Kisírt, táskás szemekkel, egy bokor fejjel és egy mindent mutató pizsamában indultam el a hosszú lépcső soron. Tegnap este, miután haza értem , a fél éjszakát át sírtam . Némán bőgtem az ágyamban, az , hogy megint bevagyok ide zárva, az felér egy sós vizes kínzással. Egyedül azt csodálom még, hogy épp eszű vagyok.Lila színű telefonomat kezembe szorongattam, viszont a konyhasziget elött megdermedve álltam. Karikás szemeim kétszeresre nőttek, szám résre nyílt. Ott ült Felix. Lefagyott az agyam, nem tudtam mit kéne lereagáljak.
- Jó reggelt - mosolygott rám kedvesen. Még minidig megdermedve álltam ott, és néztem ahogy engem néz.
- Te? - Csak ennyit bírtam kinyögni. Megszeppenve sétáltam közelebb a pulthoz, amin jelenleg mindennel tele volt.
- Kakaót? - Nyújtott felém egy piros gombás bögrét. Lassan vettem ki kezéből , majd ültem le mellé, majd felém fordult a bárszékkel együtt, én is így tettem.
- Kapok magyarázatot a kakaóm mellé? - Kortyoltam bele a meleg folyadékba.
- Háát...- nyomott le egy "side eye"-t amire kitört belőlem a vigyor. - Anyukád megkért , hogy boldogítsalak itthon, amíg el nem kezdődik az iskola , és én ezt örömmel vállaltam.
Válaszára viszonoztam a "side eye"-t. - Erre akarod pazarolni az utolsó nyári hetet?
- Ez nem pazarlás, ez értékes idő - mondta kedvesen. Ez a mondata megfogott.
- Te nem vagy éhes? - Csattantam ki.
- Hát , igazá-
- Lényegtelen, akkor is eszel - vágtam modortalanul közeben, és vettem le a sárga cetlit amin látszott apa kéz írása. " Jó reggelt :) Szóltam a szakácsnak , hogy ma reggel nem kell készülnie. Ugyan is ti magatoknak készítitek el. A pulton mindent megfogtok találni, vagy ha valamire még szükségetek van, akkor szólj , és intézkedik anyukád. Érezzétek jól magatok (; puszi apa <3"
- Gofrie? - Néztem rá kérdően.
- Nekem jó, de tudod a receptet?
- Dehogy tudom - legyintettem. - Ki nézzük netről.
- Szóval kísérletezünk.
- Szeretek kísérletezni, valamit mindig el tudok rontani.
Humoros mosollyal kereste tekintetem, amit hamar meg is kapott.
- És ha felrobbantjuk a házat?
- Akkor elköltözünk Mexicóba - mondtam lazán. És ekkor esett le, hogy nekem igazán át kéne öltözzek, mert hogy ebben a rövidke pólóban és nadrágban a főzőcskézni dolog, igazi pornó sztárrá alakítana. Szerintem azt egyikünk sem akarja. - Elmegyek át öltözök, addig ott találod a tálakat- mutattam a jobb felső szekrényre, majd egy gyors mozdulattal le ugrottam, és már szaladtam is ki a konyhából. A lépcsőn úgy pattogtak melleim , mintha trambulinba lennék, ami rettenetesen zavart. Kezeimet ösztönösen rájuk szorítottam , amíg fel nem értem. Hamar magamra kaptam egy melegítő nadrágot, és egy köldökig érő pólót. Le érve már láttam , hogy a pöttyöske receptek után keresgélt az internet bugyraiban.
- Találtál már? - Léptem közelebb hozzá.
- Elég sok, de úgyis azt mondtad , hogy szeretsz kísérletezni. Mi lenne ha improvizálnánk? - Vetette fel az ötletet.
YOU ARE READING
Maffia gyermekei.
Fanfiction-Halmozz el gyönyörű hazugságokkal és boldoggá teszlek,csak hadj legyek a tied.- A Bang családban egyetlen lány van. Apja nagyon félti hisz rengeteg ellensége van, így jobbnak látja ha nem nagyon megy el otthonról lánya egyedül , vagy ha elmegy akko...