28/10/2024
Sınırı dolduralım.
Keyifli okumalarr🫶
Kalbimin ağrısıyla kapının dibinde öylece oturmuş, Adarla olan anılarımız aklıma gelince gözlerimi sıkıca kapattım. Kapattığım an da önümden bir şeritmiş gibi geçmişti..
Bana bunu nasıl yapabildi. Hala aklım almıyordu ben onu deli gibi severken beni nasıl başka bir kadınla aldatabildi. Gözlerimden yaşlar tek tek süzülmüştü. Telefonumun sesiyle oturduğum yerden halsizlikle kalkarak komidinin yanına yaklaştığım da arayan kişiye baktığımda arayan kişi abimdi. Acı bir tebessümle elime telefonumu alarak açarak kulağıma koymamla abimin ve Zilanın neseli sesi kulağıma gelince zar zor tebbesüm etmiştim..
"Elzem, abicim nasılsın iyi misin, bu arada Zilan selam söylüyor sana?"Dedi Abim. neşeyle ben ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Abim benden bir ses gelmediğini duyunca endişeli bir sesle konuşunca ağzımdan küçük bir hıçkırık çıkmıştı. Abim bu seferle sinirli bir sesle konuşmaya başladı.
"Elzem! Elzem, abicim cevap ver noldu? yoksa sen ağlıyor musun kızım delirtme insanı cevap ver bana!!"Dedi abim. sinirle bu sefer Zilanın sesi kulağıma gelmişti.
"Elzem, kara kızım cevap ver neden ağlıyorsun, yoksa birine birsey mi oldu? Hadi bizi endişelendirme,"Dedi Zilan. bu sefer endişelenen taraf zilan olmuştu. tam ağzımı açacakken kapının gürültüyle vurulmasıyla konuşamadım.
"Elzem, güzelim! Aç kapıyı da konuşalım hadi!!"Dedi Adar. Endişeyle ben ise onu umursamayarak telefonda bizi dinleyen zilanla konuşmaya başladım.
"Zilan. Abime söyle bilir misin beni gelip buradan alsın.."Dedim. Halsizlikle Zilan bir anda konuşmaya başladı.
"Elzem, kuzum noldu abimin bağırış buraya kadar geldi. Kavga mı ettiniz yoksa?"Dedi Zilan. endişeli bir sesle derin bir nefes alıp vererek konuşmaya başladım.
"Zilan lütfen konuşacak halim yok dediğim yapar mısın oraya geldiğimde konuşalım olur mu?"Dedim. sesim titremesiyle Zilan derin bir iç çekerek konuşmaya başladı.
"Tamam canım abini gönderdim. İlk uçakla Mardin'e geliyor."Dedi Zilan. cevap vermeyerek telefonu kapattım. Adar'ın sesi kulağıma gelince zorlukla okuduğum yataktan kalkarak kapıya yaklaşıp kapıyı açtığım an da tam bana dokunacakken bir adım geriye doğru gittim. Dolu gözlerle Adar'a bakıp konuşmaya başladım.
"Hani beni seviyordun Adar, ben ilk defa bir adamı sevdim. İlk defa böyle duygular tattım. İlk defa bir adama güvenmeyi öğrendim. Ben İlk defa bir adama gözü kapalı aşık oldum. Ben sana aşık olmuştum! Neden bana bu iğrençliği yaptın! Cevap versene ya! Keşke seni hiç sevmeseydim..."Dedim. bağırarak Adar'ın gözlerinden büyük bir hayal kırıklığı görmüştüm. Ama umurumda değildi o bana bu iğrençliği yaptı. Bende ona hiç acımayacaktım. Sinirle odada ki bütün eşyaları kirmaya başladım. Adar bana yaklaşcakken izin vermeyerek elime geçen herşeyi üzerine fırlattım. elim hep kan içindeydi. Adar bana yaklaşacakken ona durması için işaret verdim.
"Sakın yaklaşma bana! Senden nefret ediyorum! Duydun beni nefret ediyorum!"Dedim. Sinirle Adar geriye doğru sendelenmişti. O benim canımı yaktıysa bende onun canını yakacaktım. Dolapta ki valizimi çıkarıp elbiselerimi hızla doldururken Adar konuşmaya başladı.
"E-elzem saçmalama beni bırakıp hiçbir yere gidemezsin! Hem o kadın saçmalıyor o karnında ki çocuk benim çocuğum değil! Ben seni hiçbir zaman aldatmadım! Aldatmamda Ben seni severken başka biriyle nasıl olabilirim bu senin aklın alabiliyor mu! Hadi onu geçtim ben o kadar şerefsiz biri miyim Elzem ha cevap ver!!"Dedi Adar. Umutla bana bakarken kafam karışmıştı. Madem aldatmadı o kadın ve bebek kimindi. Gözlerimdeki yaşları ellerimle silerek konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
General Fiction!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...