8. HOPALA ! YAKALANDIN

57 33 2
                                    

"Sen kurtuldum sanırsın o ise  sana daha çok yakındır..."


Bölümden bir kesit ;

Ayazın sert ve keskin bakışları bir an masum bir çocuğu andırır gibi oldu. Çünkü bu Alvinin dediği gibi bir kızdı ve oldukça güzeldi.
Okka burun, çekici gözler, keman kaşlar...

"Ayazın o merhamete ödün vermeyen bakışlarını nasıl olurda öyle bir anda darma duman edebilir"

×××

Ayaz ve Alvin bir süre birbirlerine bakakaldılar. Derin düşünceler her ikisininde benliğini çoktan sarıp sarmalamıştı. Ayaz sessizliğin ardından ;

"Neyse bu gece uyusak iyi olur, eninde sonunda her kimse elime geçer !"

"Bir daha geleceğini nerden biliyorsun ?"

"O gelmezse ben giderim ! "

Alvin tek kelime etmedi. Yavaş yavaş adım atmaya başladı. Ayaz hala olduğu yerdeydi.

"Hadi Ayaz, gelmicek misin ?"

"Geldim"

Alvin hafif sırıtarak;

"Bu tozdan ve kirden kaybolmuş şatoda nerde uyumayı planlıyorsun. Şu etrafa bak her yer siyah boya ile kaplanmış, olum bunlar ne kadar zevksizler !"

Ayaz adeta eski haline dönmüş gibiydi.

"Siyah rengi sevmiyenide ne bilim"

Ayazın en sevdiği renk siyahtı.

"Olum ! içim dışım karardı lan, bu ne böyle tamam siyah güzelde bir sınırı var"

Ayaz birden kahkaha atmaya başladı. Alvin ise hayrete düştü.

"Ahahhahahahhahahagagagaaaggagaghhagagahahahha"

"Tamam lan gülme ! Espri anlayışın gerçekten tuhaf. Dediğim şey komik olsa eywallah diycem de..."

Ayaz Alvinin yüzüne anlamlı bir o kadarda hüzünlü bir şekilde baktı.

"Eyvallah" dedi ve birden sarıldı. Dudaklarının arasından bir kıvılcım çıkar gibi;

"İyi' ki yanımdasın lan" dedi

Alvin Ayazı günler sonra ilk defa bu kadar sakin ve duygusal görmüştü.

"Sende, sende öyle ama burası bizim  yerimiz, ait olduğumuz yer değil. Hiç özlemedin mi olum ? bizim motora atlayıp köşe başında ki yerimizi"

Ayaz kendini geri çekti. Hiç bir şey demeden koridorun sonundaki odaya doğru yürümeye başladı. Hala arkası dönük bir şekilde adım atıyordu.

Alvin ses tonunu yükselti.

"Burdan gitmezsek burası ikimizide sömürücek"

Ayaz odanın kapısını araladı ve
Alvine eliyle odayı işaret etti

"Burda uyu"

"Orda mı ? Ben nedense burda bir temiz oda bile göremedim. Aklın varsa burdan çekip gidersin"

Alvin sorusuna yanıt alamadığı için Ayaza sinirlenmişti.

Ayaz tekrar bişey demeden karşı odaya geçti ve kapıyı serçe kapattıp kilitledi.

KANCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin