Herkes Awir ve Hiva'nın istemesinden sonra gençler olarak ayrı yerde büyükler ise ayrı bir yerde oturarak sohbet etmeye başladık, birden aklıma gelen fikirle heycanla bakışlarımı Adar'a çevirdim.
"Adar hazır böyle herkes toplanmışken eğlenmeye gidelim mi??"Dedim. umut dolu bakışlarla Adar'a bakarken Adar ise kaşlarını çatarak konuşmaya başladı.
"Hayır!!"Dedi. sert sesiyle bana herkesin içinde kızması beni sinirlendirmişti. hiddetle ayağa kalkıp ona inat konuşmaya başladım.
"İyi o zaman Adar, siz erkekler olarak burada böyle boş boş oturup takılın biz kızlar olarak eğlenmeye bara gidiyoruz!?"Dedim. sinirli bir sesle herkes çıt çıkarmadan bize bakıyordu. Adar bir anda ayağa kalkarak sinirli bir sesle konuşmaya başladı.
"Hiçbir yere gitmiyorsunuz Elzem!!"Dedi. sinirle ben daha da inatlaşarak konuşmaya başladım.
"Allah Allah siz erkekler gidince sorun olmuyor biz gidince mi sorun oluyor! izle ve gör Adar Berxan. gidiyor muyum yoksa gitmiyor muyum!?"Dedim. sinirle bakışlarımı Adar'dan çekip kızlara çevirdim.
"Kimler benimle geliyor??"Dedim. Hivda, Leyla,Hiva,Heja birbirlerine bakıp Hivda bir anda ayağa kalkarak yanıma gelip konuşmaya başladı.
"Kusura bakma abi seni satmak istemezdim ama bu kadın dayanışması olduğu için ben yengemin tarafındayım."Dedim. bakışlarım tekrar kizlara çevrilince Hiva ayağa kalkınca Bolat sinirle konuşmaya başladı.
"Hayırdır Hiva nereye gidiyorsun, benden izin aldın mı!?"Dedi. sinirli bir sesle Awir de sinirli bir şekilde bakıyordu. ama birşey diyemiyordu. Hiva alayla konuşmaya başladı.
"Sen beni bu olaya kurban ettikten sonra ben sana birşey demiştim hatırlıyor musun!?"Dedi. bu sefer Bolat birşey diyememişti. Hiva yanıma gelip durmuştu. Heja ve Leyla ikisi de aynı anda kalkıp yanıma geldiğin de Devran zaten birşey dememişti. Adar sinirle ellerini sıkarak konuşmaya başladı.
"Hiçbir yere gitmiyorsunuz Elzem ve yandaşları!?"Dedi. Adar, Adar'ın söyledikleriyle göz devirip konuşmaya başladım.
"Bak bakalım Adar nasıl gidiyoruz!?"Dedim. Devran araya girerek konuşmaya başladı.
"Peki hanımlar siz kazandınız gideceksiniz ama bizimde bir şartımız var??"Dedi. Devran bende kaşlarımı çatarak konuşmaya başladı.
"Ne şartı?"Dedim. Devran cebinden bir kart çıkartarak bana uzattı. alıp baktığım da bu bir barın vip kartıydı. bakışlarım tekrar Devran'a döndü.
Devran konuşmaya başladı."Bu karttaki bara gideceksiniz yenge bu bar benim orada daha rahat edersiniz?"Dedi. bende başımı sallayıp gülümseyerek Teşekkür ettim. sen kendini çok zeki sanıyorsun ha Devran ağa ben sizi bir oyuna getiriyim de görün siz...
Selam.
Alıntı nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Fiksi Umum!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...