HÜKÜM

7.5K 237 146
                                    

20/06/2023

Sınırımız 50 vote 50 yorum

Arkadaşlar lütfen sınırı dolduralım?

~~~Keyifli okumalarr~~~

Abimin gidişiyle aradan bir gün geçmişti sabaha kadar uyuyamamıştım acaba noldu çok merak ediyordum onları üstümdeki kısa pijamalarımla aşağıya indiğim sırada tam mutfağa girecekken kapı çalmaya başladı. Allah Allah bu saatte kim olabilir ki? Kapıya ilerleyip kapıyı açtığımda uzun boylu iri cüsseli kahve saçlı kahve gözlü bir adam duruyordu. ben ona tuhaf tuhaf bakar'ken o konuşamaya başladı.

Merhaba iyi günler Elzem Türkoğlu siz misiniz? "Dedi. Bende Başımı olumlu anlamda salladım.

Evet benimde siz kimsiniz? "Dedim.

Ben Mert Berxan Mardin'den geliyorum babam sizinle görüşmek istiyor abiniz'le ilgili? "Dedi. abinizle ilgili der demez hemen konuşmaya başladım

Beş dakika bekler misiniz üstümü değiştirip hemen geliyorum? "dedim. mert başını salladı hızlıca odama çıkıp yırtmaçlı bir etek üstüne de beyaz bir crop giyip hızlıca aşağıya inidim. anahtarı alıp çıktım dışarda arabaya yaslanmış beni bekliyordu. yanına ilerledim arabaya bindik arabayı sürmeye başladı havalimanına doğru gitmeye başladık dayanamayıp soru Sormaya başladım.

 yanına ilerledim arabaya bindik arabayı sürmeye başladı havalimanına doğru gitmeye başladık dayanamayıp soru Sormaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elzemin giydiği kıyafet topuklu ayakkabı yerine spor ayakkabı düşünün)

Baban neden benimle görüşmek istiyor?
"Dedim. Mert başını bana çevirip konuşmaya başladı

Bilmiyorum bana senin adresini ve ismini verdiler ve seni Mardin'e getirmemi istediler yani anlayacağın bende seninle birlikte öğrenecem? "dedi. anlaşıyla başımı sallayıp yola bakmaya başladım. Havalimanına geldiğimiz de direkt uçağa bindik yan yana oturduk bir an önce abimin yanına gitmek istiyordum Allah'ım sen koru abimi ailemden bana kalan en değerli kişi abim onu da kaybedemezdim. birden uyku bastırdı gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.

Birinin beni dürttmesiyle gözlerimi araladım karşıya baktım Mertti

Yen- yani Elzem geldik hadi hadi gidelim? "dedi. tam birşey söyleyecekti ki lafı hemen değiştirdi burda bir kuşkulandım ama fazla kurcalamadım Başımı
Sallayıp birlikte uçaktan indiğimiz de karşıda bir kaç siyah araba ve siyah takım elbiseli adamlar vardı bir adam bize yaklaşıp

Hoşgeldiniz ağam Bahoz ağa sizi bekliyor? "dedi. Bahoz ağa dedikleri kişi galiba Mert'in babasıydı.

Hoşbulduk salim sen adamlara işaret ver konağa gidelim hemen! "dedi. Mert soğuk bir sesle salim başını sallayıp adamların yanına doğru gidiyordu mert konuşmaya başladı.

Hadi gidelim? "dedi. Başımı sallayıp arabaya bindik konağa doğru sürmeye başladı. konağın önüne geldiğimiz de arabadan indiğim sırada mert yanıma geldi beraber konağa girdiğimiz de karşımda gördüğüm manzarayla kan beynime sıçradı bir adam abimi dövüyordu abimin başındaki adama zilan ağlayıp yalvarıyordu kendime gelip bağırmaya başladım sesim konak'ta yankılandı.

BİRAK LAN ABİMİ ŞEREFSİZ! "Dedim. Hızlıca yanına yaklaştığım sırada adam yüzünü bana çevirdiğin de yüzüne sert bir yumruk geçirdim adam yere düştüğünde üstüne çıkıp ard ardına yumruklarımı adamın yüzüne geçirdim en sonda biri belimden tutup geri çekti arkama baktığım da mert sandım ama mert değildi bu mert'ten Daha uzun kap kara gözleri sert yüz hatları hafif kirli sakallı biriydi iyi de bu kimdi hemen kendimi geri çektim...

Napıyorsun be sen! "Dedim. adam kaşlarını çatarak bana baktı.

Bana bak küçük benle düzgün konuş! "Dedi. Odun

Sensin be küçük hem Konuşmazsam nolur ha! " Dediğim sırada karşımdaki adam tam ağzını açacakken arkamdan kalın bir ses duydum arkamı döndüğüm'de yaşlı bir adam bize doğru yaklaşıyordu

Hosgelmişsen kızım? "Dedi. Karşımdaki yaşlı adam şiveli bir sesle

Siz kimsiniz neden buraya getirdiniz beni ve abimi neden dövdünüz! "Dedim. Sinirle

Ben Zilanı'ın babasiyim kızım buraya da senin bir karar vermen için getitirdim? abin de kızımı kaçırdı? diye diye dayak yedi?? "Dedi. Ben kaşlarımı çatarak karşımda ki adama baktım neye karar vermem gerekiyor.

Anlamadım neye karar vermem gerekiyor? "Dedim.

Ya abin'in hayatını kurtarıp oğlum Adarla evlenirsin ya da buradan çekip gidip abinin ve Zilanı'ın ölümüne imzanı atarsın? "dedi.Yaşlı adam gözlerim korkuyla abim ve Zilanı'ın üzerinde gidiyordu. ne demek ölümüne imza atarsin.

Ne diyors- "dedim tam konuşacaktım ki belimden tutan adam konuşmaya başladı.

Ne diyorsun baba sen ben hayatta bu cadıyla evlenmem! "dedi. Kaşlarımı çatarak o adama baktım.

Ay haspam bende seninle evlenmek için sanki can atıyordum odun ne olacak! "deyip konağın kapısına doğru gitmeye başladım. tam konak'tan çıkacakken Zilanı'ın sesini duydum.

E-elzem bari abini de yanında götür benim yüzümden ölmesin lütfen? "dedi. ağlayarak tam abime yaklaşıcaktım ki abim eliyle dur işareti yaptı konuşmaya başladı.

Yaklaşma bana Elzem ben buraya ölümü göze alarak geldim ve şimdi geldiğin gibi geri git ve beni de öldü bil! Ve seni çok seviyorum kardeşim bunu unutma olur mu? "dedi. o an beynim durdu gibi beni öldü bil bu laf sürekli beynimde gidip geliyordu annemgili kaybettiğimiz gibi abimi de kaybedemezdim....

Kafamı gökyüzüne doğru kaldırıp derin nefesler aldım. kafamı aşağıya doğru indirip karşıya baktım bütün Konak halkı bana bakıyordu babasından tutt kardeşlerine kadar Bahoz Ağa'nın yanına yaklaştım ve konuşmaya başladım.

Berdel kabulümdür ama bir şartla? "dedim. herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu. Bir tek adar denen adam sinirle bana bakıyordu. onu umursamayarak Bahoz Ağa'ya baktığım sırada gülümseyerek bana bakıyordu.

Ne istersen kabulümdür kızım? "Dedi. Ben sinsi bir şekilde gülümsedim herkes beni İstanbul'yum cahilim zannediyorlar ama şimdi yanıldıklarını onlara çok iyi şekilde gösterecem

Talak hakkını istiyorum! "Dedim. Sesli bir şekilde bütün Konak halkı bana şaşkınlıkla bakıyordu. ben ise onlara gülümseyerek bakıyordum. Bahoz ağa elini kaldırıp sakalına götürüp kaşımaya başladı sonra gülümseyerek bana bakti.

İşte Benim gelinim isteğin kabul? "dedi. yüzümdeki gülümseme bir an kayboldu. Bu adamın şimdi bana kızması ve itiraz etmesi gerekiyor ken işte benim gelinim demesini hiç beklemiyordum....

Evettt arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz?

Adar hakkında düşünceleriniz?

Elzem hakkında düşünceleriniz?

Mert hakkında düşünceleriniz?

Sizce Elzem berdel kabul ettiği için pişman olacak mı olmayacak mı?

Diğer bölümlerde görüşmek üzere canlarımm:)

MARDÍN GELÍNÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin