17/02/2024
Sürpriz ben geldim.
arkadaşlar başlamadan önce buraya bir kalp bırakır mısınız?
KEYİFLİ OKUMALARR🫶Sabah gözlerimi baş ağrısıyla açtım etrafıma baktığım zaman evde değildim dun gece olanları hatırlamaya çalıştığım da en son bara girdiğimiz hatırlıyordum. sonrasını hatırlamıyorumdum.peki ben buraya nasıl geldim burası neresiydi. üstüm değiştirilmiş üzerimde pijama takımı vardı. aklıma gelen şeyle korkuyla yan tarafıma baktığım da Adar, uyuyordu. rahat bir nefes alıp vererek Adar'ı, uyandırmaya çalıştım.
"Adar kalk, Adar sana diyorum uyansana?"Diye çağırmaya başladım. Adar yavaş yavaş gözlerini aralayarak bana baktı.
"Noldu Elzem gece rüyanda beni mi gördün."Dedi Adar. alayla elimle omuzuna vurup sinirle konuşmaya başladım.
"Adar dalga geçmesene! biz ne ara buraya geldik, kızlar nerede hem sen ne ara gelip beni bar'dan alıp getirdin buraya?"Dedim. sorularımı ard ardına sorduğum da Adar sinirli bir sesle konuşmaya başladı.
"Ben ne ara mı geldim, bir şerefsizin karıma sarkıntılık ettiği zaman da geldim Elzem hanım!?"Dedi Adar. sinirli bir sesle ben ise Adar'ın dedikleriyle hem şaşkındım hemde mahçuptum Adar'a karşı. ama ben dün olanların hiçbirini hatırlamıyordum stresli bir şekilde ellerimle oynarak konuşmaya başladım.
"Ben özür dilerim, dün olanların hiçbirini hatırlamıyorum. "Dedim. kısık ve üzgün bir sesle Adar bakışlarını bir anda bana çevirerek konuşmaya başladı.
"Hiç mi birşey hatırlamıyorsun."Diye bir soru yöneltti. bende başımı olumsuz anlamda salladım. Adar'ın bu davranışıyla kaşlarım çatılmıştı.
"Neden Adar birşey mi hatırlamam gerekiyor,"Dedim. Adar'ın dudakları yukarıya doğru kıvrılmıştı. bir anda beni altına alarak üstüme çıkıp konuşmaya başladı.
"Evet mesela o adama ben sarışınları sevmem, ben esmerciyim yani kocamcıyım dediğini hatırlaman gerekiyordu."Dedi Adar. alaylı bir tavırla ben ise Adar'ın dedikleriyle yerin dibine girmek istedim. bunları ben söylemiş olamazdım değil mi utançla ellerimle yüzümü kapattım.
"Yalan söyleme Adar ben öyle birşey söylemedim!"Dedim. sitemli bir sesle Adar'ın gülme sesi kulağıma gelince yanaklarım yanmaya başladı.
'Ah elzem ah bir gün de kendini rezil etmezsen şaşıracam. ama sana müstahak gidip o kadar içki içersen olacağı bu, utanma mı bir kenara bırakarak ellerimi yüzümden çekerek konuşmaya başladım.
"Hatırlamıyorum ama dediysem nolmuş kocam değil misin, kocamcıyım ne olacak, peki sen Adar bey?"Dedim. dik duran bakışlarımla Adar'ın gözlerine baktığım zaman yüzünü yüzüme yaklaştırıp konuşmaya başladı.
"Senin bu cesur hallerine hayranım kadın, bu dünya da beni dize getirecek tek kadın sensin bunu sakın unutma benim güzel karım.."Dedi Adar. dudağıma küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi. ben ise dedikleriyle gülümserken birden üzerimden kalkarak elini bana uzatmıştı.
'Uzattığı eli hiç tereddüt etmeden sıkıca tuttum. Adar ile birlikte yatak odasından çıkıp bana odaları gezdiriyordu.
"Bak gülüm burası banyo diğer 3 oda ise misafir odaları, alt katta da 1 banyo 4 misafir odası ve mutfak var."Dedi Adar. odaları inceledigim zaman her yer dizayn edilmişti. şık ve sade mobilyalar kullanılmıştı. Salonun bir tarafı ise camlıydı. cama yaklaşıp manzaraya baktığım da hayran kalmıştım. bütün Mardin sanki ayaklarımızın altındaydı. heycanlı bir sesle konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Ficção Geral!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...