ALINTIDIR!!
Heja,Hiva,Hivda,Leyla,Sevda ve ben bir Cafe'de oturmuş kahve içerek sohbet ediyorduk. Telefonumun çalınmasıyla bakışlarım telefona değmişti. Arayan kişi Armanç'tı. Telefonu açıp kulağıma koyarak neşeli bir sesle konuşmaya başladım.
"Alo Armanç, noldu?"Dedim. Armanç konuşmaya başladı.
"Alo benim güzeller güzeli yengem, canım yengem. Biliyorsun senin en yakışıklı, en hayırlı, en düzgün,en karizmatik, kaynın benim Biliyorum, bu yüzden direkt konuya giriyorum."Dedi Armanç. kendini överek konuşmasıyla gülmüştüm.
"Yengecim benden duymuş olma ama bu akşam Bolat abi ve Awir'e Bekarlığa veda gecesi hazırlıyorlarmış?"Dedi Armanç. bende birşey oldu sandım ya en fazla erkek erkeğe eğlenecekler bunda ne vardı ki? rahat bir nefes alıp vererek konuşmaya başladım.
"Armanç, canım kaynım bunda ne var ki? Alt tarafı erkek erkeğe içip eğlenecekler."Dedim. rahat bir tavırla bir anda Armanç'ın kahkahası kulağıma gelmesiyle kaşlarım istemsizce çatılmıştı.
"Sen öyle san Yengecim, Bunların ortak bir arkadaşları var, adı Alan KIRMANLI.
o dün gece Şanlıurfadan buraya abimler için gelip, bekarlığa veda gecesini ayarladı. Hatta adam dansöz falan ayarlamış!?"Dedi Armanç. imalı bir tavırla ben ise Armanç'ın dedikleriyle sinirlenmiştim. kaşlarım çatılmıştı."Ne! Ne diyorsun sen Armanç! Ne dansözü ben o mekanı onların başına yıkarım!!"Dedim. bağırarak cafe'deki bazı insanların bakışları bana değdiğin de umursamadım. Armanç konuşmaya başladı.
"Yenge bak bu sana söylediklerimi, benden duyduğunu kimseye söyleme olur mu?"Dedi Armanç. Sinirli bir sesle konuşmaya başladım.
"Tamam Armanç! Bu arada gideceklerin yerin konumunu at bana, hadi kapatıyorum."Diyerek telefonumu kapattım. bakışlarımı kızlara çevirdiğim de hepsi bana noldu derecesinde başını sallamıştı. sinirli bir nefes alıp vererek konuşmaya başladım.
"Kızlar hazırlanın bu akşam erkekleri basacak!"Dedim. sinirle hepsinin kaşları çatılmıştı..
Alıntı hakkında düşünceleriniz?
Gençler yeni kitabım Karanlık çıkmazı bir okumanızı tavsiye ederim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Fiksi Umum!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...