידה מקשה עליי, אני רוצה אותה וצריך אותה פיזית ונפשית ואני לא רוצה להיות חרא ולנצל אותה למרות שאני יודע שבקרוב מאוד דרכינו יפרדו, הבטחתי לעצמי לתת לה עתיד טוב יותר.
הובלתי אותה לחדר האמבטיה, הצעתי לעשות לה אמבטיה כדי שתרגיש טוב יותר.
היא ניסתה להוציא ממני מילים, לא יכולתי לדבר, לא רציתי לדבר זה היה הופך את המצב לאמיתי מידי ואני עוד מנסה לעכל.
רציתי לטפל בה זה המעט שיכולתי לעשות עבורה.
היא שאלה למה אני מתרחק ממנה, אם רק הייתה יודעת שאני לא רוצה בזה, שאני זקוק לה יותר ממה שהיא זקוקה לי.
היא הורידה את בגדיה ונשקה לשפתיי, האינסטינקט הראשוני היה להתרחק אבל לא יכולתי.
השפתיים האלו שאני כל כך אוהב, החיה הקטנה שלי שלא מוותרת אם רק הייתה יודעת כמה אני אוהב אותה.
הנשיקה הפכה פראית יותר, מהשפתיים ירדתי לצוואר שלה, משם לחזה שלה ממצצתי ונישקתי כל חלק שהצלחתי להגיע אליו.
תוך כדי הנשיקה האצבעות שלי לאט ירדו למטה, חיפשו את החום שבין רגליה.
כמצאתי את מה שחיפשתי הנחתי את אצבעותי על האזור הרגיש שלה היא מיד התקמרה וגנחה באוזני.
״פאק, כל כך התגעגעתי לזה״ היא החלה לפתוח את כפתורי החולצה שלי.
כשהצליחה להוריד אותה ממני היא החלה לנשק את חזי ברעב וירדה עם היד שלה למכנסיים שלי, ליטפה ונגעה בי בעדינות שהטריפה אותי.
היא הורידה את החגורה ופתחה את מכנסיי במהירות, כאילו עוד שניה כבר לא אהיה כאן.
הכנסתי את אצבעותיי בין רגליה, בעדינות בהתחלה ואז כשראיתי כמה היא רטובה המשכתי להחדיר אותן בקצב מהיר יותר.
״כן בריאן!״ היא גנחה.
״אני זקוק לך, לפה שלך עליי״ אמרתי לה והורדתי את תחתוני.
היא מיד אחזה בי בידה והחלה לעסות אותי מעלה מטה, היא פתחה את פיה והכניסה את כולי לתוכה, החום של הפה שלה שיגע אותי זה היה טוב כל כך.
״את מושלמת״ אמרתי ודחפתי את עצמי אליה מהר יותר.
״אני לא רוצה שתגמור, עדיין לא״ היא אמרה והוציאה אותי מהפה שלה.
הרמתי אותה חזרה אליי ונשקתי לשפתיה, כופפתי אותה על האמבטיה ומיקמתי את עצמי בין רגליה.
״בבקשה בריאן״ היא התחננה.
הכנסתי את עצמי לתוכה והתחלתי לנוע.
״פאק שכחתי כמה זה טוב להיות בתוכך״ אמרתי בגניחה והמשכתי לחדור אליה במהירות.
״כן, בדיוק ככה״ גנחה בקול.
אחזתי בחזה שלה ושיחקתי איתו תוך כדי.
״אני עומדת לגמור, כן !״ היא אמרה וגופה החל לרעוד מהאורגזמה.
״פאק כן, את טובה כל כך״ אמרתי והרגשתי שגם אני עומד לגמור, גופי החל לרטוט גמרתי בפנים והרגשתי בחלום לרגע.
״בואי ניכנס לאמבט אני אעזור לך להתנקות״ אמרתי ועזרתי לקים להיכנס לתוכו.
נכנסו יחד אל תוך האמבט, אני שכבתי וקים שכבה על החזה שלי בשקט מחריש.
יש לנו כל כך הרבה מה להגיד, אבל לפעמים השקט מדבר בעד עצמו.
״אני לא רוצה שתדבר, רק שתקשיב לי, אני מבינה שאתה לא מוכן לשתף אותי אני מכירה אותך ויודעת שזה הדרך שלך להתמודד עם דברים.
אבל אם יש משהו שאני מבקשת ממך זה שלא תרחיק את עצמך ממני, אני זקוקה לך בחיים שלי, אני יודעת שאתה גם זקוק לי בבקשה ממך בריאן.
אני יודעת שאתה מרגיש אשם על כל מה שקרה לי, אני סולחת לך למרות שאתה לא אשם.
זה אולי ישמע לך מטורף אבל אני מוכנה לחוות הכל שוב פעם אם בסוף אתה איתי״ היא אמרה והרימה את ראשה כדי להביט לתוך עיני.
״אני חייב להתרחק, את טובה מידי, את אור גדול שחבל להרוס קים אני לא אתן לעצמי להרוס אותך את שומעת?״ עניתי בכאב.
״אבל אני לא רוצה משהו אחר בחיים שהוא לא אתה, אתה לא תהרוס אותי ואתה לא תוותר עלינו״ היא אמרה ודמעות החלו לרדת מעיניה.
מחיתי את הדמעות שירדו ונשקתי לשפתיה ברוך.
״יש צדדים בי שאת לא מכירה, חינכו אותי להיות אדם רע תאמיני לי שאת לא רוצה אותי לידך, הרגתי את אח שלי אני מסוגל לגרוע מזה״ אמרתי.
״אתה בכלל לא ידעת שהוא אח שלך, אתה צריך לסלוח לעצמך בריאן אתה עשית את זה כי אתה אוהב אותי, מי שמסוגל לאהוב מסוגל להיות אדם טוב תרצה או לא״ היא אמרה ועיניה נצצו.
״הייתי עושה הכל שוב פעם והורג אותו, כל מי שיעז לפגוע בך ישלם ! ״ נשקתי לאפה.
אחרי ששטפנו אחד את השניה והתעטפנו במגבות, יצאנו אל חדר השינה ונכנסו למיטה, ערומים.
קים נשכבה ואני הנחתי את ראשי על החזה שלה, מאזין לדפיקות הלב שלה ולראשונה מאז שקים נחטפה ישנתי שינה טובה ורגועה.
YOU ARE READING
Empty Heart / לב ריק
Romanceהיא חיה בבועה של חיים מושלמים עם הגבר המושלם, עד שיום אחד הכל מתפוצץ לה בפנים. הבן אדם שנתנה לו לשמור לה על הלב הוא זה שגם שבר אותו, כשהבועה מתנפצת, היא מתרסקת. וכשהיא מתרסקת ליבה לא יכול לעמוד בכל זה. מלהיות אכפתית וטובת לב היא הפכה להיות אגואיסט...