01/12/2023
Evet canolar ben geldimm nasılsınız?Arkadaşlar sınırı dolduralım?
Sınır dolmadığı sürece bölüm gelmeyecek!?
#sinir 70 vote 100 yorum
Arkadaşlar sizden ricam Azel adlı kitabıma destek verir misiniz?
Hoşçakalın:)))Buraya tarihleri alabilir miyim?
KEYİFLİ OKUMALARR 🦋
Sabah gözlerimi tıkırtı sesleriyle açmıştım. yataktan doğrulup etrafıma baktığım da Adar, üzerini değiştiriyordu. ama omuzundan dolayı kazağını giyemiyordu. tam ayağa kalkıp yanına gidip yardım edecekken, bana o kadar hakaret etmesi aklıma gelmesiyle olduğum yerde durdum. sırtı bana dönük olduğu için benim uyandığımı bilmiyordu. tam kazağını başından aşağıya doğru çekecekken acıdan inlemesiyle daha fazla dayanamayıp yataktan kalkıp yanına yaklaştım. beni görmesiyle kaşlarını çattı. onun bu halini umursamayıp kazağını giymesine yardım edip dolaptan kendime kıyafet çıkartıp, banyo geçip üstümü değiştirip dişimi fırçalayıp banyodan çıktım. Adar ise yatakta oturmuş telefonuna bakıyordu. bana bakıp üstümü süzüp bakışlarını hemen geri telefonuna yönlendirdi.
ben ise Adar'ın, bu hâlini takmayarak odadan çıkıp aşağıya doğru inmeye başladım. Adar'ın, da peşimden gelmesini ayak seslerinden anlıyordum. hızlı adımlarla mutfağa girdim. mutfağa girmemle Armanç, masanın üstünde ki börekleri tırtıklıyordu. ben Armanç 'ın, bu hâline sessizce gülüp sessiz adımlarla onun yanına yaklaşıp, konuşmaya başladım."Böhh!??"Dedim. Korkutarak dememle Armanç, öksürük krizine girmişti. ben ise korkarak sürahi den bir bardak su doldurup hızla yanına yaklaşıp uzattım. Armanç ise hızla alıp içmeye başladı.
"Yaa yenge napıyorsun ya az kalsın beni diğer tarafa yolluyordun!?"Dedi. sitemli bir sesle hüzünle Armanç, baktım haklıydı.
"Üzgünüm ben bilmiyordum böyle olacağını??"Dedim. pişmanlıkla Armanç, ise yanıma yaklaşıp elini omuzuma atıp konuşmaya başladı.
"Boşver be yengem üzme kendini, ha kendini bana affetirmek istiyorsan, senden küçük birşey isteyecem??"Dedi. Armanç, gülümseyip konuşmaya başladım.
"Tamam ne istiyorsan yapacam, hadi söyle bakalım ne istiyorsun??"Dedim. merakla Armanç, ise heycanla konuşmaya başladı.
"Şimdi yengecim seni o cimri kocanın bir sürü arabası var, hepsi de birbirinden güzel ve son model ben bir kere istedim. ama bana hiç vermedi, senden ricam bu akşam arkadaşlarla eğlenmeye gidecez, ondan bir arabanın anahtarını ister misin lütfen??"Dedi. Armanç iç çektim nasıl isteyecektim. ondan bir araya gelsek bile iki cümleden başka sohbetimiz bile olmuyordu. bu konuda suçluluk payı en çok benim vardı. ama onun yaptığı davranışlarına daha fazla katlanamadıgım için öyle konuşmuştum.
ve pismanımda, düşünceleri bir kenara bırakıp bakışlarımı Armanç'a, çevirdiğim de bana umut dolu bakışlarla bakıyordu. bana böyle bakması beni çok zor bir duruma sokuyordu. hevesini kırmamak adına başımı olumlu anlamda salladım. Armanç sevinçle bana sarıldı. bende tebessüm edip bende sarıldım. arkamızda öksürük sesi geldiğin de ikimiz de birbirimizden ayrılıp mutfağın kapısının önüne baktık, gelen kişi Adar'dı, Armanç'la birlikte Adar'a baktığımız da kaşları çatık, bir şekilde bize bakıyordu. Armanç'ın, konuşmasıyla bakışlarımı Adar'dan, çekip Armanç'a, yönlendirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Aktuelle Literatur!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...