27/11/2023
Selamm canolar ben geldim?
arkadaşlar kitabı okumadan önce aşağıdaki küçük yıldızlara basar mısınız?
#sinir 68 vote 100 yorum
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum Canolar
Hoşçakalınn;)
KEYİFLİ OKUMALAR 💫
Adar'ın, uyanmasıyla yoğun bakımından çıkarılıp normal odaya alınmıştı. herkes gidip görmüştü. ama benim onu o halde görmeye cesaretim yoktu. odanın dışında ki koltuklara oturmuş öylece Adar'ın, kaldığı odaya bakıyordum. kapının açılmasıyla herkes yavaş yavaş çıkıyordu. Hildan anne, yanıma gelip konuşmaya başladı."Kızım neden içeriye girmiyorsun??"Dedi. Hildan anne başımı eğip konuşmaya başladım.
"Anne Adar benim yüzümden o halde, ben nasıl gidip yüzüne bakacam??"Dedim. Hildan anne tebessüm ederek konuşmaya başladı.
"Kızım bu senin suçun değil ki, sen nereden bilebilir din ki Adar'ın, vurulacağını, hadi bakalım git gör kocanı??"Dedi. Hildan anne başımı sallayıp yavaş adımlarla kapıya ilerleyip kapıyı açıp çegingenlikle içeri girdim. içeriye girdiğim de Adar, öylece karşıda ki duvara bakıyordu. kapıyı kapatmamla Adar'ın, bakışları beni buldu. çekingenlikle yavaş adımlarla Adar'a yaklaşıp başım eğik konuşmaya başladım.
"Özür diler-??"Diyecektim ki Adar lafımı bölüp konuşmaya başladım.
"Özür dilemene gerek yok elzem, haklıydın sana duygular beslemem, sana aşık olmam çok saçma, ben seni anladım Elzem merak etme buradan çıktıktan sonra boşanırız sende kurtulursun benden!?"Dedi Adar. 2 gün önce söylediklerime çok pişman olmuştum.
ama Adar'ın bana bunları şimdi böyle bir pozisyonda söylemesi kalbimi çok yakmıştı. gözlerimden yaşlar tek tek akmaya başladı. Adar'ın, yanına yaklaşıp elinden tutup konuşmaya başladım."A-adar yapma böy-??"Diyecekken Adar elini çekip konuşmaya başladı.
"Neyi yapmayayım Elzem, ha söyle al işte istediğin bu değil mi kaç gündür gitmek istiyorum, boşanmak istiyorum diyordun tamam işte istediğini veriyorum sana hastaneden çıktığım da boşanma davasını açarım, şimdi izin verirsen dinlenmek istiyorum!?"Dedi. Adar haklıydı her an boşanma lafını açıyordum. ağlayarak hızla odadan çıktıgim da Hivda nin, sesini duydum ama onu dinlemeyerek hastanenin çıkışına doğru koşmaya başladım. dışarı çıkıp ağlamaya başladım. hastane nin ilerisinde ki parka gidip banklara oturup düşünmeye başladım. gerçekten onu çok kırdım o beni sevdiğini söylediğin de bile onu çok kırmıştım, o beni severken ben arkama bakmadan bile çekip gidecektim. birinin elinin omuzumda hissetmemle bakışlarımı arkama çevirdim. gelen kişi Hivdaydı, gözü yaşlı Hivdaya bakarken Hivda hızlı adımlarla yanıma yaklaşıp sıkıca sarıldı. bana, bana sarılmasıyla göz yaşlarımı serbest bıraktım.
"Yenge noldu,neden ağlıyorsun yoksa abim mi birşey soyledi??"Dedi. Hivda acı bir tebessüm edip konuşmaya başladım.
"E-evet Hivda bana birşey söyledi, ne söyledi biliyor musun beni sevdiğini söyledi, ben onu terk edip gidecekken bana beni sevdiğini söyledi, ben ise sürekli boşanalım, gidecem buralardan gibi gibi bir sürü laflar söyledim. Adar'a, şimdi de tam tersi gitmek yerine onunla kalmak istiyorum, Adar ise boşanmak istiyor??"Dedim. ağlamaklı bir sesle
Hivda iç çekip konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
General Fiction!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...