08/02/2024
Arkadaşlar sizden ricam sahnelerin arasına yorum yapar mısınız
Herkesin anlayış derecesi farklıdır.
Benim sana anlatacaklarım,
Ancak senin anlayacağın kadardır.Hz.Mevlana
Keyifli okumalar 🫶
Kızlar ile birlikte terastan inerek Hiva'nın odasına girdik bakışlarımı Hiva'ya çevirdim."Hiva gecelik elbiselerin var mı şimdi bar'a bu kıyafetlerle de gidilmez?"Dedim. Hiva ve Sevda birbirlerine bakıp tekrardan bakışlarını bize çevirerek başını olumlu anlamda salladılar.
"Var 3 elbise bende 3 tane de Sevda da var,"Dedi Hiva. başımı olumlu anlamda salladım.
"Tamam o zaman elbiseleri çıkartıp bakalım herkes beğendiğini giyinsin, ancak hızlı olalım yoksa yukarı da ki odunlar gitmemize izin vermeyecek."Dedim. Kızlar gülerek başını olumlu anlamda sallamıştı.
Sevda kendi odasına giderek kıyafetleri getirmişti. herkes beğendiği kıyafeti alıp giyinmişti. herkes makyajını yapmaya başlamıştı Hivda'nın konuşmasıyla bakışlarım Hivdaya değmişti.
"Yalnız yenge abim nasıl sana karşı gelemedi."Dedi Hivda. alaylı bir tavırla ben ise Hivda'nın bu tavrına gülüp konuşmaya başladım.
"Kız öküzcüğümle dalga geçme o benim biricik öküzüm."Dedim. dalgaya vurarak herkes bir anda gülmeye başladılar.
Bakışlarımı onlara çevirdiğim de hepsi susmuştu. herkesin makyajı bittiğin de yavaş ve sessiz adımlarla odadan çıkarak konağın kapısının önüne gelip açarak kimseye görünmeden Armanç'tan aldığım arabanın anahtarını çantamdan çıkarak arabanın kilidini açarak kızların hepsinin binmesiyle arabayı çalıştırdım. bakışlarımı aynadan
kızlara çevirerek konuşmaya başladım."Eee kızlar bildiğiniz böyle ünlü bir mekan var mı?"Dedim. kızlara soru yönelerek Heja konuşmaya başladı.
"Ben biliyorum yenge, cehennem kapısı diye bir bar var çok iyi."Dedi Heja. Hivda konuşmaya başladı.
"Sen nereden biliyorsun acaba Heja hanım."Dedi Hivda. imalı bir sesle Heja ise göz devirerek konuşmaya başlamıştı.
"Seni çağırsak gelmeyeceğini bildiğimiz için ben ve Armanç gizliden geceleri evden kaçarak oraya gidiyorduk."Dedi Heja. Hivda ise susmayı tercih etmişti. Leyla'nın konuşmasıyla bakışlarım aralıklı Leyla ya değmişti.
"Yalnız birşey sorucam, Elzem sen neden abimin verdiği kartta'ki yere gitmek istemedin?"Dedi Leyla. benim yerime Hiva cevaplamıştı.
"Çünkü canım kardeşim o mekan senin abinin yeri ve bizim öküz gurubu bütün insanları oradan boşaltıp bizim naptığımızı sorgulayacağı için Elzem bilerek tamam dedi."Dedi Hiva. kısaca olayı Leyla'ya anlatarak Leyla da anladım derecesinde başını sallamıştı. aradan bir kaç dakika geçmesiyle cehennem kapılı mekanına gelmiştik arabadan inerek arabanın anahtarını kapıda duran vale'ye vererek içeriye tam girecekken kapıda ki korumalar durdurmuştu. kaşlarım çatılmıştı. Adam konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Fiction générale!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...