KISKANÇLIK

2.7K 145 184
                                    

04/03/2024

Selamm ben geldim.

Arkadaşlar yeni kitabıma göz atarsanız çok sevinirim hoşçakalin..

Arkadaşlar cidden sizin için bir oy ve bir yorum yapmak bu kadar zor mu?

Keyifli okumalarr🦋

Heja'dan..

Hava kararmak üzereydi odamda ne götüreceğimi düşünürken içeriye yengem girmişti. bana göz kırpmıştı.

"Heja canım noldu, ne düşünüyorsun."Demişti yengem. oflayıp konuşmaya başladım.

"Yenge sabah Bolat beni aradı. bu akşamdan parise gidecekmişiz, ne için gideceğimizi de bilmiyorum o ayrı bir konu zaten de, ben ne götüreceğimi hiç bilmiyorum.."Dedim. iç çekerek yengeme baktım. yengem gülümseyip yanıma gelip konuşmaya başladı.

"Bence 2 tane şık güzel elbise ve geceliklerinden,makyaj malzemelerini falan götür, "Dedi yengem. haklıydı başımı olumlu anlamda sallamıştım. yengem tebbesüm edip odadan çıkmıştı.

' Küçük valizi mi çıkarak içini açarak dolabımdan saten kırmızı diz üstünde biten elbisem ve Siyah kadife elbisemi de çıkartıp buluşturmadan valize koyup dolabının alt çekmecesinden lacivert ve siyah saten geceliklerimi çıkartıp valizime koyup makyaj masasının üstünde ki parfümümü, rimeli, rujumu ve gloss'umu alıp küçük makyaj çantasına koyarak valizin içine koymuştum.
Yatağımın üstünde ki telefonumu alarak Bolat'ı aradım. telefon çaldı, çaldı ve açmıştı..

"Alo Bolat, ne zaman geleceksin."Dedim. sakin bir sesle Bolat'ın nefes alış verişi kulağıma gelmişti.

" kapının önündeyim. sen hazırlan bende sizinkileri göreyim. sonra gideriz.."Dedi Bolat. bariton bir sesle derin bir nefes alıp vererek konuşmaya başladım.

"Peki.. "Diye bilmiştim. telefonu kapatarak dolabımdan rahat birşeyler çıkarak giyinmeye başladım.

'Giyindikten sonra valizi mi ve telefonumu elime alarak odadan çıkmıştım. Avluya indiğim de herkesin bakışları bana dönmüştü. Bolat'ın beni süzdüğünü görmüştüm. gözleri en son gözlerime değmişti. yüzünde memnun olmuş bir ifade vardı. yanlarına yaklaştığım da Armanç, yanıma yaklaşarak elimde ki valizi almıştı. bende gülümsedim. Annem ve babamın elini öpüp abimlere sarılıp Bolat ile birlikte konaktan çıkarak Bolat'ın, arabasına binip havalanına doğru yol almıştık. yolda giderken sıkıldığım için telefonumdan müzik açtığım da Bolat'ın bakışları bana dönmüştü.

"Rahatsız olmayacaksan sesi biraz verebilir miyim?"Dedim. sakin bir tonla Bolat yüzünde ki tebbesümle başını olumsuz anlamda sallamıştı.

"Senden birşeyse hiç rahatsız olmam Heja, ben senin, benim yanımda kendin gibi olmanı istiyorum.."Demişti. Bolat naif bir sesle böyle demesi hoşuma gitmişti. ben hiçbir zaman insanların yanında kendim gibi olamamıştım, ben her zaman ağır başlı,suskun bir kız olmuştum. çünkü çevremde ki insanlar benim hakkımda kötü şeyler konuşmazsın, beni kötülemesinler diye hiçbir zaman kendim gibi olamamıştım..

MARDÍN GELÍNÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin