AWÍR & HÍVA

3K 136 129
                                    

30/12/2023

#Sinir70 vote 107 yorum

Sınırı dolduralım?

Sizden rica okurken bizim emeklerimizi düşünerek oy ve yorum yapın?

sınır dolmadığı sürece bölüm gelmeyecek!?

Arkadaşlar tekrardan kusura bakmayın ama son bölümde sürekli sorun olduğu için tekrardan yayınlamak zorunda
kaldım.

KEYİFLİ OKUMALARR 🫶

Hiva'dan...

Bir insanı sevmek çok zordur özelikle imkânsızı, ben imkânsızı bile bile sevmiştim, hâlbuki..

Sanki bir boşluğa bakıyormuşum gibi dolu gözlerimle Abim'in gözlerine bakıyordum. bir insanın ölümü dört insanın hayatını mahvedebilir miydi. edebilirdi. Abimin yaptıkları yüzünden ben bitmiştim. hâlbuki bu hayatta en çok beni seven, bana destek olan,beni koruyan abim değilmiş gibi beni bu olaya kurban etmişti..

Abim öylece bana bakıyordu. ben ise ona hayal kırıklığıla bakıyordum. konakta ki bütün insanların bakışlarını üstümde hissediyordum. ama benim onlara bakacak ne gücüm, ne de yüzüm vardı. benim suçum, günahım olmasa da sanki bu olay benim yüzümden olmuş gibi hissediyordum.

Bu olanları bir kenara bırakıp hızlı adımlarla merdivenlerden aşağıya inmeye başladım. gözlerimden yaşlar tek tek akmaya başlamıştı. annemin, babamın, abim'in seslemelerini dinlemeden koşarak konaktan çıkmıştım. nereye gittiğimi bilmeden Mardin'in sessiz, dar sokaklarından koşarak, bağırarak ağlıyordum. insanlardan uzak, sessiz bir yere gelmiştim. uçurum kenarına, bu uçurum kenarına hep üzgün ve ağlayacam zamanlar gelip içimi döküp ağlardim. ama şimdi imkansız olan aşkıma kurban edildim. diye buraya gelip içimi dökmek istedim. ama kurban edilerek değil de severek evlenmek isterdim. ama o kardeşi için beni kurban olarak seçmişti.
keşke derdim hep ne olursa olsun benimle evlensin, beni sevsin diye her gece Allah'a dua ederdim. ama o beni hiç görmemişti. ben her zaman onu uzaktan sessiz, sedasız sevmiştim. yine bir keşkem olmuştu. keşke yine seni hep uzaktan sessiz sedasız sevseydim de bunu bana yapmasaydın. cebimde ki telefonu çıkartarak Ezman sterk'in, Birya kene te me şarkısına tıklayıp telefonumu yanıma koyarak gözlerimi kapatıp, şarkının çalmasıyla bende şarkının nakaratını geldiğin de bende birlikte ağzımda mırıldayarak söylemeye başladım.

Hépsa cawa te me
Héyrane dıle te me
Biriya kene teme
Hérdem berda te me were

Hépsa cawa te me
Héyrane dıle te ne
Biriya kene teme
Hérdem berda te me were

Ez lé heviya te me
Herdem berda te me
Dıle zére te me
Qurqu ez ya te me were

Ez lé heviya te me
Herdem berda te me
Dıle zére te me
Qurqu ez ya te me were

Ewina dılemın tuyi
Jiyana rıhémın tuyi
Kene ruyem tuyi
Kane tu le qu yi were

Ewina dılemın tuyi
Jiyana rıhémın tuyi
Kene ruyem tuyi
Kane tu le qu yi were

Dilem le biriya te
Çawem le riya te
Can bé hésrataye
Bese biriya te me were

Dilem le Biriya te
Çawem le riya te
Can bé hésrataye
Bese Biriya te me were

MARDÍN GELÍNÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin