אני ובלה גרות כאן בלאס וגאס בדירה ששייכת לאבא שלה, אבא של בלה הוא איש נדלן ויש לו נכסים כמעט בכל מקום.
הדירה יחסית די גדולה, יש כאן ארבעה חדרי שינה וגרה איתנו עוד שותפה שהכרנו במסיבה כאן.
קוראים לה מריאן והיא במקור מספרד.
מריאן משלמת לנו דמי שכירות- 450 דולר לחודש ובכסף הזה אנחנו משלמות חשבונות כאלו ואחרים.
אימי ואבי נתנו לי צ׳יק בסך חמש עשרה אלף דולר, סכום מטורף, ויש לי חסכונות שחסכתי במשך שלוש שנים כשעבדתי במשרד לעורכי דין בימים היפים יותר בחיי.
הפאן הכלכלי הוא אינו גורם מפריע כרגע, בנוסף להכל אני עובדת מידי פעם דרך המחשב ומטפלת בתיקים משפטים כאלו ואחרים.אז כמו שכבר אמרתי כל יום כאן מלווה במסיבות ורעש אין סופי, אז הגיע הזמן שלי להתארגן.
לבשתי שמלת צווארון שחורה קלאסית, פתוחה בגב לגמרי וסגורה בחזה ונעלתי נעלי עקב עם רצועות שקופות.היום הולכים למועדון הקבוע שלנו שנקרא ״THE LIGHT" מגיעים לשם המון אנשים מהמעמד הגבוה, לכן המועדון כל כך נחשב ויוקרתי.
מריאן בלה ואני כבר היינו מוכנות, כרגיל המונית הגיעה לאסוף אותנו בעשר בדיוק.כעבור רבע שעה של נסיעה הגענו, עברנו סלקציה במהירות כי השומרים מכירים אותנו.
נכנסו פנימה וכרגיל האורות המהבהבים הכו את עיניי, ריח האלכוהול וריח הסיגריות מתערבב יחד ויוצר ריח מועדונים המוכר לי מאוד בכמה חודשים האחרונים.
התיישבנו ליד כל החברים שלנו בשולחן הקבוע שלנו ומיד כשבן ראה אותי הוא שרק לי, ״את נראית טוב יותר מיום ליום קים״ הוא אמר וחייך.
״פשוט תודה שאתה מת לה על התחת בן״ צחק ריי.
״מה? לא אני לא.״ בן הגן על עצמו.
״תודה בן, תכין לי כוס״ ביקשתי והתעלמתי מהערותיו של ריי.הלילה עוד ארוך וכשאת לומדת איך לשתות את מבינה שכדי לבנות את ההשפעה של האלכוהול בצורה שלא תדפוק לך את הראש בקטע רע את צריכה לשתות לאט יותר.
שתיתי כוס אחת לבינתיים ולא קיימת עדין השפעה או שינוי מורגש.בקומה למעלה נמצאים כמות מוגבלת של אנשים V.I.P, הצצתי למעלה וראיתי אותו שם, כרגיל עומד ומסתכל למטה על הקהל כשיד אחת שלו נשענת על הזכוכית ויד שנייה מחזיקה בכוס וויסקי.
מרחוק היה ניתן להבחין כמה שהוא נראה טוב כמו תמיד, הוא לבש חליפה שחורה שהחמיאה והוסיפה למראו המרשים.
אני בטוחה שמקרוב הוא אפילו עוד יותר כריזמטי ומושך.
אחרי מספר דקות שהוא צופה בקהל עיניו נעצרו על שלי, הוא קרץ לי ומיד הסטתי את מבטי אל חבריי.
-
עברה חצי שעה, ואני כבר אחרי הכוס השנייה, אין כל כך שינוי מורגש אך האווירה קלילה יותר.
-
עוברת עוד שעה, שתיתי כבר ארבע כוסות, אני מרגישה משוחררת יותר ובעיקר בטוחה בעצמי.
בן תפס את ידי ומשך אותי אל רחבת הריקודים.
עמדתי צמוד לבן עם גבי אליו , זזתי עם אגני מצד לצד, הברשתי את שיערי עם ידי תוך כדי תנועה.
הסתובבתי כדי להיות עם הפנים אליו והצצתי למעלה, וראיתי אותו עדיין שם עומד וצופה בי, חוקר כל תנועה ותנועה שלי, נשכתי את שפתיי ויכולתי להרגיש מכאן למה זה גורם לו.
נשכתי את תנוך אוזנו של בן, והסתכלתי עם עיני למעלה ידעתי שזה ישגע אותו.
״את משוגעת קים״ בן אמר.
״סליחה אני אפסיק״ חייכתי אליו חיוך ממזרי.
״לא רק אל תפסיקי״ הוא גמגם.
קברתי את ראשי בצווארו, מוצצת ויוצרת שם סימן.
״אה, קים״ הוא גנח בשקט, יכולתי להרגיש אותו מתקשח נגד עורי.
הצצתי למעלה שוב אבל הוא כבר לא היה שם.
YOU ARE READING
Empty Heart / לב ריק
Roman d'amourהיא חיה בבועה של חיים מושלמים עם הגבר המושלם, עד שיום אחד הכל מתפוצץ לה בפנים. הבן אדם שנתנה לו לשמור לה על הלב הוא זה שגם שבר אותו, כשהבועה מתנפצת, היא מתרסקת. וכשהיא מתרסקת ליבה לא יכול לעמוד בכל זה. מלהיות אכפתית וטובת לב היא הפכה להיות אגואיסט...