Kézzel faragott, drága asztalnál ült a főnök, azt asztalt körülvevő négy fotelban a három fia és egy lánya ült.
—Mikor jön már az a szerencsétlen??-kérdezte unottan a középső fiú.
—Van még tíz perce.- nézte türelmetlenül drága köves karóráját.
—Remélem meg éri ennyit dolgozni.
Szólalt fel a legidősebb.
—Ne aggódj, mondtam hogy megszerzem valamelyikőtöknek.
Csak idő kérdése és a miénk lesz.
Dőlt hátra kényelmesen az apuka.
A hatalmas kétszárnyas fa ajtó kinyílt , s belépett rajta a várva várt személy.
Szó nélkül foglalt helyet, az öt személy csendben nézte ezt végig gyilkoló tekintettel.
— Megváratattál.— A két ország nem éppen közel van.
— Teszek rá, két hónapot mondtál.
— És még nincs szeptember, tehát? Még mindig benne vagyunk a két hónapban.-érvelt büszkén az Ázsiai férfi.
— Inkább mond, mit tudtál meg.
A férfi kipakolta akta táskáját.
Fotókat tett ki, a fiatalok pedig közelebb jöttek.— Oké, akkor el is kéne magyarázni nem?-kérdezte flegmán a házi gazda.
— Egyszerű, a nevét már ti is tudjátok. Bang Hermina.
Sok adatot nem tudtam szerezni, elég erős védelem van rajtuk , az egész rachán. Nem gondoltam volna.
Annyit tudtam kideríteni hogy körülbelül 15 és 20 év között van.
Több nyelven is beszél, köztünk angol és koreai ,s még sok más,
ebből ki indulva nem lehet tudni mi az anya nyelve , és hogy Koreában született-e. Valószínűleg igen, de nem biztos.
Nem sűrűn látni kint az utcákon, vagy ha igen akkor egy férfival van.-szedett elő egy képet ahol éppen sétáltak, és még eggyet ahol vezetett éppen. — A nevét nem tudtam kideríteni, ő is adat védelem alatt áll, körülbelül 20-25 éves lehet .—Körülbelül, körülbelül...-forgatott szemet idegesen a férfi. —PONTOS ADATOKAT AKAROK TUDNI! AZT MONDTAD TUDSZ SEGÍTENI HA NEM ARRA VAN AZ AJTÓ!-csapott idegesen rá a bútorra.
—George, George ...nyugi. Mondtam hogy tudok segíteni, -kezdett bele kélyesen a férfi.
—tehát segítek is, de nem fejeztem még be. Ugyan is van egy kis bibi. -emelte fel mutató ujját. —Van még egy férfi a lány közelében, látszólag elég jó kapcsolatuk van. Az is lehet hogy a jövendőbeli jegyese .George elvette a felé nyújtott képet, egy magas fiú és a lány volt rajta. Alaposan megvizsgálta de hamar vissza dobtam trehányan az Ázsiai felé.
— Ő róla mit tudsz ?
— A neve Hwang, a kora ismeretlen de nem tippelek többet mint huszonhat.
Viszont a lánnyal nagyon jó kapcsolata van, de erről többet nem tudtam szerezni.— Konkrétan szart se szereztél!
— Mondtam hogy a tiéd lesz a lány, csak idő kérdése.
—Szép?-tette fel a kérdést a legkisebb, Zoe.
—Kinek mi? Nem csúnya.-fordult meg az Ázsiai a lány felé, majd oda nyújtott neki egy képet.
Eléggé szemügyre vette a képen látható lányt, de nem nagyon volt neki szimpatikus.
—Innen látszik hogy elkényesztetett kis picsa. -tette le fintorogva.—Szavad se legyen. - szólt rá az apja.
—Nekem soha nincs szavam?!
—Nem, és nem is lesz.
—Le fogadom neki lenne. -forgatta meg szemeit szemtelenül a fiatalabb.
—De még mennyi! Amit szeme szája kíván, csak kerüljön hozzánk, és olyan hatalomra teszünk szert amire eddig senki.
—Nekem ebből semmi hasznom nem lesz!- szájalt ugyan úgy .
— Neked nem is lesz, majd valamelyik báttyádnak. De térjünk vissza kedves barátom a témához.-fordult ismét az elötte ülő emberhez. — Tudsz még valamit?
— Christopher emberei folyamatosan körül veszik őket, de gyanítom hogy a testőre sem valami puhány szar.
— Egy ember nem ember.
— Szerintem ugyan azt a ki képzést kapta mint a tö-
— AZT A KURVA MILYEN MELLEI VANNAK!!-kiáltott fel a középső testvér, képet tartva a kezében. Ezzel félbe is szakította a felnőtteket, az apa csak büszkén pillantott oda, ellenben figyelme hamar vissza terelődött.
— Tehát testőre van és folyamatosan figyeltetve is vannak...aisssh.-dörzsölte meg állát George .
— Terv?
—"a" terv : egyszerű ajánlatot küldünk neki.
— Esélyed sincs.-vágta rá egyből az Ázsiai.
—"b" terv elraboltatjuk, túszul ejtsük. Ez már jobb terv, Christopher nem tudna mit tenni ha a lánya túszul van ejtve. Nem merne lépni mert tudja egy rossz lépte van , és a lányának vége.
Azt meg kétlem hogy akarja.
A vádalkú pedig egyszerű,
adja hozzá az egyik fiamhoz és nem lesz semmi baja, ellenben ha viszakozik , szeretett lánya meghal.Fogalmuk sincs kivel akarnak szórakozni.
:D
— Ennyi?
—"c" terv: ha a testőre állandóan mellette van , akkor csak egy dolgunk van.-dőlt hátra büszkén.
Az Ázsiai csak felhúzta szemöldökét és várta hogy folytassa "kuncsaftja"
— Magunk mellé állítjuk, sokkal könnyebben , és hamarabb tudunk így hozzá férni a kis csajhoz.— Le akarod pénzelni?
— Igen, biztos vagyok benne hogy van az a pénz amiért mellénk állna.
— Christopher emberi hűséges kutyák. Egytől egyig be vannak csicskulva , és nyalják a talpát.-mondta undorodva .
— Ne aggódj barátom, bosszút állhatsz így.
— Azt tervezem.
— De ha már itt tartunk, beavatnál?
Az Ázsiai mély levegőt vett, majd neki futott.
— Christophert már régóta ismerem,vannak elintézni valóink, de ezzel csak egyszerűen bosszút tudok állni rajta. És ezt nem fogja megúszni, elveszem tőle azt ami a legfontosabb számára... a család. Ennyit elég tudnod.
— Értem, hát..a legjobb helyen jársz, ugyanis a terveink sikerülni fognak, ebben biztosítalak. Ugyan úgy , ahogy a vég összegben is. De még mindig nincs elég információnk.
— Küldj neki ajánlatot, ez jó lesz figyelem elterelésnek.
— Holnap meg írom.
— Rendben. -fogtak kezet majd az Ázsiai távozott.
Kocsiba érve indította haza soförjét.
Egész úton csak egy undorító, önelégült mosoly volt arcán , miközben a lányról nézegetett képeket.
— Véged van Christopher, elveszem tőled azt ami a legfontosabb. - suttogta maga elé s még nagyobb vigyorral tette el a képet.
Haza érve össze pakolt ,majd indult ki a reptérre. Elötte még telefonon megtárgyaltak mégegyszer, és vissza indult Koreába.
Csak bosszú és a pénz vágya hajtotta.
A pénz piszkos játszmát követel, ahogy a múlt is.
KAMU SEDANG MEMBACA
Maffia gyermekei.
Fiksi Penggemar-Halmozz el gyönyörű hazugságokkal és boldoggá teszlek,csak hadj legyek a tied.- A Bang családban egyetlen lány van. Apja nagyon félti hisz rengeteg ellensége van, így jobbnak látja ha nem nagyon megy el otthonról lánya egyedül , vagy ha elmegy akko...