-11-

278 20 8
                                    

Kedd-Gála felkészülés

Éreztem hogy lassan kinyitom szemeim, hisz most keltem fel de túl lusta vagyok a szemeim kinyitni ezért csak éreztem. Most olyan kényelmesen fekszem, meg amúgy is biztos hogy korán van .
Hallom hogy valaki nagy léptekkel közelít a szobám felé ezért kezem alá teszem fejem hogy véletlenül se akarjon fel kelteni.

Valaki konkrétan be robbantotta az ajtómat... de hát játszuk tovább az alvósdit minek föl kelni.
JOOOOOOO REEEEGELT!!!!! MÁR REGGEL FÉL HÉT VAN IDEJE KEZDENI AZ EDZÉST!! JA és tudom hogy fent vagy, szóval kapsz tíz percet hogy le gyere és ne pizsamában.--ordított vidáman kedves apám, az ajtó meg majdnem kiszakadt. :)
-csak reggel fél hét van... és menjek le edzeni?!--értetlenkedtem egy párnával hadonászva.
-igen...
-most csak szórakozol ügye?
-ömmm...nem!——adott rövid választ , majd ki is fordult a szobából, persze az ajtót minek be csukni?
-Christopher csónakban születtél??????--kiabáltam az ágyból . Ha már így be tudta törni akkor csukja is be nem?

Se hall se lát dömötör ment tovább. REGGEL 6.30 kor fölkelni úgy hogy nem is kell bemenjek az iskolába és amikor pont legjobban elhelyezkedtem akkor kell föl keljek? Miért? :')

Kitakartam a lábam a puha takaróm alól majd bozontos hajammal elindtultam a szekrényem felé.
-na lássuk mi van itt?...
•ez kényelmetlen
•ez szúrós..
•na eeez biztos hogy nem veszem fel .
• ebböl meg kint van mindenem ha lehajolok.
•na eeez ...ez az ami ☆tökéletes☆
Buhhaha. Ez Minho VOLT nadrágja. Nagyon fasza és puha.
Ami meg a pólót illeti az édes mindegy.--magyaráztam TUSZTUSZ-nak , ő egy kaktusz még 13. születés napomra kaptam azóta az a neve hogy TuszTusz. Hát igen, Minhónak 3 macskája van ..nekem meg egy kaktuszom.
Amúgy sokat szoktam vele beszélgetni... és hiszitek vagy sem de néha olyan mintha télleg jó ötleteket adna. Viszont nem ajánlatos hozzá nyúlni, baromi nagy tüskéi vannak viszont most fog kinyilni a virágja szóval nagyon várjuk.

Magamra húztam a ruhákat majd kivételesen nyugodtan és óvatosan be csúktam magam mögött az ajtóm.
Miközben a lépcső felé haladtam be néztem a fiúk szobájába, hogy alszanak e még vagy már fent vannak. Hát sehol senki szóval fent vannak.... de komolyan MIVEL ETETI EZ AZ EMBER A FIAIT HOGY MÁR KORÁBBAN FENT VANNAK NÁLAM?!.
Kivételesen most gyalogoltam a lépcsőn nem estem , csúsztam, repültem, vagy ugrottam.
Remélem hogy van valami reggeli
Mert ha már ilyen korán felkeltem akkor éhes is vagyok.
Ami teljesen jogos!

-Jó reggelt méhecske
-neked is momszi.--köszöntem vissza anyának majd le dobtam magam az asztalra.
-hogy aludtál??
-aludtam volna ha a drága férjed nem töri ki az ajtom. Egyébként a két fivérem hol van? Meg a férjed? Az előbb még itt volt. --panaszkodtam.
-aggódsz értük--kérdezte anya pimasz vigyorral.
-valami olyasmi...
-apád lent van a fiúkkal az edző teremben, valamit megbeszéltek
-mit szerveszkednek má megen?
-én se tudom.. de szolsz nekik hogy jöjjenek mert készen van a reggeli.?
-aha... ja... már indulok....
-Mina ne aludj!--kiabált hirtelen Anna.
-Megyek megyek nem is alszom.. csak a szemhéjamat pihentetem.
Rángattam föl magam az asztaltól majd indultam is el a hosszú folyosón.

Kopogtam , nehogy valamit megzavarjak . Ha van testvéred akkor megtanulsz KOPOGNI!!!!
-bocsi hogy zavarok de ...anya üzeni hogy kész a kaja vagy is a....a...a reggeli--mondtam az álmosságtól akadozva.
-egy 5 perc és föl megyünk
-nekem nyolc .. felőlem lent is maradhattok több marad nekem.
Majd föl mentem. Ismét levergődtem magam az asztalhoz majd anya szedett nekem kaját.
Na igen ma kivételesen a kedvencem volt ♡PALACSINTA♡
méghozzá nutellás.
Elkedztünk enni mert ha a három
hím neműn múlna akkor éhen halnánk.

Maffia gyermekei.  Where stories live. Discover now