14/07/2023
Arkadaşlar sınır dolmadan bölüm gelmeyecek!
Sınır 40 vote 50 yorum
~~Keyifli okumalarr~~
Anne dediğim zaman Hildan hanımın gözündeki parıltıyı gördüğüm de tebessüm ettim. Bahoz Ağa'nın konuşmasıyla başımı ona çevirdim.
Elzem kızım o zaman yarın düğün hazırlıklarına başlasınlar mı? "Dedi. Bahoz ağa birden aklıma babaannem geldi. telaşla abim'e döndüm.
Hiii abi bir sorun var? "Dedim. abim kaşlarını çatarak bana baktı.
Ne sorunu güzelim? "Dedim.
Abi bu da sorumu tabiki de en büyük sorunumuz babaannem! "Dedim. abim korkuyla bana bakıyordu.
Valla Elzem beni babaanem'in eline vereceğinize beni burada öldürmelerine tercih ederim? "Dedi. abim'in böyle söylemesiyle beni Birden gülme tuttu abim'e gülerek baktım. Awirin konuşmasıyla ona döndüm.
S-sen şimdi kocaman adam Babaannen'den mi korkuyorsun? hem neden bu kadar korkuyorsun ki Babaannen'den? "Dedi. Awir gülmekten konuşamıyordu. abim sinirle Awir'e bakıyordu. birden lafa heja atladı.
Awir abi yalnız sende yade'den korkuyorsun onu napicaz? "Dedi. Heja bütün konak halkı Heja ve Awirin konuşmasını izliyordular.
Sus kız ortalığı karıştırma yoksa kırarım o bacaklarını? "Dedi. sahte kızgınlıkla Heja tekrardan gülmeye başladı.
Abi mecburen Babaanem'i arıyorum hazır mısın? "Dedim. Başını salladı. telefonu açıp sultanım kayıtlı numarayı görüntülü aradım çaldı çaldı ve açtı.
Alo sultanım nasılsın iyi misin hava nasıl orada? "Dedim. konuyu uzatarak
Kız zilli işin düşmese arayacağın yok? "Dedi. bütün konak halkı gülmemek için kendini Zor tutuyordular ben ise utançtan yanaklarım yanmaya başladı.
Zilli ne ya babaane? ayrıca ben işlerim olduğu için fazla arayamıyordum? "Dedim. Babanem kaşlarını çatarak bana bakıp konuşmaya başladı.
Kız zilli bunları boşver de senin o deli abin nerede? "Dedi. arkadan yine kıkırdama sesi geldi. arkama bakıp sinirli bir bakış atıp telefonu abim'e çevirdim
Buradayım sultanım nasılsın iyi misin? "Dedi. abim
Sus! Kerata seni beni aradığınız mı var? Hayırsız torunlarım? hangi dağ da kurt öldü de beni aramaniz aklınıza geldi? "Dedi. Babaannem
Babaane simdi sana birşey soylicem ama hemen sinirlenme tamam mı? "Dedi. abim
Hayırdır deli oğlan ne değecen bana? "Dedi. Babaannem
Ş-sey ben birini çok sevdim ve evlendim sevdiğim kadının ailesi başkasına verecek diye kaçırdım. onlar da karşılında Elzemi ailen'in en büyük oğluna istediler? "Dedi. abim o kadar hızlı söyledi ki hızına kimse yetişemedi Babaannen'den ses çıkmadı. telefonu abim'in elinden alıp ekrana baktığım da babaannem öylece ekrana bakıyordu. telaşla konuşmaya başladım.
B-babaane iyi misin ses ver? "Dedim. babanem birden kaşlarını çatarak bize baktı.
Ula deli oğlan seni bir elime geçireyim seni kurşunlara dizecem Bekle sen! belliydi zaten senin bu kızın başına iş açıcağın? hem siz neredesiniz? "Dedi. hemen lafa atlayıp konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
General Fiction!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...