פרק 19:

5.8K 178 40
                                    

-נקודת מבט בריאן-

היום כבר כמעט ונגמר.
נלחמתי בעצמי אבל בסופו של דבר נשברתי ושלחתי לה הודעה, ואני שמח שעשיתי את זה.
עבדתי היום עם הצוות שלי בעיקר על חקירת פרטים נוספים על הלגונה באקוודור שאמא נתנה לי.
לא גילינו שום דבר חדש וג׳קסון לי חושב שאם יאיים עליי הוא יקבל את הלגונה.
הוא לא יודע שכאשר יש לך רק הון וכסף בחיים איומים לא באמת מהווים איום, הוא לא יכול לפגוע בי דרך אנשים אחרים שחשובים לי כי אין אנשים בחיים שלי ואף פעם לא היו, מהסיבה הפשוטה שברגע שמישהו נכנס לחיים שלך הוא הופך להיות מטרה של כל אויב שלך, אני לא מעוניין שאנשים שאני אוהב יפגעו ואבא שלי לא שכח להוריש לי אויבים לאחר מותו, אז ככה אני חי, רק אני ועצמי.

הגעתי הביתה בשעה מאוחרת וכל מה שרציתי היה להתקלח ולישון.
השעה הייתה שלוש לפנות בוקר, הבית היה חשוך ושקט מידי, כל עובדי הבית כבר ישנים.
הדלקתי את האורות בניסיון להחיות את הבית, אבל רק האנרגיות המיוחדות שלה מצליחות בזה, היא חסרה לי כאן.
אני רוצה אותה, אצלי בבית, ישנה איתי כל לילה כמה צמוד שרק אפשר, אני רוצה שכולם ידעו שהיא שייכת לי ורק לי, כמו חולה שליטה מטורף.
אף אחת לא הצליחה לסובב אותי על האצבע הקטנה שלה כמו שהיא מסובבת אותי.
היא היחידה שמצליחה לגרום לי לחייך ולצחוק, היא והדרכים המיוחדות שלה...

נכנסתי לחדר השינה שלי, כרגיל הוא מסודר כמו תמיד אבל לשם שינוי המצעים נראו מקומטים זה היה נראה כאילו מישהו התיישב על המיטה שלי.

הנחתי את הטלפון שלי על השידה שצמודה למיטה שלי והבחנתי בדף מקופל, לא זכרתי שהנחתי שם משהו.
אולי אחת המנקות שכחו לזרוק אותו או הניחו אותו כאן בטעות, הנחתי לדף הזר שעל השידה והלכתי להתקלח.

לבשתי בוקסר כשיצאתי מהקלחת ונכנסתי למיטה, הושטתי את ידי כדי לקחת את הטלפון מהשידה והבחנתי שוב באותו הדף, הסקרנות גברה ופתחתי אותו.
ליבי נפל כשראיתי שזה לא פתק סתמי שהניחו כאן, זה מכתב, ממנה.

-״היי בריאן, אני יושבת כרגע בחדר שלך.
כותבת לך מילים שאני לא כל כך בטוחה בהם
אבל זה מה שאני מרגישה.
החלטתי לא לשקר לעצמי יותר, להיות אמיצה.
הגעתי לבית שלך כדאי להתוודות אבל אתה לא נמצא אז אני כותבת לך את המכתב הזה.
אני בחורה פגומה, לא בחרתי להיות כזו...
כשנכנסת לחיי לא הייתי מודעת למה שהבאת איתך, חשבתי שאנחנו נשכב ושם זה יגמר.
זה גם מה שאת שידרת לי, אבל מתברר שאחרי הכל אנחנו לא רצינו אחד את השני רק ללילה אחד.
ניסיתי, ניסיתי לבנות עוד חומות סביב הלב שלי כי פחדתי מההשפעה שלך עליו.
מיום ליום אני מבינה שחומות לא יעזרו לי.
אני לא יודעת להסביר אבל הבטן שלי מתהפכת רק מלשמוע את קולך, יש כאלו שיגידו שאתה אדם מאיים ומפחיד אבל אני רואה בך ההפך הגמור, המקום הבטוח שלי.
אני רוצה ומוכנה לתת לעצמי להיות בין זרועותייך, לגלות יחד איתך מדוע אתה מצליח להסיר את גדרות ליבי.
אמרתי לך פעם שהכל הייתה טעות אחת גדולה, אבל אני לא מתחרטת על כלום.
אני פוחדת מלהיפגע, אבל יותר פוחדת שלא יהיה לי אותך.
אני רוצה שתיקח את הלב הקר שלי ותמלא אותו בחום, שתעשה אותי מאושרת ואני אותך מאושר...
מקווה שעדיין יש לי מקום בלב שלך,

Empty Heart / לב ריקWhere stories live. Discover now