-24-

195 17 0
                                    

Július 1. hetében járunk, tehát már három hete ismerem a testőröm.  Viszont ő még mindig kedvesen rideg marad, én pedig barátomnak szeretném tudni őt is.

—ELMENTEEEEM!-kiáltottam hangosan miközben lefelé jöttem, a hosszú lépcsőn.

—Este hat.-szólt közbe apám, ismét papirokat olvasgatva,  de ki nem nézne belőlük.

—Mmm...háromnegyed hét?

—Este hat.-válaszolta ugyan olyan rideg hangnemben.

—Oké akkor fél hét.

—Este hat.

—Jó, jó akkor ...negyed hét?-néztem rá, össze húzva magam. Választ már nem kaptam—Hat óra 5 perc?

—Este hat, vagy nem mész sehova. -nézett végre rám.

—Oké bye!!

Az ajtóban már Felix várt, beültem majd indultunk a kijárathoz.

—Ma hova lesz?-nézett rám a vissza pillantóbol.

—Mára készültem!! -vettem elő telefonom és megnyitottam a noteszt benne :

~MAI TERV~
1. Élelem szerzés □
2. Olasz cukrászda □
3. Felixet meggyőzni hogy a barátom legyen!! □

—Hát igazából először menjünk el egy nagyobb üzletbe, supermarket. Kéne valami rágcsa..

—Rendben. -adott rövid választ.

—Felixxx...? -hajoltam kicsit előrébb.

—Igen?

—Neked sok barátod van??

—Hát..nem tudom mi számít annak? Inkább a minőség.

—körülbelül mennyi??-érdeklődtem tovább.

—Nem tudom, még nem számoltam őket. Neked sok barátod van?

—Hát ha Dea-hyunt és Jung-Hwant nem számoljuk ,mert hát ők inkább unokatestvérek,  akkor eddig 2 embert tudok a
barátomnak tartani. -mondtam sejtelmesen.

—Értem.

Ennek a gyereknek semmi érdeklődése sincs irántam...
Biztos csomó menő barátja van!
Tch..
Inkább duzzogva hátra dőltem és úgy szemléltem ismét a járókelőket, meg a furcsaságaikat.
  Miért ilyen illedelmesen kedves?
Miért nem tud laza lenni?? Otthon is ilyen , vagy csak velem?
Lehet gáz vagyok , és ezért?
Végig néztem öltözetemen, ami igen csak elgondolkodtatott.
Stílust kéne váltsak? Ez olyan komfortos..nem hiszem hogy ezzel lenne a baj. Habár.... lehet, ő azért elég jól van felöltözve én meg mint aki...Jeongin ruhája. Fogjuk arra.
Jeongin otthoni, vagy éppenséggel általános öltözete nekem tetszik, a szekrényem 70% az ő ruháibol áll ki. Talán az egyedüli stílus amit senkitől nem loptam az a torna cipő mániám.
Otthon elfogok beszélgetni a szüleimmel.
Felix nem bírja Jeongin stílusát?
Minho fajta megoldás: üssük le egy pink serpenyővel.

—Bocsánat ha a következő kérdésemmel megbántalak de, ha szabad tudnom miért duzzogsz?

—Senki nem duzzog.-válaszoltam annak aki kirántott a gondolataim közül.

—Rendben, ha bármi probléma van nyugodtan szólj.

Csak oldalas szemmel néztem rá, majd vissza az ablakhoz, de megint félbe szakította bámészkodásom.

Maffia gyermekei.  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang