-23- Apokalipszis

226 20 11
                                    

A hétvégém teljesen szokásosan ment. Minhoval öltük egymást, Seo és Han család pedig át jött :

-Hey hey hey!! Mitcsinálsz?!?!?

-Semmit!!- tettem fel kezeim .

-Most megdöglesz te koporsó töltelék!!!-kezdett felém futni anya rózsaszín serpenyőjével Minho! Olyan rohanásnak indultam neki, hogy a tüdőm már a mennyország kapujában volt.
Futottam amerre láttam mert egy pszichopata rózsaszín serpenyővel kerget!
Az egész házat fel ordítva rohantam , futottam az életben maradásért. A hatalmas kétszárnyas üveg , rolós ajtóhoz próbáltam futni , hogy mielőbb az udvarba érjek. Akkorát taknyoltam a vékony küszöbben hogy majdnem lábam tört, alig bírtam felállni és csak próbáltam túl élni valahogy. Rohanva indultam a hatalmas kert fái közé.

-Aha na meg még a faszt futsz te oda!!!-ordította , majd olyan erővel dobott fejbe macskás papucsával , hogy nagyobbat estem mint a Csernobili atombomba.
A fűben még csúsztam is egy jó 30-50cm-t , lábamtól kezdett húzni vissza , én pedig a fűbe próbáltam kapaszkodni.
Senki sem járt jól, a fűt szét cincáltam ,a fű meg a körmeim cincálta.

-Ne! NE! NEEE!! KÖNYÖRGŐM MINHO !!! ESKÜSZÖM CSAK AZ IDŐT AKARTAM MEGNÉZNI!!!! TUDOD SZERETLEK! TE VAGY LEGJOBB BÁTY!! BÁRMIT MEGTESZEK !! -hadartam könyörögve. B TERV.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁAAÁAAÁAA WAAAAAÁAAAAAAAAAAAAAAAA!!WAAAAAAA ANYAAAAAAAAAAAAAAA MEGFOGOK HALNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! SEGITSÉG SEGITSÉG SEGITSÉG !!!! JEONGIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!! APAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! VALAKIIIIIII!!! MEGFOGOK FULLADNI ÉN NEM TUDOK ÚSZNI!!!!!!!!

-Pontosan azért megyünk oda!-húzott tovább a fűben de én egy percre sem hagytam abba a sikonyálást.

- BEKÖPLEK APÁNAK HOGY MÚLTKOR ELVITTED A KOCSIJÁT TE GYÁSZKERET!!! ENGEDJ EL!! BUZI VAGY!!!!!!!!

A húzás abba maradt, én pedig riadtan néztem rá. Hatalmas szemekkel tekintett le rám ahogy tépkedem a füvet, esélytelen hogy kitudjam tépni lábam kezei közül. Akkor mennyiségű félelem telepedett belém , hogy azt egy egész ország eltudná osztani.

-Ó ..szóval így játszunk? Beköpsz?? -kérdezte oldalra fordítva fejét, szemeit merengetve, nagyon ,nagyon nyugodt hangnemben.
Meghaltam.
Eddig két bokámat fogta , de most egyre feljebb nyúlt. Kapálóztam ahogy tudtam, esélytelen mikor már a csupasz földet kaparod.
Vállára dobott, ott is próbáltam kapálózni lábammal , kezemmel. Esélytelen volt!!
Olyan könyedtséggel cipelt, mintha nem is lennék ott. Fogásából meg szinte lehetetlen volt kiszabadulni.
Hiába magyaráztam hogy ártatlan vagyok , hiába.
Bebaszott a medencébe. Nem kicsit csobbantam, levegőt sem vettem mielőtt repülni tanultam volna. Hebegve kapkodtam levegőért , mire kidugtam fejem addigra már sehol nem volt.
Oda sétáltam a lépcsőhöz , majd csurom vizesen elindultam be. Rosszab voltam , mint a Niagara vízesés.
Lihegve léptem át az üveg ajtó küszöbét, ő meg csak ártatlanul ette a konyhaszigetnél a kis szotyiát.

-QAAAA!! -ordított rám a másik idióta. Még én is szívrohamot kaptam a vékony sikonyálásától. Ez túl szárnyal egy öt éves hisztis kislányt is.

-Basszus!! Miért nézel ki te úgy mint a Kör a filmből??!?!?!- akadt ki még mindig össze rezzent testel.

-Jeongin...fogd be!

Elindultam a konyha felé ahol anya szorgoskodott, de fél úton megálltam mivel valami megzavart.
Apám olyan röhögő görcsöt kapott , hogy azt már fájdalmas volt nézni. Hasát fogva hajlongot és úgy röhögött.

Fejem akkorát koppant , hogy azt a mars lakócskák Jeongin gyomrában is hallották.
Kongott ám a pink serpenyő, amit Minho lendített meg mögülem. Christophernek befellegzett. Annyira,de annyira röhögött hogy a földön fetrengve a dohányzó asztal lábába kapaszkodott.

Maffia gyermekei.  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora