11/01/2024
#sinir66 vote 90 yorum
Sınırı dolduralım?
Sınır dolmadığı sürece bölüm gelmeyecek!?
KEYİFLİ OKUMALARR 🦋
Yorma kendini.
Bırak hayatına eşlik etmek isteyenler,
Seninle gelsin..Charles Bukowski.
2 gün sonra..Heja'dan..
Sabah yengemin bana seslenmesiyle kaşlarım çatık bir şekilde gözlerimi aralayarak yengeme baktım. yengem ise bana bakarak oflayıp konuşmaya başladı.
"Kız kalksana bugün istemen var ve sen hala uyuyorsun!?"Dedi yengem. durgun bir sesle ben ise yengemin dediklerini yeni yeni idrak ediyordum. Sahi bugün istemem vardı. herkes severek evlendiğimi sanıyordu. ama bilakis ondan nefret ediyordum. bıkkınlıkla konuşmaya başladım.
"Tamam yenge kalkıyorum, sen aşağıya in ben üstümü değiştirip geliyorum."Dedim. uykulu bir sesle yengem başını sallayıp odadan çıkmıştı. bende yataktan doğrularak etrafıma bakıp iç çekerek yataktan kalkıp banyo ya girip duşa kabinin içine girip, suyu açıp başımdan aşağıya doğru tutmaya başladım. olanları düşünmeye 1 hafta da hayatım mahvolmuştu. olanları düşündüğüm de güya abimin Şiyar'ı vurması ve kan davası başlaması, o Bolat, manyağının beni kaçırıp tehdit etmesi, Mert abim, yerine Awir abim'in, berdeli kabul etmesi, bu kan davasında tek kurban ben Ve Hiva'ydı, göz yaşlarımı serbest bıraktım. bir süre sonra kendime gelip banyodan çıkıp odama geri dönüp üzerime iç çamaşırı giyinip dolaptan çıkardığım su yeşili elbiseyi giyinerek saclarimi kurulamaya basladim. saçlarımı kuruladıktan sonra makyaj masasının üzerinde papatya kokulu parfümümü alıp üzerime sıkıp, odadan çıkıp aşağıya doğru inmeye başladım.
Herkes avluda oturmuş kahvaltı ediyorlardı. bende yanlarına gidip gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Günaydınnn benim güzel ailem??"Dedim. neşeyle çünkü herkese mutlu olduğumu göstermek zorundaydım. herkes benim bu hâlime tebbesüm etmekle kalmıştı. yüzümde ki gülümseme yavaş yavaş solmuştu. yerime geçip oturduğum da Armanç konuşmaya başladı.
"Yalnız o değilde ben en çok Bolat eniştenin abimi korumasına şaşırdım??"Dedi Armanç. herkes şaşkınlıkla Armanç'a bakıyordu. bende dahil Adar abim kaşları çatık bir şekilde Armanç'a bakıp konuşmaya başladı.
"Sen ne saçmalamıyorsun Armanç, neden beni korumuş!?"Dedi Abim. sinirli ve meraklı bir sesle Armanç ise olayları anlatmaya başlamıştı.
"Abi aşiret toplantısı olmadan bir gün önce Bolat enişte Hollanda'dan buraya dönmüş ve eve gelir gelmez aşiretin bir çok üyeleri onlar için baş sağlığına gitmiş ve orada bir çok kişinin senin öldürdüğünü inanmış, ama Bolat enişte inanmamış, sonra bu bozoğluların ortanca oğlu Hozan bozoğlu. senin öldürdüğünü hatta bu olayı kan davasına sürüklemeye çalışmış, ama Bolat enişte ona haddini bildirmiş yani demiş ki; ben kanıt ve ya delil olmadan kimseyi suçlamam, düşmanım dahi olsa da suçsuz olan bir insanı yargılamam! demiş, Hozan ağa ve Bolat enişte baya bir tartışmışlar, ama herkes sonunda Bolat eniştenin tarafında olmuş??"Dedi Armanç. ben olanları şaşkınlıkla dinlemiştim. demek abimi korumuş onun bu yaptığı yüzümü güldürse de, beni tehdit ettiğini değiştirmiyordu.
bakışlarım herkese değdiğin de herkes onun bu davranışına hem şaşırmış, hemde gurur duymuştu. bakışlarım özelikle Adar abim'e değmişti. onun da bakışları bendeydi ifadesizce yüzüme bakıyordu. ben gözlerimi abimden kaçırarak kahvaltıma odaklandım. babamın konuşmasıyla bakışlarım ona değmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Ficción General!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...