17/03/2024
Selam canolarr ben geldim.
Biliyorum sizi çok beklettim ancak bu aralar işlerim çok olduğu için anca bölümü paylaşabildim.
Şimdiden Keyifli okumalarrOylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
~~Keyifli okumalarr~
Heja'dan..
Otele gelmemizle Bolat kral dairesini ayarlanmıştı. benim anlamadığım ikimiz beraber mi kalacaktık asansörde yukarıya çıkarken aklımda ki soruyu Bolat'a sormak için bakışlarımı ona çevirmiştim.
"Bolat biz, yani şey, ikimiz birlikte mi kalacaz."Dedim. utanarak Bolat'ın bakışları anında beni bulmuştu. Ben ise utanıp başımı eğmiştim. Bolat'ın sesini duymamla bakışlarımı yerden kaldırıp Bolat'a çevirdiğim de konuşmaya başlamıştı.
"Evet Heja birlikte kalacaz, ancak birlikte uyumayacaz merak etme, seni istemediğin bir şeye zorlamam.."Demişti Bolat. Bolat'ın söyledikleriyle rahat bir nefes vererek tebbesüm etmiştim. Bolat ile birlikte odaya gelmemizle etrafı incelemeye başladığım da Lacivert ve gri arasında döşenmiş, sağ tarafımda ise siyah geniş büyük yatak ve sol tarafım da ise banyo vardı. bunları bir kenara bırakıp adımlarımı balkona çevirip o tarafa yürümeye başladım. Balkona çıktığım zaman o tatlı rüzgarın yüzüme vurmasıyla gülümseyip ve gözlerim kendiliğinden kapanmıştı.
Gözlerimi açarak karşımda ki manzaraya baktım, çok güzeldi. Karşımda ki eyfel kulesine hayranlıkla bakıyordum. etrafında insanların fotoğraf çekildiğini gördüğüm de gülümsemiştim. özelikle dikkatimi çeken bir çift vardı. Adam bir anda yere diz çöküp kadına evlenme teklif etmişti. bakışlarım kadına çevrilince kadın mutlulukla başını sallamıştı. Evet dediğini anladığım da adam kutu daki yüzüğü çıkarak kadının parmağına takmıştı..
içim burkulmuştu. çünkü ben hiçbir zaman böyle birşey yaramayacaktım. aklıma gelen bu düşünceyle yüzümde ki gülümseme yavaş yavaş solmuştu. Arkamdan birinin seslenmesiyle yerimden sıçramıştım. Bakışlarımı yan tarafıma çevirmemle Bolat elini yüzüme götürerek konuşmaya başlamıştı."Heja noldu, iyi misin, yüzün solmuş?"Demişti Bolat. Başımı olumsuz anlamda sallamıştım.
"Hayır iyiyim ben, sadece hava biraz soğuk üşüdüm.. içeri geçelim mi."Dedim. Bolat başını sallamıştı. içeriye geçtiğimiz de valizlerimiz gelmişti. Getirdiğim eşyaları dolaba yerleştirip bakışlarımı Bolat'a çevirdim.
"Bolat biz neden buraya geldik, sorucam, sorucam bir türlü soramadım.."Dedim. Bolat rahat bir tavırla konuşmaya başlamıştı.
"İş için geldik, seni de, yakında eşim olacağın için.insanlarla tanıştırmak için getirdim."Demişti Bolat. başımı olumlu anlamda sallamıştım.
"Anladım.. "Dedim. sakin bir sesle Bolat'ın iç çekişi kulağıma gelmişti.
"Heja yarın öğle de bir toplantı olacak ve seninde benimle katılmanı istiyorum. Birde benim akşam işim uzun süreceği için beni bekleme uyu sen.."Demişti Bolat. başımı sallayıp son dediklerine kafam takılmıştı. merakla konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Ficción General!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...