04/07/2023
Arkadaşlar lütfen sınırı dolduralım?
Sınırımız 50 vote 50 yorum
~~Keyifli okumalarr~~
Bahoz Ağa'nın dediklerin'den sonra hemen abim'in yanına gidip koluna girdim diğer koluna da Zilan girmişti ayağa kaldırıp sandalye'ye otuturdum tam abim'e soru sorucaktım ki? birin'in benim kolumu çekiştirmesiyle sorum yarıda kalmıştı kolumu çekiştiren kişi o odun du sinirle kolumu ondan kurtarmak için kolumu çekiştirmeye çalıştım ama o kadar sıkıyordu ki gözlerim dolmaya başladı beni bir oda'ya getirip kapıyı kapatıp beni kapı'yla arasına alıp konuşmaya başladı.
Naptığını sanıyorsun sen! "Dedi. sinirle bana bu kadar yaklaşması neden kalbimim hızlı atmasına sebep oluyordu itmeye çalıştığım ama çok kuvvetliydi geriye bile gitmedi öküz ne olacak ama laz damarım tutarsa kimsenin gücü bana yetemezdi!
Ne yapmışım abimin ve arkadaşımın hayatını kurtarıyorum! senin gibi korkuluk gibi durmuyorum orada? "Dedim. Sinirden çenesini sıktığının da çene kasları belli oluyordu dibime iyice girdiği için konuşamadım...
Sanane lan benim ne yaptığımdan sen benim neyimsinki de benim adıma karar veriyorsun cadı!! "Dedi. Cadı dediği an benim şarteller attı kolumu tuttuğu elini tutup ters çevirip konuşmaya başladım.
Bana bak ağa bozuntusu ben senin o bildiğin korkak kızlara benzemem! Damarıma basanın canını yakarım! yani anlayacan ayağını denk al! bu arada bu bağırıp çağırmaların bana sökmez anladın? "Dedim. Kolunu bırakıp hızlıca oda'dan çıktım aşağıya inip abimin yanına gidip sıkıca sarıldım.
Yakışıklım nasılsın iyi misin? "Dedim. Korkuyla abim'e birşey olursa o zaman ben ölürdüm.
Ben iyiyim de neden böyle birşey yaptın güzelim? Çekip gitseydin buradan ben buraya bunları bilerek geldim ölümü göze alarak sen neden geldin lütfen git nolur git eger sana burada birşey olursa yaşayamam ben? "Dedi. Başımı eğip gözlerimden yavaş yavaş yaşlar akmaya başladı. elimin tersiyle göz yaşlarımı silip başımı dik bir şekilde kaldırıp abim'e baktım.
Hayır yakışıklım ben burada kalıcam hem sen beni bilmiyor musun? hiç kimse bana hiç bir şey yapamaz beni merak etme sen Zilanı'da al git buradan hem ben yeğen istiyorum? "dediğim de Zilan'ın yanakları kızarmaya başladı bende gülerek Zilan'ın yanına gidip sıkıca sarıldım.
Oy oy ziloşum domates mi olmuş? "Dedim. gülerek Zilan'ın kolumu cimciklemesiyle kolumu hemen kendime çekip ovmaya başladım.
Kızım sussana abin burada! "Dedi. Gülerek kolumu Zilan'ın omzuna atıp konuşmaya başladım.
Ee abim buradaysa ne olmuş onla yapican yeğenimi zaten? "Dedim. koluma yine vurdu abim sırıtarak Zilan'a bakıyordu.
Kızım sussana rezil ettin beni zaten!! "Dedi. Kahkaha atmaya başladım. Ben gülerken yanımıza bir çok kadın ve genç erkekler geldi. Zilan'a döndüğüm de Zilan'ın eliyle tek tek işaret ettiklerine bakıyordum.
Bak Elzem bu benim annem hildan, yanındaki kadın da halam Ruşan, onun yanındaki de kızı Rojin, diğerleri de hivda ve Heja kardeşlerim onların yanındaki de Awir ve Armanç, zaten Mert'i de tanıyorsun? "Dedi. Zilan'ın halası ve Rojin denen kız bana sinirle bakıyordu neden öyle baktıklarını merak ediyordum onlar hariç herkes gülümseyerek bana bakıyordu. Zilan'ın annesi hildan hanımın yanına gidip elini tam öpücektim ki izin vermeyip bir anne sıcaklığıyla sarıldı. bana bende kollarımı hildan hanıma sardım geri çekilip gülümsedim hildan hanımın yanındaki kadın memnuniyetsiz bir şekilde elini uzattı bana öpmem için elini tuttum öpücem zannediyordu ama yanılıyordu elini tutup sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Ficción General!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...