-34-

191 21 7
                                    

Vidáman sétálok a kanapéhoz, telefonomat lóbálom magam mellet. Találtam neten egy képet és rájöttem , hogy én is ilyen gyereket szeretnék majd.
Jó igaz ez csak egy rajz, de nagyon tetszik. Túlságosan is tetszik.
Egy kék hajú, copfos masnis gyerkőc volt rajta. Bár tudom hogy nincsen kék hajú gyerek,  de akkor is imádni való.
Kettő tesó kanapén nyomta a telefont, anya a konyha pultnál ült apa pedig mellette.
Becsapódtam a kettő mellé és Jeongin ölébe tettem fejem, lábaimat felhúztam.

—Nézd!-dugtam vigyorogva orra alá telefonom.

—Ez ki?

—Nem tudom de nagyon cuki. Én is ilyen gyereket akarok!-nézek rá még mindig vigyorogva.

—Kék hajút?

—Igen. Jó nem..vagyis de..deee ilyen kis cukit. Csak aranyosan elmosolyodott .

—Ki az?-kérdezi Minho.
Felé fordítom telefonom , ő is megállapítja hogy cuki.

—Róka?

—Igen?-nézi telefonját.

—Neked mikor lesz csajod?
Kérdésemre kicsit össze ráncolja szemöldökét.

—Ezt úgy mondtad mintha már mindketten házasok lennétek , csak én nem.

—Minho , neked mikor lesz csajod? -fordulok az említett felé.

—Nem érek rá ilyenekkel
foglalkozni.

—Ti milyen unalmasak vagytok.-fonom össze karomat magam mellet.
Valamiért csak arra tudtam gondolni , hogy milyen kis cuki gyerekem lesz majd a jövőben.
Legalább is remélem.
—Egyébként ma beszéltem Felixel.

—És mit mondott?

—Nem tudom, nem figyeltem. -mélyedtem el a gondolatban.

—Akkor hogy beszéltél vele?

—Hát..beszélgettünk,  de arra már nem emlékszem hogy mit mondott utoljára.

—Gondolom hogy szia.

—Lehet...

Neeem!! Valami mást mondott!!

—Ettél ma?-kérdezi komolyabb hangnemben idősebbik.

—Igen, mint minden nap.-nevetek fel furcsán.—De honnan szeditek ezeket?

—Csak kíváncsiság.

—Értelemszerűen  nem fogom magam éheztetni.-forgattam meg szemem és inkább a képet néztem.

—Megjöttünk!!-kiáltott Han, befelé jövet. Mellette Changbin jött, telefonom felső sarkába nézek ami 19:42-t mutat.
Apa bejött a nappaliba és át ölelte barátait.

—Mi újság? -kérdezte Changbin.

—Segítenetek kell.-mondja határozottan apa. Rossz érzés fog el, valami történni fog.
Apa határozott, de valami akkor sem stimmel. 
Fiúk is furcsán néznek rájuk.
Nem mondtak semmit , bólintottak és fel indultak az emeletre.
Gondolkodtam de nem tudtam eldönti mi lehet a probléma, így inkább nem is foglalkoztam vele.
Felixel kezdett velem chatelni, nem tudom miért , de jó volt.
Küldtem magamról egy képet ahol karika szemüveges effekt volt rajtam. Ő is küldött magáról.
Egész helyes...
Jesszus mikre gondolok!

Nemtudommitirjakide.
Unatkozom ¹⁹'⁵⁸

Én
Egyél, az jó dolog. :D ¹⁹'⁵⁸

Nemtudommitirjakide
Nem vagyok éhes. :|
Mikor jössz legközelebb??¹⁹'⁵⁹

Én
Sokat dolgozol?¹⁹'⁵⁹

Maffia gyermekei.  Where stories live. Discover now