Reggel konkrétan kivágódtam az ágyból. Amint kész voltam beosztásomat néztem de nem volt kint az új. Tehát csak jövő héttől lesz. Meg Felix telefonszáma volt kint. Az óráimat amilyen gyorsan csak lehetetett ledaráltam.
Majd ebéd szünetben hova máshova mennék ha nem Luishoz .—Szijjaaaaa Luisss!!!!-ugrottam elé vidáman.
—Szia. Mi járatban?-kérdezte mosolyogva.
—Jaj hát tudod jöttem zaklatni a kedvenc tesőrt. Tudod?!
—Ahh mostmár mindent értek!-tett úgy mintha elcsodálkozott volna.
—Képzeld kimehetek!!! Kaptam egy személyes testőrt!! Szóóóóval ezentúl lehet kicsit kevesebbet jövök hozzád. De ne aggódj azért nem felejtelek el.-veregettem meg vállát.
—Igen tudok róla.
—Mégis mióta?!-tettem csípőmre kezemet. Miért nem szólt erről?
—Már egy éve.-mondta halál nyugodtan.
—LUIS! Egy éve tudsz erről és nekem nem szóltál?! Szégyelheted magadat!! Én bíztam benned te áruló!! Ch..felvagyok háborodva!!-kezdtem el drámázni de ő csak nevetett.
—NEKED mi a véleményed róla?-folytattam.—Ömm..szerintem rendes srác.
Elég széleskörű kiképzést kapott szóval szegényke eléggé leterhelt volt. Viszont azt megkell hagyni hogy nagyon kitartó. Nem bírná mindenki ilyen fiatalon azt a kiképzést amit ő kapott.—És a személyisége?
—Nem igazán beszéltem vele sokat, de én nekem az jött le hogy igen csak tisztelet tudó, és kedves. Tekintettel van másra és tehetséges. -birizgálta közben fegyverét.
—Hát ebből sokat nem tudtam meg de sebaj.-punnyadtam le.
—Ne aggódj vigyázni fog rád . Gondolom meglepődtél hogy apád egy 20 éves srácra bíz.
—Egyébként igen! Ő az aki így meg úgy félt közben egy 20 éves gyerekre bíz.-magyaráztam összenfont kézzel.
—Ohh-hoo hidd el az a 20 éves srác velünk egy szinten van.
—Na jolvan azért annyira ne istenítsd!-szóltam rá enyhén erélyesen. —Cukorkát?-vettem elő cukorkákat a zsebemből mosolyogva, de ő csak unottan oldalra fordított fejjel nézett rám.
Túl gonosz vagyok. Heheheeeeeh—Tudod jól hogy szolgálatban nem ehetek!-húzta össze szemöldökét. —Direkt csinálod! Kínzol azokkal a cukorkákkal!
—Hehe. Szeretet jele.
—Kegyetlen vagy! KEGYETLEN!-hunyorított rám én csak kuncogni bírtam.
—Hát ez van-húztam vállát majd hajamat felcsapva drámai fordulattal távoztam.
Szünetem után volt még két órám. 15.25 -kor végeztem és amint kilépett a magán tanár a házból már írtam is anyunak az sms-t :
—Sziiaa drága egyetlen anyukám.♡ ¹⁵'²⁷
—Szent Isten mit akarsz?! ¹⁵'²⁸
—Elmehetek ? ♡♡♡♡ ¹⁵'²⁸
—Igen te hülye gyerek ♡ . +még jóhogy én vagyok az 'egyetlen' anyukád , én nyomtalak ki TE!!
¹⁵'²⁹—hátt..igazából elöbb apu ..de jolvan. Én is szeretlek! ¹⁵'²⁹
—... ●_● nem tudsz te egy kicsit sokat?! ¹⁵'³⁰
أنت تقرأ
Maffia gyermekei.
أدب الهواة-Halmozz el gyönyörű hazugságokkal és boldoggá teszlek,csak hadj legyek a tied.- A Bang családban egyetlen lány van. Apja nagyon félti hisz rengeteg ellensége van, így jobbnak látja ha nem nagyon megy el otthonról lánya egyedül , vagy ha elmegy akko...