-10-

248 20 3
                                    

Szólaltam is volna meg ha apa telefonja nem csipeg.
-ohh..anyádék már itthon is vannak. Kíváncsi leszek mitszólnak majd ehez.
-Neeee légyszi ne mond nekik kérlek kérlek bocsánatot kérek..légyszííí ——mondtam síránkozva .
Hiába...mindenki föl kelt az ülésből és vártak hogy én is keljek fel.
-nem akarsz fel kelni?——kérdezte Bin aki így ülve elég magasnak látszott.
-attól tartok hogy ha most felkelek akkor össze is esek.——hiába mondtam mert nem értették.
-remegnek a lábaim a guggolástól!
-segítsünk???—kérdezte Jeongin .
-inkább föl kelek.
Remegő lábakkal föl tápászkodtam , de hát persze kik lennének az én drága fivéreim ha nem nevetnének.
-ne remegjél már az anyádat!—parancsoltam rá lábamra mintha tudnám korrigálni.

Hát mit ne mondjak, az össze fiú kinevetett miközben mentünk a folyosón, Minhonak az a pszichopata nevetésétől föl állt a szőr a hátamon. Komolyan mondom mehetne horror filmbe.
-húú de vicces valami, csak tudnám mi!—próbáltam elhallgatattni a fiúkat.
De hát semmit nem ért, addig amíg Changbin meg nem szólalt.

-mostmár fejezzétek be! Ti sem voltatok különb az első edzéseteken.
Mind a négy fiú abba hagyta végre a nevetést.
  Amint kinyitottuk az ajtót megint erős fény csapta meg a szemem.
Meg a három anyuka.

-na milyen volt Mina? —kérdezte Soomi[beceneve] -hát mit ne mondjak, érdekes meg fárasztó.
Huppantam le a bőr kanapéra remegő lábakkal, nem telt 30 másodpercnél többe hogy le üljön mellém a 4 barom.
Eddig tartott a kényelem :') .

Un-hyea észre vette fia orrában lévő galacsinokat és ide sétált megnézni hogy mizu van vele.
Na igen Un-hyea elvégezte az orvosi egyetemet de közben megismerte Changbint és Bin nem engedte dolgozni.
Szóval amolyan doki a családban, és nagyon érti a gyógynövényeket sokat szokott nekem róla mesélni:).
-Mina bevágott neki egyett.😃
—köpött be drága Chan.
-köszi apa...—mondtam már szinte halálos ágyamon.
Un-hyea rám nézett , de nem látszott rajta hogy ideges lenne, csak vett egy mély levegőt és hátra lépett egyet.
-na meséljetek min vesztetek össze..?
Ismét mindenki ránk nézett, ami kezdett idegtépő lenni.
-szóval nem mond senki semmit????—jött oda anyám :')
karba tett kézzel, ilyenkor még apa is megtud ám ilyedni!
Ezt csak akkor van ha nagyon nagyon ideges, de hát hiába az apám az egyik legnagyobb ha az asszonytól fél😆.
-nekünk csak annyit mondott Mina hogy nem tudja Dae a NEM szót.—szólalt meg Jisung.
-szóval Dea olyat csinált amit Mina nem szeretett volna és erre kapott egy .... ? —kérdezte Un-hyea.
-igen Mina bevágott neki egyet.
Fejezte be a mondatot Minho ismét pszichopata nevetéssel.
-igazából most akkor ezek szerint Mina jogosan ütötte meg Dae-hyunt. Szóval én Zümi pártját fogom—jelentette ki Changbin.
Fia csak egy "most komoly " nézéssel nézett rá.
-most apa , ki mellet álsz?—nézett felháborodva rá Dea-hyun.

-ha egy nő/ lány azt mondja hogy ne vagy nem akkor te azt tiszteletbe fogod tartani, főleg  ha az a valaki a Bang családból van!—Osztotta ki Changbin fiát, nem igazán láttam még idegesnek de most nagyon az volt.
Dea-hyun csak lesütött fejjel kért bocsánatot tőlem.

Én is bocsánatot kértem,  majd mintha megsem történt volna mosolyogtam tovább.

-amúgy kinek van ennyire klór szaga?—tette fel a kérdést anya.
Jisung és én egyszerre tettük fel a kezünket. ●_●
-miért van klór szagotok?
-tudod Anna ,az egy nagyon nagyon de télleg nagyon vicces és hosszú történet. Szóval majd egyszer , EGYSZER elmeséljük és mielőtt kérdeznéd hogy miért .
Azért mert Chant nem rég jött ki a sokkos állapotából. —jelentette ki quokka.
- csak pár órára mentünk el és Mina verekedett, ti pedig klór szaguak vagytok, Chan meg sokkos állapotban volt.—fogta fejét Un-hyea .
-aha—válaszoltunk az összesen mosolyogva.

                       ***

Én most fürödtem le apuék meg lent nasiznak a nappaliba.
Anyuék meg készülnek megtanitani keringőzni meg még nem tudom hány táncra.
Le csúsztam szépen a korláton majd oda sétáltam anyuékohoz.

-na mivel kezdünk?—csaptam össze tenyereimet.
-hát mi arra gondoltunk hogy előbb magasba sétálni, és ha az megy akkor úgy táncolni.
Amikor eszt meghallotam anya szájából,  hát örültem hogy járok és hogy már nem remeg a lábam ezek meg még azt akarják hogy magassarkúba flangáljak.

Elkezdtük, fölhúztam a magassarkút,  majd valahogy oda tápészkodtam anyuékhoz.

-na , most próbálj meg benne menni mondjuk csak egy fél métert.—javasolta Soomi.
El is kezdtem menni, már verejtékezett a homlokom és szinte már halottak voltak a lábaim is ez a félméter valami örökké valóságnak tünt. Mint amikor este próbálod megtalálni a konnektort a töltő kábelhez na ez is olyasmi volt.
-na jó voltam?—tettem fel vidáman a kérdést.
-Mina... csak 15 centit mentél előre.—jelentette ki Un-hyea.
Amikor eszt meghalloták a fiúk ismét elkezdtek kinevetni.
Kivéve a három apuka , ők tök komolyan figyeltek.
-ne foglalkozz vele, csak menj
-megyek....megyek.... hát nem megyek sehova.—indultam el egy darab lépést.
-hát így nem is fogsz—állt föl Han a kanapéról és oda jött hozzánk.
-juj de magas lettél , remélem azért a gálán egy kicsit kisseb sarka lesz a cipődnek.—mondta meglepetten.
-remélem, de most legalább akkora  vagyok mint te.
-baby le vennéd egy kicsit a cipőd?—mondta Han Soominak. A három apa csak OUUUUU-zott miközben csapkodták egymás mellkasát a nevetésől.
Soomin oda adta , Han a KICSIT nagyobb lábával bele tuszkolta a cipőbe magát majd fel állt.
-na mutatom hogyan kell ebben menni.
-oke...
Han szépen csipőjét ringatva elindult előre , de olyan magabiztosan mint egy top modell.
Én csak így bámultam hogy OKE..
ez így tök fasza ,elöttem áll éppen Ariana Grande 0.2  csak férfiban, és copf nélkül.

Majd vissza sétált hozzám és mellém ált.
-jól megnézted?
-aham.
-akkor gyere, most ugyan így csak lassabban.
Szépen elindultunk lassan előre.
-kicsit erősebben mozgasd a csipőd mert ebben a cipőben jól néz ki , vagyis így kell benne menni.—mondta kicsit zavartan.
-oké..
-joo ügyes vagy, most akkor a lábad egy kicsit magasabbra emeled a lépteidnél mert ez nem lapos talpú.—adta végig a jó tanácsokat Jisung , én meg csináltam amit mondott.

A végén egész jól bele jöttem, persze nem azt mondom hogy úgy megyek benne mint Ariana Grande , dee szerintem kezdésnek egész jó lesz.
Az öt szülő +a négy jó madár csak bámultak hogy Jisung milyen jó.
Mondjuk én is meglepődtem, de hát biztos hogy vannak olyan dolgok amiket még nem tudok róla...=_=.


Vajon milyen meglepetéseket tart Han számunkra?🙊☻️

Bocsi ha van benne helyes írási hiba de jelenleg. Hajnali 1:07 van szóval igen .
Puszi 😘.

Maffia gyermekei.  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora