DÜĞÜN

1.4K 81 121
                                    

28.08.2024

Evett gençler merhaba öncelikle kimler kitabımı özledi?

Ayy sizin yorumlarınızı çok özlemişim lütfen bolca yorum yapın olur mu?

Okumadan önce şuraya bir beyaz bir kalp bırakır mısınız?

Keyifli okumalarr 💫

Hiva'dan..

Kına'nın bitmesiyle eve dönmüştük, odama geçerek elimde ki altınları masaya koyup, banyoya geçip elimi yıkamaya başladım. elimi yıkadığım zaman tebbesüm etmiştim. Çünkü kına elimi öyle güzel tutmuştu ki kıp kırmızıydı. Gülümseyerek üstümde ki bindallığı çıkartıp dolabıma asıp üzerime ince askılı geceliğimi giyinerek camın önünde ki koltuğuma geçip oturarak bugün ve yarın olacakları düşünmeye başladım..

Bugün bana mavinin yakıştığını ve Karıcığım demesi, yada ağladığım zaman peçete uzatması, bunlar benim için çok önem katan birşeydi. bu yaşadıklarım benim için anca hayaldi ama gerçek olmuştu. İsterdim ki benimle severek evlensin, ama onun beni sevmemesi kalbimi çok acıtıyordu. Benim kalbim ona onun kalbi ise bana ait olmasını isterdim. ama o benim kalbimi paramparça etmişti..

Hayat bazı insanlara acımasız davranıyordu. Hayatımın geri kalanında belki tek taraflı sevgi olacaktı, belki üzülecektim,belki sevilecekim. Bunlar için hemen erken karar veriyordum. Ama bilinmezlik içimi huzursuz ediyordu. Bu düşüncelerden telefonuma bildirim gelmesiyle dağılmıştı. Telefonumu elime alarak mesaj atan kişiye baktığım da tahmin etmediğim biri mesaj atmıştı. Awir mesaj atmıştı..
Yazdığı şeyle dudaklarımı ısırmaya başladım.

Awir;Bugün ki yaptıklarının neydi hiva! Sen beni delirtmek mi istiyorsun!"Diye yazmıştı. Bende bir anlık cesaretle şunları yazmıştım.

Ben;Ney yapmışım Awir? Hem sen kendin dedin. Heja, gibi mutlu olmanı. Ağlamanı istemiyorum. dedin bende dediğini yaptım.."diye yazıp, Göndermemle stresli bir şekilde cevabını bekliyordum. Yazıyor yazsını görmemle heycanla beklemeye başladım. Mesajın gelmesiyle okumaya başladım.

Awir;Ben sana mutlu ol dedim. Hiva kalçalarını insanların içinde kıvır demedim!"Diye yazmıştı. yazdıklarıyla kulaklarıma kadar yanmıştım. utanmıştım. Şimdi ne yazacaktım düşün Hiva, düşün herkese gelince hazır cevap verirken. Awir'e gelince neden donup kalıyorsun. Derin bir nefes alıp vererek Awir'e yazmaya başladım.

Ben;Sanane acaba Awir! Bu seni hiç alakadar etmez kocamsın diye haraketlerime karışamazsın. Ben buna izin vermem.! ayrıca sevmediğin bir kadını da kıskanmak ayrı bir trajedi?"Diye yazıp yolladım. Acaba fazla mı oldu yok ya hiva o bana çektirdiklerine saysın. bir süre cevap gelmeyince telefonumu kapatıp yatağıma geçerek gözlerimi bugüne kapattım..

&&&&&&&&&&

Elzem'den..

Bugün konakta ayrı bir üzüntü vardı. Çünkü evin küçük kızı evlenip gidiyordu. Adar, Mert, Awir ve Armanç, bugün özelikle Heja'nın, etrafında pervane oluyorlardı. Heja, ise bu durumdan pek bir memnundu. Abilerinin onunla ilgilenmesi çok hoşuna gidiyordu. gözlerinin içi gülüyordu resmen ben ise onların bu hâline tebbesüm ederek yanlarına doğru yaklaşıp konuşmaya başladım.

MARDÍN GELÍNÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin