VURULMA

5.3K 176 190
                                    

04/11/2023


Selam canolarr🦋

Sınırı dolduralım canlarım:))

Satır arası yorum atmayı unutmayalım?

Sınır dolmadığı sürece bölüm gelmeyecek!

#Sınır 67 vote 100 yorum

🦋Hoşçakalın🦋


KEYİFLİ OKUMALARR💙

Bazen hayat bizi neyle karşılaştıracağını bilemeyiz, kimisini aşk,sevinç,heycan, kimisini de acı, ihanet, üzüntü...

[HATIRLATMA]

Neyi ima etmeye çalışıyorsun sen Adar? ben o adam bana bakıyor diye rahatsız olup gözlerimi kaçırdım ve sen bunları gördün halde hala bana hesap sorabiliyorsun ya gerçekten çok yazık sana? Şimdi çekil önümden gidecem! daha fazla senin saçmalıklarını dinlemeyecem!!"Dedim. sinirle Adar'ı ittirmemle çekilmedi, sadece gozlerime odaklanmış öylece bakıyordu, ben ise gözlerim dolu dolu Adar'ın gözlerine bakıyordum. birden sağ eliyle ensemden tutup kendine doğru çekip, bir anda dudaklarıma yapıştı o kadar sert ve tutkulu öpüyordu ki karşılık vermemek için kendimi zor tutuyordum. en son kendimi karşılık verirken buldum.

~~~~~~~

Adar dudaklarını dudaklarımdan çektiğin de sanki dudaklarım üşümüştü. Adar, gözlerimin en derinlerine bakıyordu sanki dipsiz bir kuyunun içine bakar gibi, İki elini yanaklarıma koyup yanaklarımdan süzülen göz yaşlarımı silip konuşmaya başladı.

"Şşş sakın o göz yaşların dökülmesin, sen böyle ağlayınca sanki bu göz yaşların yere değil de, benim kalbime bir bıçak gibi saplanıyor, nolursun güzelim yapma bunu kendine, bana ben, ben özür dilerim.."Dedi Adar. gözlerine hayal kırıklığıla baktım.

"Ben sana hiçbir şey yapmadım Adar, ne yaptıysan sen kendin yaptın! kaç defa daha benim kalbimi kıracaksın böyle Adar, tamam zorla evlenmiş olabiliriz, ama bir tek sen evlenmedin, bende evlendim. çünkü neden biliyor musun benim bu hayatta tek dayanağım abim! eğer o olmasa ben şuan yaşıyor olmazdım! ben o mutlu olsun diye seninle evlendim. hemde hiç tanımadığım biriyle hiç tanımadığım insanların arasına girdim. Çünkü ben değer verdiğim bir insanın asla kalbini kırmam ve üzülmesine asla müsade etmem!!"Dedim. Adar'ın gözlerine Sinirle bakıp nefretimi Adar'a kusmak istiyordum, ama değmezdi.

"Elzem güzelim gerçekten sinirle ağzımdan çıktı. Özü-??"Diyeceği sırada Sinirle lafını bölüp konuşmaya başladım.

"Ya Adar yeter artık! sen benden ne istiyorsun, bir gelip sinirle sen kimsin ki diyorsun, hayatıma ne karışıyorsun diyorsun, sonra bir bakıyorum gelip özür diliyorsun, şimdi de bir adamın bana göz kırpıp beni rahatsız ettiğini bildiğin halde gelip bana hesap soruyorsun! şimdi yine özür diliyorsun, ya sen ne yapmaya çalışıyorsun Adar, bir anda hayatıma girip herşeyime karışamazsın!
anladın mı beni, ilk başta bir anlaşma yaptığımızı düşünüyorum, ne sen benim hayatıma karışacaksın, ne de ben senin hayatına karışacam, 6 ay Sonra boşanacaz ve ben buradan gelmemek üzere gitmek istiyorum. Ve bir daha beni öpmeni istemiyorum!!"Dedim. Sinirle Adar, hüzünlü bir şekilde bakıp başını sallayıp gitti. ben ise Adar'ın gitmesiyle göz yaşlarım ile birlikte yere çökerek dizlerimi kendime doğru çekip ağlamaya başladım. ne kadar ağladığımı bilmiyorum, birinin omuzuma dokunmasiyla kendime gelip kafamı kaldırıp omuzumu dürten kişiye baktığım. bu kişiyi tanımıyordum. kaşlarım istemsizce çatıldı.
ayağa kalkıp adamın tam gözlerine baktım. uzun boylu, mavi gözlü,yapılı biriydi, yanağın üstünde bir çizik vardı. yüzü çok korkunç duruyordu. Allah var yakışıklı biriydi. Ama beni ilgilendirmiyordu. Adam piskopat bir şekilde gülümseyerek bana bakıp konuşmaya başladı.

MARDÍN GELÍNÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin