אני פחות זוכרת מה קרה אתמול אחרי שחזרתי לשולחן החברים שלנו.
המשכתי לשתות ולשתות, להשתכר ללא מעצורים.
בלה אמרה שרקדתי והתנהגתי כמו משוגעת.
אבל זה הדבר האחרון שמעניין אותי.אני כבר לא מתחרטת על כך שהתנהגתי כמו ילדה טיפשה אתמול, זה היה בגלל השפעת האלכוהול והסמים.
לא קינאתי בה ולא באמת עניין אותי עם מי בריאן נמצא או את מי הוא מעוניין להכניס למיטה.קמתי בצהריים עם כאבי ראש חזקים מאוד.
אחרי מלחמה גדולה עם עצמי אם לקום מהמיטה או לא אני מחליטה שכן לקום ואני נכנסת לחדר המקלחת שבחדרי ומסירה את השמלה האדומה שאני לובשת עוד מאתמול.
פתחתי את המים וכיוונתי אותם כך שהם יהיו רותחים בדיוק כמו שאני אוהבת.
אחרי שסיימתי התעטפתי בחלוק הלבן שלי ונשכבתי במיטה, לקחתי את הטלפון וגללתי קצת ברשתות החברתיות.
לפתע צלצול הטלפון שלי נשמע,
קיבלתי שיחה ממספר חסוי.
לענות או לא לענות?
וכמובן תמיד אני עושה את הדבר הלא נכון.
״הלו״ עניתי.
״קים, צהריים טובים, מדבר רוס המאבטח של בריאן וואיט״ הוא אמר ונשמתי נעתקה.
איך הוא השיג את מספר הטלפון שלי ?
״הבוס רוצה שתהיא מוכנה בשעה שבע בדיוק,
הוא יגיע לאסוף אותך״ הוא ענה בהחלטיות ולא נתן לי מקום לסרב, לפני שהספקתי לענות השיחה התנתקה.למה הוא רוצה שאהיה מוכנה בשעה שבע?
לאן הוא מתכוון לקחת אותי ?
ואם הוא מעוניין לקחת אותי לאן שהוא,
מדוע הוא לא יכל לפנות אליי בעצמו?
אלפי שאלות רצו בראשי וגרמו לי להוציא אנחה של תשישות.
הראש שלי כאב מידי כדי להתמודד עם כל כך הרבה שאלות שאני לא אמצא להן תשובות עד שאפגוש אותו.לא ידעתי לאן אנחנו הולכים אז לבשתי משהו שיהיה גם פשוט וגם מרשים ואלגנטי.
לבשתי חצאית לבנה וגופיית תחרה בצבע שחור שהייתה קצת כמו הלבשה תחתונה ונתנה וויב קלאסי.
(ניתן לראות בתמונה למעלה/ לדמיין כרצונכם).השעה שבע הגיעה, התזתי על גופי בושם ויצאתי לסלון.
״לאן בדיוק את הולכת?״ בלה סקרה את לבושי.
״את האמת שאני בעצמי לא יודעת, בריאן אמר לי להיות מוכנה בשבע שהוא יגיע לאסוף אותי״ עניתי.
״מה קרה לסקס חסר רגשות? חשבתי שזה היה חד פעמי קימו״ היא חייכה.
״שום דבר לא השתנה בלה! הוא אפילו לא אפשר לי לסרב, פשוט פקד עלי וניתק, או יותר נכון המאבטח שלו ניתק״. גילגלתי את עיני.
השיחה שלנו נקטעה כשנשמעה דפיקה בדלת.
בריאן בא לאסוף אותי מדלת הבית?
פתחתי את דלת הבית וראיתי שבלה מצפה לראות את בריאן אך זה היה רוס שעמד בפתח הדלת.
מה חשבת לעצמך קים? הוא לא מסוגל אפילו להתקשר אלייך בעצמו והוא יעמוד בפתח הדלת שלך?
״היי מיס לוריין, בריאן מחכה״ הוא אמר והלך צעד אחורה כדי לפנות לי את הדרך.
״ביי בל״ צעקתי לעברה וסגרתי את הדלת.
רוס ליווה אותי למכוניתו של בריאן ופתח לי את הדלת.
״תודה רוס״ חייכתי אליו ונכנסתי למכונית.
YOU ARE READING
Empty Heart / לב ריק
Romanceהיא חיה בבועה של חיים מושלמים עם הגבר המושלם, עד שיום אחד הכל מתפוצץ לה בפנים. הבן אדם שנתנה לו לשמור לה על הלב הוא זה שגם שבר אותו, כשהבועה מתנפצת, היא מתרסקת. וכשהיא מתרסקת ליבה לא יכול לעמוד בכל זה. מלהיות אכפתית וטובת לב היא הפכה להיות אגואיסט...