23/04/2024
Gençler 2 hafta bölüm gelmeyecek haberiniz olsun.
Arkadaşlar satır aralarına yorum yapar mısınız?
Keyifli okumalarr💫
Heja'dan..
Gözlerimi telefonun alarm sesiyle açmıştım. Elimi telefona atarak alarmı kapatıp, telefonu geri yerine koymuştum. etrafıma baktığım da dün olanlar aklıma bir bir gelince yüzüm yanmaya başlamıştı. dün ondan kaçarken yine onun koynunda buldum kendim. bakışlarımı yanında uyuduğum Bolat'a çevirdiğim de hala uyuduğunu görmüştüm. yüzünü yakından incelediğim zaman kahve saçları,uzun kirpikleri,kısa kesim sakalları,sağ yanağından gamzesi, onu çok yakışıklı gösteriyordu. normalde de çok yakışıklı. uzun boyu, kaslı vücudu, her kızı etkileyecek bir tipi vardı. ellerim benden bağımsız saçlarına gitmişti. saçlarına dokunduğum da yumuşacıktı. kaşları çatıldığı an elimi hemen saçından çekecekken bi anda Bolat'ın bileğimden tutmasıyla dondum kaldım.
Bolat, gözlerini açmadan şu sözleri Söylemişti."Saçlarımı biraz daha okşar mısın. uzun zamandan sonra, annemden sonra ilk defa bir kadın saçımı okşayınca kendimi huzurlu hissettim.."Demişti Bolat. Bolat'ın dediklerine şaşırmış hemde iklemde kalmıştım. bir, iki dakika tereddüt etsemde ellerim yine onun yumuşak saçlarına gitmişti. saçlarını okşadığım zaman kaşları düzelmişti.
Saçlarını bir süre okşamamla uyuduğunu anlamıştım. bende yorgun gözlerle tekrardan Bolat'ın yanına kıvrılıp uyumuştum..Gözlerimi araladığım zaman yanıma baktığım da Bolat yanımda yoktu. koltuktan doğruluğum da Bolat'ın sesi kulağıma gelmesiyle bakışlarımı yukarıya kaldırıp karşıya baktığım da Bolat üstü çıplak altında ise havluyla duruyordu. Havlusu kasıklarinin tam üstündeydi her an düşecek gibi duruyordu. gözlerim karın kaslarına gittiğinde zorlukla yutkundum. saçlarından akan su damlaları Bolat'ın karın kaslarına doğru sürülüyordu. Bolat'ın sesiyle kendime geldim.
"Yedin bitirdin gözlerinle beni Heja, ha itirazım asla yok ama bana böyle tatlı tatlı bakarsan dayanacağımı sanmıyorum.."Demişti. alaylı bir tavırla dediklerini yeni idrak ederken ağzımdan şu kelime çıkmıştı.
"Ha?"Dedim. şaşkınlıkla Bolat benim bu tavrıma gülüp yanıma yaklaşmıştı. ben ise heycandan koltukta geriye doğru yaslanmıştım. Bolat iyi kolunu yan tarafıma koymasıyla kaçacak yerim kalmamıştı. yüzünü, yüzüme yaklaştırmasiyla saçlarında ki su damlaları tek,tek yüzüme damlıyordu. ve ben her zaman Bolat'ın bana yaklaşmasıyla konuşamıyordum. Heycandan mı,yoksa stresten mi bilmiyordum. Bolat'ın dudaklarıma bakmasıyla dün olanlar aklıma gelmişti. yanaklarım yanmaya başlamıştı.
Bolat'ın dudakları yana doğru kıvrıldığını görmüştüm.İç ses; Aferin Heja sana adama rezil olmadığın gün yok! tamam adam yakışıklı olabilir dibin düşebilir ancak bu kadarı da olmaz. Adamın dudaklarına bakmak nedir!
Haklıydı. ofladığım zaman Bolat'ın dibimde olduğunu hatırlatamam bakışlarım ona kaymıştı. o ise kaşları çatık bir şekilde beni izliyordu.
"Heja sen iyi misin?"Dedi Bolat. başımı olumlu anlamda salladım.
"İyiyim canım, neden iyi olmayacakmışım."Dedim. zar zor gülümseyerek Bolat başını sallayıp yanağımdan öpüp geri çekilmişti. ben ise onun bu hareketiyle olduğum yerde öylece kalmıştım. kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Bolat'ın bana her yaklaşımın da kalbim sanki maratona koşuyormuş gibi atıyordu. dün gece beni öptüğü zaman rahatsız olmak yerine miğdem de kelebekler uçuşumuştu. sadece utandığım için ondan uzaklaşmıştım.
Bolat'ın konuşmasıyla bakışlarım ona dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
Ficção Geral!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...