Танър
Пределно наясно бях, защо този олигофрен ме занимаваше с глупости като общата сметка за тока. Числата дори не бяха помръднали. Сумата беше една и съща всеки шибан месец, а и да беше увеличена не мисля, че аз бих бил първия човек, с който би разговарял по въпроса. Слава богу не навлизаше прекалено много в ролята на задръстения загубеняк, който беше, а реши бързо-бързо да свали картите на масата.
- Не ти ли писна да пребиваш жена си всеки път, когато нещо не ти оттърва! - От последното писмо с числа и таблици, което държеше в ръце, сега измести заядливо поглед към мен, чакайки да отвърна подобаващо на хапливия му въпрос.
- Това, което става между моите четири стени изобщо не ти влиза в работата!
- Влиза, щом жена ти постоянно дотичва при нас и изплаква всичките мъчения, на които я подлагаш!
- Нима това те дразни?! Мислех, че от много години се опитваш да разгадаеш що за човек съм, а сега, когато информацията достига сама на крака до теб, ти се оплакваш.
- Не се имай за изключително важен тип само, защото блъскаш като подивял някакви неопитни хлапета в затънтена спортна заличка! - Нямаше, как да не се изсмея. Този олигофрен едва ли бе стъпвал дори във фитнеса, а умаловажаваше професионалната ми кариера по такъв начин. Точно така си представях пълните с комплекси типове, които се излежаваха на дивана с кенче бира и пакет чипс и ме хулеха, докато гледаха излъчващите ми се на живо двубои по телевизията, всеки, от които печелех с безупречно представяне. Досега не бях падал нито веднъж. - И не си мисли, че да се гавриш с жена си е мъжка постъпка!
Изправих се, защото мислех още сега да приключа този на никого ненужен разговор.
- Аз живея със съпругата си от скоро и все още не съм я опознал, но за сметка на това знам точно, как да я предразположа стига да искам. А не като някои, които живят с един партньор години наред, правят всичко възможно бракът им да тече по мед и масло, а все още не могат да разгадят, от какво всъщност се нуждае и иска жената до тях. Жените не са еднакви, но за сметка на това има природни закони, които важат за всяка една от тях. На мен не ми се налага да се престаравям прекалено много, за да задържа една жена. Ако на съругата ми й беше толкова неприятно край мен, щеше да си е плюла на петите още на първия ден.
YOU ARE READING
Отвъд границите +18
RomanceСтарите обществени норми отново се завърнаха и просперитета, до който човечеството бе достигнало, се бе превърнало в просто един хубав период от миналото, който някои си спомняха с умиление, а други с отвращение. Половете отново са неравностойни, же...