01/06/2024
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum!!
Keyifli okumalarr 💅
Elzem'den..
Şuan hepimiz çok sinirliydik, çünkü akşam ki bekarlığa veda gecesine dansöz çağırdıkları icin,Bizde kızlarla birlikte bir plan kurup avm'nin yolunu tutmuştuk, avm'ye geldiğimiz zaman Heja konuşmaya başladı.
"Yenge, biz neden buradayız?"Dedi Heja. anlamsızca suratıma baktığın da oflayarak konuşmaya başladım.
"Hejacim abinlere küçük bir ceza vermek için, buradayız."Dedim. Heja başını sallamıştı.
Kızlarla birlikte bir mağazaya girerek elbise bakmaya başladık, aradan yarım saat geçmesiyle hepimiz akşam ki eğlence için elbiselerimizi bulmuştuk. Saate baktığımız da saat tam 18.00'dı. Herkes eve dağılmıştı. akşam ki plan için benden haber beklemelerini söylemiştim. Heja,Hivda ile birlikte eve girmemizle Adar'lar, çoktan işten dönmüşler ve avluda oturmuş çay içiyorlardı. Adar'ın bakışları bize döndüğün de yerinden kalkıp yanımıza yaklaşıp konuşmaya başladı.
"Hoşgeldiniz gülüm. Sabahtan beri neredesiniz siz?"Dedi Adar. kısık gözlerle bize bakıyordu. Üçümüz birbirimize bakıp, bakışlarımız tekrardan Adar'a dönmüştü. Araya girip konuşmaya başladım.
"Şey ya alışveriş, alışverişten geliyoruz."Dedim. Adar başını sallayıp sedirlere geçip oturmuştu. Üçümüz herkese selam vererek yukarıya çıkmıştık, üçümüz de odama gelip kapıyı örtüp konuşmaya başladık.
"Yenge şimdi ne olacak?"Dedi Hivda. derin bir nefes alıp vererek konuşmaya başladım.
"Şimdi siz birazdan odalariniza dağılacaksınız, bende Adar odaya geldiğin de ağzını aramaya başlayacam. birşeyler bulursam size haber veririm. Zaten gideceklerin yerin konumu bana gelecek, geldiği zaman onlar mekana gittiklerinde bizde hazırlanıp oraya gidecez. Ama şöyle bir şey olacak biz kızlar olarak mekanda eğlenirken onlar eğlenmeyecek?"Dedim. sinsi bir şekilde gülümseyerek Hivda ve Heja'ya baktım. İkisi ise anlamayarak kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. Heja konuşmaya başladı.
"Yenge o ne demek, Biz eğlenirken onlar nerede olacak?"dedi Heja. Ben ise gülerek konuşmaya başladım.
"Göreceksiniz o zaman nerede olduklarını? Ama bakın beni satmak yok, yakanı bende yakarım haberiniz olsun!"Dedim. tehditkar bir sesle İkisi de başını olumlu anlamda sallayıp odadan çıkmışlardı.
'Heja ve Hivda'nın odadan çıkmasıyla bugün aldıklarımı Adar, görmeden dolaba saklayıp banyo'ya girip elimi yüzümü yıkarak banyo'dan çıktım. Çıkmamla odaya Adar, girmişti. bana doğru yaklaşarak dibimde durup başını omuzuma koyup derin nefesler aldığın hissediyordum. Ben ise yerimden kıpırdayamıyordum Adar bir süre öyle durup başını kaldırmadan boynuma küçük bir öpücük bırakıp geri çekilerek bakışlarını bana çevirerek konuşmaya başladı.
"Kokunu özlemişim.."Dedi Adar. mayışmış bir sesle ben ise onun bu tavrına göz devirip konuşmaya başladım.
"O gün eğer bana inansaydınız kokumu özlemiş olmazdınız beyfendi?"Dedim. imalı bir tavırla Adar ise bıkkın bir ifade ile bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Ficción General!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...