Chapter 31

390 17 6
                                    

Танър

Прибрах се с нагласата за един по-вълнуващ уикенд от обичайното. През целия път насам се чудих сам на себе си, как изобщо съм позволил да прекарам всяка една възможна минута излегнат на дивана и гледайки най-големите възможни глупости с часове, докато се тъпча с рядкото удоволствие чипс и кола. Превръщах се в един лентяй по време на уикендите, но това щеше вече да се промени. Още с влизането си заварих палето, надвесена над плота с добре издадено назад дупе да се смее на шегите на приятелката си, но забавлението приключи бързо, щом отворих входната врата. Явно, че никой не бе очаквал да се появя толкова рано. Кикотът им на момента спря, съседката се вцепени на място, гледайки притеснено палето, а тя от друга страна просто завъртя отегчено очи и прибра задника си, за да изпрати набързо приятелката си до входната врата. Можех и да не възразя, ако останат, но по-добре да я няма, защото не знам, дали бих понесъл да слушам часове наред отегчителни женски разговори на висок тон. А и имах други планове.

Отдръпнах се леко в страни, за да профучи през мен безпрепятствено и затворих вратата след нея. Очите ми се съсредоточиха изцяло върху палето, от чиято усмивка нямаше и следа, щом ме видя. За нея присъствието ми тук най-вероятно значеше само усложнения и в интерес на истината може би не бе далеч от реалността. Всичко случващото се между нас бе едно огромно усложнение, което ескалираше екстра бързо, щом се съберем на едно място, но този път аз щях да избера, в какво да прерасне това усложнение.

Запъти се към стаята си, но ръката ми набързо я спря, придъпвайки я към мен. Не и оставих време да умува над ситуацията, да се чуди, дали всеки момент няма да избухна или точно обратното да подивея от желание, вместо това разбих устните й с моите и пуснах сака в лявата ми ръка на земята, за да я завъртя изцяло към себе си.

- Разтвори ги, пале!

Обхванах леко долната част на лицето й и подпомогнах за отварянето на долната челюст, което разтвори устните й. Езикът ми се заигра с нейния и го покани на един бавен и ритмичен танц, който заформи един страстен обмен на течности, за който членът ми направо подскачаше в гащите.

Откъснах се за секунда от нея само, за да получа пренебрежително отмятане на глава точно пред лицето ми. Опита се да избута ръката ми, но при този жест пръстите ми се сключиха още по-силно около брадичката й и обърнаха арогантното й отношение към мен, с което тепърва смятах да се разправям.

Отвъд границите +18Where stories live. Discover now