-15-

263 23 9
                                    

Arcom hamar mosolyra húzódott mikor megtekintettem ki az.
–Gratulálok a nővérednek-néztem fel rá mosolyogva. Majd helyet foglalt a mellettünk lévő bárszéken.
–Ahh..ne is mond.
–Nem kedveled a sógorod?-tette fel a kérdést , Seungminnak nevezett aranyos mosolyú fiú.
Így mostmár én is kérdően néztem rá.
–Nem igazán..-nyögte ki magából Hyunjin.
–Majd biztos jóban lesztek ne aggódj , a lényeg hogy szeressék egymást.-próbáltam biztatni és egy kis reményt adni neki.

–Nem akarunk inni valamit?

–Én most ittam Seungminnal nem hinném hogy jót tenne a sok ital.-húztam egy kicsit el a számat. Teljesen mindegy mit mondtam a két fiú egyszerre  vágta rá a mondatomra: –Nem illik vissza utasítani.

–Ez nem ér, kettő egy ellen.-fontom össze karom magam elött.

–Hát drága Mrs.Bang ez az igazság , nem illik. Meg egyébként Seungminnal ittál és nem VELEM.
Szóval most velem is kell valamit .–tett úgy Hyunjin mintha be durcázott volna , a frufrus fiúval pedig csak egy jót nevettünk. A pultos hamar kihozta a három italt majd össze néztünk hárman és vártuk hogy Hyunjin megszólaljon e kínos csend közepette.

–Öhmm..igen szóval..Herminára.-emelte magasra a poharat amit mi is társítottunk , de mielőtt mindegyikünk össze érintette volna, közbe szóltam.

–Miért pont rám? Nem a nővéredre kéne?
–Nem!! Mi most rád fogunk inni.-jelentette ki majd mind koccintottunk és egy kortyra le húztuk a rövid italt.
Egy kis fintor után újra össze nevetgéltünk majd hátra döltünk a székekbe.
Megkell hagyni , nagyon finom ital volt . Édeskés mégis keserű.
–Ennek mi volt a neve? Egész jó-jelentettem ki .

–Fogalmam sincs , csak annyit mondtam a pultosnak hogy valami finomat.

–Az komoly.-nevette el magát Seung.

–Egyébként ti mióta ismeritek egymást?

–Nem olyan rég, olyan...7-8 éve.-rántott vállát Hyunjin , hát télleg 8 év egy kicsit sem sok, dehogy is áh.–Te és Seungmin?‐kérdésére rá néztem a telefonomra . –kábé 45 perce-nevettem el magam.

–Wow! 45 perc az sok, már szinte testvérek vagyunk.-mondta a frufrus viccelődve miközbe jobb kezét mellkasára tette ,na itt aztán valamiért mégjobban nevettem,  olyan vicces hangnemben mondta.
–Te és Hyunjin?

–Fogalmam sincs.-kérdően néztem Hyunjinra.

–Olyan..3-4 órája.-húzta össze szemöldökét.
–Akkor mi most mik vagyunk?-kérdeztem mosolyogva. Látszólag mély gondolkodásba esett,de hogy hogyan azt nem tudom. Lehet vannak agysejtei??

–Házasok!-nevette el magát hangosan amire mi is.

–Hol van a gyűrüm?-tettem kérdően rá a kezemet, miközben bal kezemen lévő ujjakat mozgattam.

–Öhmm izé..-kezére nézett amit sok gyűrű díszített, majd le húzott eggyet a kisujáról.–Tessék! Ez talán jó az ujjadra.-fogta meg mutató és hüvelyk ujjával a fém virágos kis ékszert. Kézfejem kinyújtva elé tettem amit ő lágyan kezébe vett majd rá húzta a gyűrüs ujjamra. Jobb kezemet pedig szám elé tetten mintha meglepődtem volna.
Seungmin pedig édesen tapsolt miközben beszélt.:–GRATULÁLOK A FIRSS HÁZAS PÁRNAK!! WUHUU!! LEHETEK KERESZT APA??-hát mindhárman döltünk a
röhögéstől nem is kicsit. Teljesen komolyan kérdezte . Hyunjin pedig egyre viccesebben nevetett. A végén már azon nevettünk hogy Hyunjin hogy nevet..
Ezen kívül közben még egy kör alkoholt ittunk ugyan abból az italból. Egy jó óra biztos hogy eltelt , sok dologról beszéltünk
szülők , üzlet, világ tájak , hölgyek. Télleg nagyon jól el beszélgettünk addig amíg egy kicsit sem szimpatikus lány jött oda hozzánk.
–Szííííaa Hhhyunjiinnn-nyújtotta el kélyesen az angól szót, majd helyet foglalt a fiú mellett. Seungminra néztem hogy ez ki? És miért csak neki köszönt mikor mi is itt vagyunk?? Csak egy grimaszt kaptam ebből pedig azt tudtam le venni hogy ő sem éppen bírja .
A lánynak olyan...portugál beütése volt, egyáltalán nem volt csúnya sőt kifejezetten szép volt. Csak a hangnem és a viselkedése nem. Komolyan itt van normális lány??
–Jössz velem táncolni??-harapta be alsó ajkát , miközben haját csavargatta. Komolyan mint valami rossz film. Rá néztem a melletem ülő fiúra aki azért harapta el száját hogy ne röhögje el magát a lány viselkedésén. Lehet nem kellet volna rá néznem..mostmár mindketten küzdöttünk az életünkért. De nagyon!
–Tudod általában egy Fiú kér fel egy Lányt és nem egy Lány a Fiút, de ha nagyon szeretnél és megvárod még megiszom az utolsó kört a barátimmal akkor utána elviszlek.‐mondta a lánynak , 1 órálya hivatalos férjem akt körülbelül 4 órája ismerek még csak. Megkell hagyni egész jól beszél angolul.
  Még mindig küzdöttünk az életünkért Seung-al .
–Perszeee, csak nyugoddtan Idd meg Seungminnal és a...-nézett rám majd egy kisseb fintort vágott. Végem nem bírtam tovább. Kijött aminek  ki kellet.. .
Fejemet fel emeltem miután egy jó percet várkoztattam nevetésemmel . [Persze Seungminnal együtt szakadtunk a nevetéstől]. Úgy gondoltam megpróbálok én is ilyen grimaszolva és kényesen beszélni. Megkapartam torkom majd bele is kezdtem.
–HERRRRMINA vagyok üdvözletem-nyomtam meg jó kényesen az R betűt miközben megforgattam szememet.
A frufrus leszállt mellőlem a székről majd guggolva nevetett miközben a szék párnájába kapaszkodott. Hyunjinról nem is beszélve. Jó kis társaság mit ne mondjak , illem felső fokon.

Maffia gyermekei.  حيث تعيش القصص. اكتشف الآن