11/12/2023
Selamün aleyküm canolarr
Ben geldimm🫶Arkadaşlar öncelikle sınır dolmadığı sürece bölüm gelmeyecek haberiniz olsun!?
#sinirimiz 69 vote 110 yorum
Satır arası yorum atmayı unutmayın canlar?
Arkadaşlar Devran ağa kitabım ve Mardin gelini kitabım bağlantılı haberiniz olsun!?
Başlamadan önce buraya mavi kalp bırakır mısınız?
KEYİFLİ OKUMALARR 🦋
Gözlerimi araladığım zaman etrafıma baktığım da odamda uyuyordum. pencereden dışarıya baktığım sırada hava çoktan kararmıştı. yatağın diger tarafına baktığım zaman Adar, yoktu. yataktan doğrulup banyo'ya geçip yüzümü yıkayıp üstümü değiştirip odadan çıkıp, aşağıya indiğim sırada herkes avluda oturmuş, sohbet ediyorlardı. Adar'ın, beni fark etmesiyle hızlı adımlarla bana yaklaşıp koluma dokunarak endişeli bir şekilde konuşmaya başladı.
"Elzem güzelim nasılsın, iyi misin??"Dedi. Adar bende tebbesüm ederek başımı olumlu anlamda salladım.
"İyiyim merak etme??"Dedim. Adar rahat bir nefes aldığını gördüğüm de gülümsedim. Adar kolunu belime yerleştirdiğinde gözlerim sonuna kadar açıldı. herkesin içinde böyle yapması utanma mı sağlıyordu. yanlarına yaklaştığımızda herkesin bakışlarını üstümde hissetmemle utanarak başımı eğdim. Awir'in konuşmasıyla herkesin odak noktası Awir olmuştu, bende dahil.
"Evett benim güzeller güzeli ailem sizi çok seviyorum ve ben kaçar??"Dedi Awir. neşeli bir şekilde ben Awir'in bu hâline tebessüm ederek izlerken, Adar'ın konuşmasıyla bakışlarım ona kaymıştı.
"Hayırdır Awir bey, nereye kaçıyorsunuz acaba!?"Dedi. Adar alaylı bir tavırla Awir saçlarını düzelterek konuşmaya başladı.
"Eee abicim şimdi şöyle ben arkadaşlara bu gece söz verdim, bu gece onlarla takılacaz??"Dedi. Awir, Adar ise kaşlarını çatarak konuşmaya başladı.
"Awir Canım kardeşim eğer gelmen saat 12:00'yi geçerse o zaman o güzel arabana veda edersin anlaşıldı mı!?"Dedi. Adar, Awir korkuyla hemen başını salladı.
herkes gülerek onların bu hâline gülüyordu. bakışlarım Armanç'ın, üstüne gittiğin de dalgın bir şekilde Adar ve Awir'e bakıyordu. Armanç'ın, bu hali ben üzmüştü, Adar'dan ayrılıp Armanç'a, yaklaştım. Armanç'ın, beni görmesiyle gülümsemesi bir oldu. yanına geçip oturdum."Armanç noldu neden bu kadar dalgınsın??"Dedim. Armanç tebbesüm ederek başını olumsuz anlamda salladı.
"Yok yenge dalgın falan değilim,sana öyle gelmiştir??"Dedi. Armanç iç çekip konuşmaya başladım.
"Armanç Yalan söyleme herhalinden belli dalgın olduğun, hem ben senin yengen değil miyim bir sorunun olduğun da bana ne olduğunu söylemeyecek misin??"Dedim. Armanç iç çekip konuşmaya başladı.
"Yenge yalan söylemiyorum gerçekten iyiyim??"Dedi. Armanç sıkıntılı bir nefes verip oturduğum yerden kalkıp Adar'ın, yanına yaklaştığım zaman bakışlarını bana çevirdi. Adar oturduğu yerden kalkıp yanıma gelip konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Ficción General!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...