MİSAFİR

5.3K 183 77
                                    

14/08/2023

Arkadaşlar sınır dolmadan bölüm gelmeyecek!!


#sınır 50 vote 50 yorum


~~Keyifli okumalarr~~

Mert'le konağa geldiğimiz de bir telaşlık vardı konağa ilerledigimiz zaman karşımıza heja çıktı.

Heja noldu neden herkes telaş içinde? "Dedi. Mert Heja nefes nefese olanları anlatmaya başladı.

Abi yade geliyor 1 saatte burada olur bu olayları duymuş çok sinirli? "Dedi. Heja iyi de yade kimdi? Mert korkuyla bana bakıyordu. ne oldu derecesinde başımı salladım.

Şöyle ki Babannem buraya geliyor çok sinirlidir, herkesle de iğneleyici bir şekilde konuşur tek bir kişiyle öyle konuşmaz? "Dedi. kaşlarımı çatıp konuşmaya başladım

Kiminle? "Dedim. merakla

Adar abim'le? "Dedi. istemsizce kaşlarım çatıldı.

Neden o odunla çok iyi anlaşıyor da sizinle anlaşamıyor? hayır yani siz o odundan daha sıcak kanlısınız? "Dediğim. zaman Mert korkuyla arkama bakıyordu başımı arkaya doğru çevirdiğim de Adar sinirle bana bakıyordu aferin Elzem büyük pot kırdın utançla başımı eğdiğim zaman yavaş yavaş bana yaklaştığını ayak seslerinden anlıyordum kokusu burnuma gelince istemsizce gözlerim kapandı. kulağımda bir nefes hissetmemle bir ürperti oluştu.

Kaşınıyorsun Elzem? Düğünden sonra görüşücez seninle küçük? "Dedi. son dediği'le kaşlarımı çatarak gözlerimi açıp başımı yukarıya doğru kaldırıp Adar'a sinirle bakmaya başladım.

Sensin be küçük! "Dedim. cırlayarak tek kulağını eliyle kapatıp açtı.

Sayende sağır oldum? ayrıca ben 1.97'im sence küçük gibi mi duruyorum? "Dedi. gözlerim sonuna kadar açıldı. bu kütük bu kadar uzun muydu? Sesim sanki içime kaçmıştı Heja'nin konuşmasıyla ona döndüm.

Abi yade geliyor? "Dedi. Heja Adar gülümseyerek başını salladı. gözlerimi sonuna kadar açarak Adar'a bakıyordum dünden bu zamana kadar gülmeyen adam yade denen kadının sayesinde güldü gözlerim yanağındaki çukura takılı kaldı nedense gülmek çok yakışıyordu ona ne diyorum ben ya resmen o kütüğü övdüm.

Biliyorum abicim daha yeni konuştum Ahmet'i gönderdim alması için? "Dedi. Adar Heja başını sallayıp mutfağa doğru gitti Mert'e kendi odasına gidip dinleneceğini söyleyip yukarı çıktı.
Adar'la birlikte koca konağın ortasında öylece birbirimize bakıyordu bu sessizliği ilk bozan o oldu.

Berxan gelini senle biraz konuşalım? "Dedi. Boriton bir sesle başımı sallayıp avlu daki sedirlere geçip oturdum Adar da tam karşıma geçip oturup konuşmaya başladı.

Biliyorsun ki sen abin yüzünden ben ise kardeşim yüzünden bu evliliğe evet dedim? "Dedi. başımı olumlu anlamda salladım.

Evet?? "Dedim.

Şöyle bir anlaşma yapalım? evlendigimiz zaman birbirimize saygı duyacaz ve birbirimizin hayatına karışmayacaz aradan 3 ay falan geçtiğin de anlaşamadık boşandık deriz? "Dedi. böyle bir anlaşma bu kütük ten beklemiyordum hemen başımı olumlu anlamda salladım.

Tamam kabul? şimdi gidip dinlenmem gerekiyor Adar berxan müsadenle? "Dedim. Alaylı bir tavırla Adarın dudağı yukarıya kıvrıldı.

Müsade sizin Elzem berxan? "Dedi. kendi soyadiyla ismimi bir anda söylemesiyle kendimi bir tuhaf hissettim. gülümseyip kaldığım oda'ya yönelip yeni aldığım kıyafetlerimi dolaba yerleştirmeye başladım. duştan çıkıp saçlarımı kuruturken konağın aşağısında sesler geliyordu galiba yade denen kişi gelmişti.
Saçlarımı kurulayıp dolaba yönelip yeni aldığım elbiseler den birini alıp baktığım da diz altı bitiminde ve göğüs dekoltesi bir elbiseydi hemen giyinip aşağıya indiğim sırada o kadın Adar'a sarılıyordu sarılıp geri çekildiği sırada bana doğru döndüğünde gözünde şaşkınlık vardı aynı benim gibi birden gülmeye başladı.

Torunum yoksa gelin kızımız bu mu? "Dedi.
Adar kaşlarını çatarak başını salladı yade'sine

Evet yade'de sen neden güldün? "Dedi. Adar Adar'in bunu söylemesiyle kadın yine kahkaha atmaya başladı herkes şaşkınlıkla bana ve yade'ye bakiyordu.
birden yade'nin konuşmasıyla herkes pür dikkatle yade'yi dinliyordu ben ise utançtan başımı eğdim.

Kız zilli senin burada ne işin var?? "Dedi. gülerek ben ise ağzımı açıp birşey söyleyemedim. Armanç konuşmasıyla başımı o tarafa çevirdim.

Yade sen Yengemi nereden tanıyorsun?? "Dedi. Armanç Rojda nine gülmeyi bırakıp anlatmaya başladı.

Hani size bundan 1 sene önce demiştim ya Trabzona gittiğim zaman çantamı çaldılar diye hatırlıyorsunuz demi?? "Dedi. Rojda nine herkes başını sallayıp merakla Rojda nine'nin anlattıklarını dinliyorlardı.

Evet yade'de Yengem ve bu konun ne alakası var? ben bunu anlamadım? "Dedi. Hivda

Şöyle ki torunum o gün kapakçı tam çantamı çalarken bu zilli gelip kurtardı çantamı ve o adamı baya bir dövüp polise verdi? sonra beni evlerine davet etti ben kabul etmedim ama rica etti diye kırmayıp zilli'yle birlikte evlerine gittik beni babanesi ile birlikte ağırladılar sonra babaannesi ile birlikte çok yakın arkadaş olduk? Sonra işte aradan biraz zaman geçtiğin de bu zilli okulu var diye İstanbul'a gitti. bende babaannesi ile birlikte hep vakit geçirirdik? Aradan 1-2 hafta geçtikten sonra Hakkari'ye geri döndüm?? "Dedi. Rojda nine
Ohh be bana söylediklerini anlatmadı eger anlatsaydı yerin dibine girerdim.

Yalnız yade benim anlamadığım bir şey var?? "Dedi. Mert

Nedir torunum? "Dedi. Rojda nine

Daha yeni neden yengeme bakarak güldün? çünkü bu konuda gülünecek birşey yoktu?? "Dedi. Mert şimdi utançtan ölücem
Rojda yine kahkaha atmaya başladı.

Çünkü torunum ben bu zilli'ye dedim ki seni torunuma Alacam diye ama kabul etmedi? Kaç kere söyledim ama yok dedi? Bende her gece dua ediyordum dualarım kabul oldu? ben dememe kalmadan kader onların bağını birbirine bağlamıştı bile?? "Dedi. Rojda nine herkes suspus oldu. birinin beni izlediğini hissettiğim zaman başımı yan tarafıma doğru çevirdiğim zaman bir çift kara gözlere takılı kaldım. birbirimize bakar'ken Awir'in konuşmasıyla herkes ona döndü.

Vay be olaya bak? "Dedi. Awir

Ayn yade'nin duası kabul olmuş? Yengem ve abimin kaderi birbirine bağlıymış vay be?? "Dedi. Armanç yüzüm alev alev yanmaya başladı. gözlerimi Adar'a çevirdiğim de onunda bana baktığını gördüm. Rojda nine'nin konuşmasıyla gözlerimi Adar'dan kaçırıp Rojda nine'ye çevirdim.

Kız zilli sarılmayacak mısın bana?? "Dedi. gülümseyerek yanına gidip elini öpüp sarıldım. geri çekildim Rojda nine gülümseyerek bana bakıyordu. yanına oturmamı işaret ediyordu yanına geçip oturdum.

Ee Adar oğlum düğün ne zaman ben 1 senedir bu zamanı bekliyordum?? "Dedi. yüzüm alev alev yanmaya başladı.

Ana kızımı utandırma? "Dedi. Hildan anne herkes gülmeye başladı. Adar'ın ise dudakları yukarıya doğru kıvrılıyordu.

Ana sen merak etmeyesin 3 gün sonra Adar oğlum ve Elzem kızımızın düğünü olacak? "Dedi. Bahoz ağa

Bolum sonu.

Bölüm hakkında düşünceleriniz?

Yade ve Elzemin tanışması?

Diğer bölümlerde görüşmek üzere:))

MARDÍN GELÍNÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin