Chapter 32

395 18 7
                                    

Танър

Запълзях към палето, която
присвиваше все по-несигурно очи, докато се приближавах към нея. Най-вероятно се чудеше, какво да очаква от мен в следващите часове и планираше план за бягство, ако нещата загрубееха прекалено много за нея. Половинчатия й страх започна да става видимо различим, щом застанах на колене пред присвитото й тяло и я закрих със сянката си. Запратих бельото й точно, където джинсите й се бяха изхлузихли от ходилата и разтворих краката й, неоткъсвайки поглед от нейния. Сладките розови устни се разтвориха отново за мен, същите, в чиито сокове пенисът ми се къпеше само преди два дни. И нямах търпение отново приятелчето ми да усети това несравнимо удоволствие. Плъзнах пръста си по цялата дължина от клитора до входа и наблюдавах внимателно, как напрегнатото й изражение се замества с възбуда, щом притвори устни и започна жадно да поглъща въздуха наоколо.

- Още ли те боли? - Попитах преди върха на средния ми пръст официално да навлезе в тясното й влагалище.

- И да кажа да това надали ще промени нещо, нали?

- Не особено.

Пръстът ми се плъзна навътре, като специално се постарах да го овъргалям предварително в течностите й за по-малък дискомфорт, но дори това не й попречи да съска болезнено и да се превива назад. Започнах да го движа съсредоточено и постепенно да увеличавам скоростта, като през цялото време усещах, как върха на пръста ми се сблъсква в стените й и по реакциите на тялото и съдех, че явно допирах някаква особено чувствителна точка, която не спрях да стимулирам, колкото й нетърпимо да беше за нея.

- Спри, става нещо с мен! - Изпъшка примирено, издавайки първия си звук за вечерта и се опита да издърпа пръста ми извън влагалището си. Хванах ръката й навреме преди кулминацията на първия и оргазъм. Вкарах и втори пръст, засилих ги и двата колкото се може повече и зачаках търпеливо още няколко секунди. - Моля те недей! Усещам, че се приближава!

Точно след тези думи бедрата й се разтресоха, а аз премахнах мокрите си пръсти, за да дам път на няколкото капки течност да се разпръснат по чаршафите и издутината в дънките ми, която неимоверно напомняше за нуждите си. Изхлузих дрехите, докато палето се превиваше върху матрака с ръце между краката и се молеше конвулсиите да поотихнат. Такова облекчение беше пенисът ми да бъде отново на свобода, че се принудих да изпусна един едва доловим стон. Тя вече бе застанала отново по гръб и се взираше в тавана, дишайки тежко напълно зашеметена. Както палето, така и аз се нуждаех отчаяно от глътка въздух преди да се надвеся над нея и да оставя една дълга мокра следа от долната част на корема чак до устните й без нито едно прекъсване. Наобиколих жадно езика й с моя и се изтласках навътре в тялото й без да позволя на интензивното свиване са страните й около пениса ми да прекъсва оралния ни контакт.

- Хареса ли ти малкия ми номер пале?! - Отговори ми с един продължителен тон, който многократно се накъса с всеки неспиращ тласък в ревномерно забързан такт, който направо й изпиваше силите под мен. Опрях челата ни едно в друго и я прудих да се взира в мен, докато я обладавах. Едва бях започнал, а вече едвам държеше очите си отворени. - Приятно ли е? Искаш ли още?

- Мхм.. - Усмихнах се на така безпомощното й състояние, в което не си бях и помислял, че ще видя малкото ми диво пале. Да лежи под мен толкова покорна и толкова стенеща от удоволствие.

- Добре тогава! - Полюбувах се още малко на мекотата на гърдите й преди да я обърна да легне по корем и да повдигна дупето нагоре. - Знаеш ли пале, doggie style е най-подходящата възможна поза за теб! Ще те чукам неубоздано точно като една улична кучка, която си прибрах преди няколко седмици от улицата..

Поставих една мокра целувка върху задника й и се задвижих отново, като този път навлизането беше като детска игра, заради буквално течащите по чаршафите сокове. Стенанията й се засилиха още повече, щом започнах да правя въртеливи днижения върху клитора, дотолкова, че и се наложи да захапе здраво възглавницата под нея,за да ги възпре. Дланите ме засърбяха, гледайки как тазът ми разлюляваше дупето й при всеки тласък. Бях близо, изключително близо и май тя също. Така като гледам, щяхме да свършим по едно и също време. Засилих до последно, щом усетих, как втвърдилите се тестиси щяха да се изпразнях и го извадих буквално в последния момент, свършвайки върху гърба и зачервения задник на палето. Опитах да успокоя дишането си, докато го изпомпвах до последната капка. Вратът ми буквално щеше да се откачи от раменете и да падне долу заедно с главата ми, която бе така празна, че дълго време нямах силата да се изправя и да погледна към палето, която все още стоеше пред мен в същата поза и не смееше да отлепи лице от възглавницата.

Спуснах се надолу и заслуках жадно клитора около десет пъти преди официално да усетя и третият й оргазъм да се стича по езика ми. Вече я бях обработил три пъти, а пъшканията и охканията не спираха един след друг да излизат от устата й.

- Какво стана?! Нима си недоволна, че свършихме и ме молиш за още?! Ще си получиш останалото после!

Размърда се малко, колкото да се уверя, че не се е задушила случайно с възглавницата и плеснах леко грубо зачервения й задник с предоволна усмивка на лице.

- Обичам те!

Моля за мнението ви в коментарите и ако историята ви допада може да я оцените с ☆!

Отвъд границите +18Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang