Beljebb érve még mindig csend fogadott. Fejemet megrázva indultam volna el a lépcső fokokon, amikor Minho karomnál fogva rángatott el a nappaliba.
Rendesen nyekkent velem együtt a kanapé, amikor konkrétan le baszott a bútorra.
Szóhoz se bírtam jutni, azonnal le támadott.—Le feküdtél vele?-kérdezte , hangneme nem volt se nyugodt , se mérges.
—Mi?? Kivel?-zavarodtam össze.
—Azt kérdeztem hogy lefeküdtél vele??-kérdezte agresszívabban.
—mi-mi a bajod??
Össze zavarodott kérdésemre csak feszültebb lett. Azt sem tudom hogy miket fecseg itt össze, és csak úgy random le támad.
Dühösen forgatta meg szemeit, és nyalta meg felső fogsorát.—Ha még egyszer Hwang közelébe mész...olyat teszek amit meg bánok. Világos?
—Fejezd már be ezt a hülyeséget.-álltam fel. Nagy lendülettel lökött vissza.
—Na ide figyelj! Többet nem találkozhatsz vele! VILÁGOS! A közelébe sem szeretnélek látni!‐nyakán egyre több ér jelent meg, ami csak ijesztőbbé tette.
—Minho fejezd ezt be! Nem vagy se az anyám, se az apám! Nem vagy te itt a megváltó!-lázadtam fel, jogosan.
—ELMÉSZ , MEGBASZATOD MAGAD A HWANGGAL ÉS UTÁNA MEG ITT ÉRZED MAGAD NAGYNAK!!APÁNK HELYETT IS MEGNEVELLEK NE AGGÓDJ!
—NEVEDL MEG MAGAD SEGGFEJ!!-álltam fel és kerültem ki. Karomnál fogva rántott magával szembe. Szorítása erős volt, újjbegyeit bőrömbe nyomta fájdalmasan.
—Bűzlesz az alkoholtól 16 évesen!! Család szégyene vagy!!
Erre még te állsz feljebb?! -szorítása csak rosszabb
lett. —Utoljára mondom , nem szeretnélek meglátni Hwang közelében mégegyszer. -karomat kitépve fordítottam neki hátat.
Hamar rá jöttem hogy nincs itthon senki, de nagyon bántott Minho viselkedése , és vádaskodása. Szobámba érve mély levegőt fújtam ki.
Le dobtam telefonom az ágyra, majd a fürdőmbe indultam.‐Minho viselkedése sok dologra ad magyarázatot.
Már tini koruk óta nem kedvelik egymást Hwanggal, és az hogy tegnap nála aludt húga, rémeket keltett Minho fejében.
Félt hogy Hyunjin csak kihasználná, össze törné , bántaná legkisebb testvérét.
Este alig aludt,egész éjszaka lekövette a lány telefonját, de amikor le hallgatta volna, pont akkor merült le a készülék.
Ez csak még nagyobb aggodalomra adott neki okot.
Rühelte Hwang Hyunjint , azt meg pláne nem akarta hogy sógorok legyenek.
Minho amúgy is nehezebben mutatja ki érzelmeit, először csak simán el akart beszélgetni Minával ,hogy Hyunjin rossz ember. De amikor meghallotta hogy megjött, teljesen elöntötte a düh,és gondolkodás nélkül rohanta le a kisebbet, azután csak rosszab lett hogy megérezte az alkohol szagot.
Hamar rá jött , hogy ezt nem így kellett volna. Mivél már nem tudott mit tenni ezért eldöntötte hogy ha már így kezdett bele, akkor így is tartja magát ehez.
Viszont a húga felelőtlensége iránti düh nem csillapodott.Hagytam , hagy folyjon az arcomon a meleg víz cseppek.
A zuhany alatt még fogat is mostam , többször is.
Nagyon bántott báttyám viselkedése.
Megse kérdezte hogy, hogy vagyok. Vagy hogy nem esett-e bajom. Még hogy ő a jó, meg a féltő bátyó. A nagy túrót! Biztos vagyok benne hogy áldásnak vette amíg nem voltam itthon.
Meg miaz hogy "megbaszott a Hwang"? Ez honnan jött neki?
Elme roggyant. Már annyiszor elmondtam nekik hogy Seungmin és Hyunjin a legjobb barátaim, nem tudnák többet érezni irántunk. Nem mondom hogy nem helyesek, mert baromira azok, de nekem akkor is csak barátok maradnak.
Az is nagyon zavar , hogy megszorított. Nem volt oka így letámadni.
Miután kiszálltam, magam köré csavartam a fehér törülköző , és mezítláb mentem ki.
A ház elég nagy ahoz, hogy elkerüljem báttyám.
Saját szobám helyett Jeonginéba mentem. Kinyitottam gardóbja ajtaját és egy nekem szimpatikus pólót vettem el.
Mielőtt távoztam volna ő méltósága szobájából, mélyen be szívtam az helyiségben lévő illatot. Imádom.
Felhúztam egy rövid nadrágot meg a fehér feliratos pólót.
Le indultam a nappaliba valami élelem reményében.
Ahogy le léptem az utolsó lépcsőről , úgy jöttek meg apuék.
Jeongin kezéből repült az instant leves, egyenesen nekem.
Hagytam hogy szépen le essen a földre, eszemágában sincs fel venni.
Bátyám nagy örömmel fogadott, le ököl pacsiztunk és vizes hajjammal csapott arcba engem. A saját hajammal...
YOU ARE READING
Maffia gyermekei.
Fanfiction-Halmozz el gyönyörű hazugságokkal és boldoggá teszlek,csak hadj legyek a tied.- A Bang családban egyetlen lány van. Apja nagyon félti hisz rengeteg ellensége van, így jobbnak látja ha nem nagyon megy el otthonról lánya egyedül , vagy ha elmegy akko...