Szögdécselve mentem anyuhoz és Han nénihez .
Ahogy oda értem mind hárman elkezdtünk ugrálni az örömtől hogy végre elmehetek velük .
-ez tudod mit jelent?
Kérdezte anya izgatottan.
-nem
Húztam fel bal szemőldököm.
-mivel szombaton lesz , azaz 5 napunk van kiképezi téged.
Gondolkodott el Soo-min[han felesége]
-kiképzés, mire??-hogy kell menni magassarkúban, keringőzni mert hát ügye nem fogsz végig ülni, az evő eszközök sorrendjét, és még sok sok dolog de a legjobb aza a ruha vásárlás.
Ugrándoztak mint egy öt éves.
-öt nap alatt...
-nyugi majd hárman a szárnyaink alá veszünk és pik pak úri hölgy leszel.
Kacsintott rám Soo-min.
-aha...oke..
Sokkoltam le, de amúgy most komolyan én azt hittem hogy egy egyszerű gála tehát hogy így... MI VAN? Magassarkú , keringő...Addig a fiuknál:
-tehát most egész végig vissza tartotta ezt az ugra bugrálást ?
Akadt ki I.N.
-szerintem igen
-woaw
-soha nem mondtad hogy így tudja kontrollálni az arc izmait.
Mondta Jisung Channak.
-mert eddig én se tudtam..
Sokkolt le.
--egyébként tudod mire válalkoztál?
Szólalt meg Minho fejét fogva.
-mostmár mindegy..
-egy csomó eljegyzési levelet fogsz kapni
Magyarázkodott Jisung
-meg akkor én meg I.N fog rá figyelni?
Minho úgy Mondta mintha teher lenne a húga. Apja persze erre kicsit fel kapta a vizet ,és egy kicsit hangosabban kérdezett vissza.
-ennyire nagyon probléma a hugod????
-én szívesen figyelek rá
Válaszolt Jung-Hwan.
-köszönöm,de amúgy úgyse fog merni senki hozzá nyúlni, mert az én lányom.
- ez igaz, de attól még szemmel fogjuk tartani
- ez csak természetes
Válaszolt röviden Christopher.Én sz.sz:
Ekkor megszólalt a csengő, és végre végre meg érkezett a Seo család is . Imádom őket Un-hyea olyan jó sütiket tud csinálni , komolyan mondom hogy jobb mint egy cukrászdában, és persze most is hozott. Hehe.
Itt volt Bin fia is Dae-hyun .
UN-hyea köszönt majd jött hozzánk Bin és fia pedig apuékhoz mentek.
-képzeld jöhet velünk a GÁLÁRA!!!!!!
-úr isten....komolyan.. erre a napra vártam
Mostmár hárman ugráltak...
Amugy anyun kívül Un-hyea és Soo-min is így viselkedik velem mintha az unoka húguk lennék.***
Elkezdtem megtéríteni a hatalmas asztalt mert hát azért voltunk egy páran ha jól számolom akkor tízen-tizenegyen?
Én-apa-anya-Minho-Jeongin-Bin-
Jisung-Un-hyea-Soo-min-
-Dae-hyunh -Jung-Hwan
Mindegy is . Szóval szépen megeteritettem és mindenki le ült az asztalhoz . Végül mindenki szedett magának majd megkezdődött a falatozás.Na hát most én nem voltam az a tipikus lány aki számolja a kalóriákat meg hogy mennyit eszik stb, neeeem engem egyáltalán nem érdekelt sokkal jobban örültem volna ha lenne rajtam egy kis felesleg egy kicsit soványnak tartottam magamat . Pedig mindenki azt mondja hogy szerintük oké , de szerintem nem.
Persze ebéd közben is folyt a beszélgetés, és anyuék meg bele kezdtek hogy mennyire örülnek hogy végre én is jövök és hogy milyen jó lesz ez az 5 nap.
Apa csa maga elé keservesen nézett és hallgatta hogy mibe ment bele.Szerintem már megbánta, de mostmár nem tud mitcsinálni megígérte.
Elérkeztünk a desszerthez.
Buhahah.
Imádom!!!!!!!!!!!!!!!
Mennyei , itt senki nem szólalt meg senki, túl finom volt.
Most valami oreos süti de mondom hogy isteni, a tetején csoki öntet alul valami fagyott krém gondolom ez az oreo és közte még több csokiii.
Az ízek ahogy össze értek a számba egyszerűen mennyi!!!
És akkor jött amitől jelenleg a legjobban féltem.....Bocsi hogy egy kicsit rövidebb resz de szerintem egy kicsit gyorsan haladunk a fő dolgok felé és kevés a részek száma ezért is.
Részvétem a Törökország miatt.. Layla😞❤️🩹🤍🕊.
Mindenkinek további szép estét/ napot/ reggelt
[Köszönöm aki be csillagozza]♡
YOU ARE READING
Maffia gyermekei.
Fanfiction-Halmozz el gyönyörű hazugságokkal és boldoggá teszlek,csak hadj legyek a tied.- A Bang családban egyetlen lány van. Apja nagyon félti hisz rengeteg ellensége van, így jobbnak látja ha nem nagyon megy el otthonról lánya egyedül , vagy ha elmegy akko...