~20.Poglavlje

90 7 4
                                    

Tisuće i tisuće knjiga se nalazilo na tamni drvenim policama u knjižnici.

Stol koji se nalazio na sredini prostorije je bio ispunjen drevnim knjigama napisane na antičkim jezicima.

Anastasia je marljivo tražila po knjigama pokušavajući pronaći bilo kakav odgovor na pitanje kako pronaći demona?

Da,gledala je jako puno horor filmova,no ni slučajno ne može ukrasti nekakav glupi lančić od neke udovice koja će je progoniti .Takve stvari su tako izlizane u toliko puno načina .

"Ne ide."Zalupila je knjigu i spustila glavu na stol.Pokušavala je nešto smisliti ali ne ide.

"Sve sam pregledala,a i onaj debil mi je rekao da ovdje pogledam ,ali ovdje nema ničega."Još je uvijek govorila sebi u bradu.

"Ma daj Castiel,zar ti ne znaš kako pronaći demona?"Živčano je upitala gledajući na anđela koji je sjedio preko puta nje i polako listao stranice knjige.

Šutio je .Bio je u svome svijetu razmišljaući zašto ga se ona ne sjeća.Ipak su preživjeli toliko toga zajedno,zatim je ona nestala ,i kada se ponovno pojavila i kada je on napokon uspio doći do nje zbog anđeoskih protokola,ona ga se ne sjeća.

Osjetio je ljuti pogled njezinih očiju,no opet je nije pogledao.Želio je otići u nebo i ovo detaljno istražiti.Još važnije pitanje je bilo,što se točno dogodilo sa Smrti?

Zalupio je naglo knjigu i Anastasia je pomalo poskočila .

Ustavši iz stolice otišao je do prozora dok je ona dozivala njegovo ime.Nije obraćao previše pažnju na nju sve dok ga ona nije pogodila jednom od knjiga.

Tek je tada pogledao a ona je uzdihano još uvijek bacala knjige.Pustio je da ga udare,ipak ne može osjetiti bol .

Kada je napokon pobacala sve knjige,progovorio je.

"Ovdje istina nema knjiga koje govore o demonima,zar nisi ni sama shvatila da ih neće biti?"

"Molim?"

"Zemljaši ne znaju za anđele,zašto bi znali za demone osim za one iz Hadovog podzemlja?"

Bio je upravo.Ne znaju za anđele,za Smrt ,a ni za demone.Kako je mogla ovako uzalud potrošiti svoje vrijeme ovdje?

"Dobro,no opet mi treba odgovor.Kako pronaći demona?"

Opet se okrenuo prema prozoru gledajući u daljinu.

"Lako.Jednostavno ga prizoveš."

Stvarno?I ona je znala da ga treba nekako prizvati ,no kako?Neće valjda hodati gradom i vikati gluposti dok se demon ne pojavi.A i da otkrije kako,kako će ga ubiti?

Da je Smrt ovdje već bi znala odgovore.Da,Smrt...

"Zašto Smrt nije ovdje?Bez uvrede,ali mi ti kao voditelj ne pomažeš baš."

"Ne znam zašto Smrt nije ovdje,ali izgleda kako govoriš da je on sve radio umjesto tebe."

Osjetila je kako joj se stomak spustio.Oči su zabljesnule uvrijeđenim odsjajem.

Istina da u prošlom zadatku nije baš puno toga odradila,no imala je pomoć,i to veliku.Uz to,kome bi bilo lako da odjednom mora ubiti nekoga?Nikome.

Ustala se sa stolice i pogledala Castiela.

"Dobro.Sama ću pronaći odgovore i sve ovo riješiti kada mi već ti ne možeš pomoći."

Izašla je iz prostorije ne mareći za nered koji je ostavila.Castiel je polako vraćao knjige na njihovo mjesto.Nije da ga nije bilo briga za nju.

AngelusWhere stories live. Discover now