KINA GECESİ

2.2K 110 152
                                    

04/07/2024

Gençler lütfen yorumlarda emoji yada rakam yerine sahne arasına dusuncelerinizi almak istiyorum.!

Keyifli okumalarr💫

Güne gözlerimi kasıklarımda ki ağrıyla açmıştım. Dün gece olanlar aklıma gelmesiyle yüzümde ufak bir tebessüm oluşmuştu. dün gece Adar'la birlikte olmuştuk, herşey rüya gibiydi Adar'ın nazik dokunuşları, öpüşleri, aklıma geldikçe içimi heycan basıyordu.

Karnımın üstünde ki kolların haraket etmesiyle, bedenimi Adar'a doğru çevirdiğim zaman uykulu gözlerle beni izliyordu. Belimde ki kollarıyla beni iyice kendine çekmesiyle benim çıplak bedenim onun bedenine yaslamıştı. Adar'ın dudaklarını saçlarımın arasında hissetmemle gözlerim kendiliğinden kapanmıştı.

"Günaydın gülüm?"Dedi Adar. uykulu sesiyle bende gülümseyerek konuşmaya başladım.

"Günaydın canım. "Deyip dudaklarımı yanağına bastırdım. Adar'ın gözleri parıladayarak bakıyordu gözlerime, elini saçlarıma götürüp bir tutamını alarak eline dolayarak oynamaya başlamıştı. o arada konuşmaya başladım.

"Bir yerin ağrıyor mu gülüm? Eger ağrıyorsa benden saklama ben senin kocanım.. seninle ilgili herşeyi bilmek hakkım ve benden utanmanı istemiyorum.."Demişti. dedikleriyle yanaklarım yanmaya başladı. utanarak kısık bir sesle konuşmaya başladım.

"Şey evet kasıklarım ağrıyor birazcık?"Dedim. Utanarak bir anda Adar yataktan doğrularak konuşmaya başladı.

"Şimdi yavrum yataktan kalkıp sıcak bir duş alıyorsun. Bende o zaman da kahvaltı hazırlıyorum ve ağrı kesici içmen gerekiyor, ağrının geçmesi için anlaşıldı mı."dedi Adar. nazik bir şekilde bende başımı olumsuz anlamda salladım.

"Şuan çok yorgunum, sonra duş alsam. Birazcık uyusam olur mu?"Dedim. yumuşak bir ses tonuyla Adar hayır derecesinde başını sallamıştı.

"Olmaz gülüm duş alıp kahvaltı etmen ve ilaç alman gerek."Demişti Adar. itiraz ederek bende somurtarak başımı olumsuz anlamda salladım.

"Yaa Adar uykum var. Uyumak istiyorum."Dedim. Sitemli bir sesle Adar ise sırıtarak konuşmaya başladı.

"Tamam yavrum. O zaman şöyle yapalım birlikte duşa girelim. sen yorulmadan ben seni yıkarım ne dersin?"Dedi Adar. dedikleriyle gözlerim sonuna kadar açılmıştı. başımı anında olumsuz anlamda salladım. hızla yataktan doğruldum. doğrulmaz olaydım. bir anda kasıklarımda ki ağrı kendini göstermişti. iki büklüm olmamla Adar hızla bana yaklaşıp belimden tutup endişeli bakışlarla bana bakıp konuşmaya başladı.

"İyi misin güzelim!"Dedi Adar. 1-2 dakika haraket etmeden yerimden derin nefesler alıp vererek ağrımın geçmesini bekledim. ağrının geçmesiyle gülümseyerek konuşmaya başladım.

"İyiyim canım. Ben bir duş alayım en iyisi."deyip banyo'ya geçip, duşa kabine girerek suyu açmamla sıcak su vücuduma değmesiyle kaslarım gevşemişti. Duştan çıktıktan sonra bornoz üzerime giyinip odaya geçtiğim de Adar odada yoktu. Etrafa baktığım da dün den kalan yerde elbiselerim vardı. Bende Adar gelmeden etrafı toplayıp yatağın çarşafını değiştirdim. Dolaba yönelerek Adar'ın uzun tişörtlerinden bir tanesini alıp üzerime geçirdim. iç çamaşırı giyme ihtiyacını duymadan odadan çıkarak merdivenlerden inerek mutfağın kapısının önünde durup Adar'ı izlemeye başladım. dedikleriyle gülmemek için dudaklarımı ısırmaya başladım.

MARDÍN GELÍNÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin