~25.Poglavlje

85 10 3
                                    

Kralj vampira je napokon otvorio oči ,i prvo što je uradio jeste uhvatio prvu vješticu pod ruku i ispio je do zadnje kapi krvi.Bio je užasno gladan,i iako je jeo,nije se zasitio.Razmišljao je samo o njenoj krvi dok nije shvatio da ona nije tu.Pogledavao je prema glavnoj vještici upitno .Samo je odmahnula glavom.Dakle,nije se ni usudila doći posjetiti ga?!

Ovo neće ići,dok je bio u nesvijesti nije ju mogao nadgledati a pola dvorca se ionako sastoji od idiota koji ne bi primijetili je li tu ili ne.

Krenuo je ustati i odjednom se našao na podu.Zašto nije osjetio lijevu nogu?Vještice su se zadržavale na udaljenosti,što se događa?

Odignuo se od poda i pogledao prema nogama.Lijeve nije bilo.Odjednom se sjetio proklete igre s onim djetetom.

Gorio je ,oči su se crvenile i očnjaci su narasli.Želio je nekome otkinuti glavu.Bolje rečeno,želio je onom djetetu otkinuti glavu.Nikada prije nije upoznao ono dijete,stoga ne zna zašto bi bio napadnut od njegove strane,no nije bilo važno to sada.

"STRAŽARI"Povikao je ustajući se nekako s poda,da bi opet sletio na krevet.Dva stražara su uletjela dok se Harry podignuo u sjedeći položaj.

"Da !"

Pogledao je prema njima dvojici.

"Okupite najbolje vojnike i povedite četiri vojne jedinice sa sobom."

"Da,ali koji je zadatak?"

Pogledao je prema njima preko oka goreći od ljutnje.

"Sravnite vilu Phantomhive sa zemljom,i ljude s njom."Poklonili su se i otišli iz sobe.Jedna od vještica je držala umjetnu nogu koju je polako pričvrstila na vampirovu .

Kralj vampira je izgubio nogu ,i ni najveća vještica na planeti je ne može vratiti.Odjednom je netko pokucao na vrata.Naživcirano je rekao da ta osoba može ući,no kada je vidio tko je došao ipak je nabacio osmijeh.

Ušla je u plavoj haljini u tmurnu prostoriju njegova prelijepa žena.Da,zasigurno "njegova".

Ustao je iste sekunde i zaletio se prema njoj.Umjetna noga nije bila dobro pričvršćena,stoga je spala dok je išao prema njoj.Zbog toga je zapeo i ona ga je pridržala da ne padne.Nabacila je umjetni osmijeh na usne i polako mu pomogla da se vrati na krevet.Grlio je ,i mirisao ,i nije joj mogao odoljeti nikako,iako je ona njega mrzila iz dna duše.

Nogu je vještica opet prčvrstila,ovaj put do kraja,i zatim je izašla iz sobe.

"Kako si?"Upitala je Anastasia držeći ga za ruku.

"Dobro."Upitno je podignula obrvu pogledavajući prema nozi.Zar se to može dogoditi vampiru?Što se uopće dogodilo?

"Anastasia."Skrenula je pogled prema njegovi očima.Nasmiješio se lagano i stavio jednu ruku na njezin obraz.

"Želim da večeras bude bal u čast naših zaruka."

"Z-zaruka?"Promucala je .Ovo nije očekivala.

"Da.Ionako ćemo se vjenčat,pa šta fali?"Uzdahnula je.Prerano je,zapravo nije prerano ,već se ovo ne bi trebalo događati.Trebala je biti u dvorcu dok ne obavi zadatke,no Smrt je sve zakomplicirala ubojstvima,njezinih sjećanja nema ,a još je sad i Harry mori u vezi svadbe.

Želi što prije to obaviti,da ona ne bi mogla otići ili uraditi neku glupost.

Nema smisla sada reći ne,no kada bolje razmisli ,ovo bi je možda moglo pokriti u smislu trećeg zadatka kojeg bi večeras trebala dobiti.

"U redu."Opet lažni osmijeh.Stvarno joj pretvaranje dobro ide.

Nasmijao se i zagrlio je.Da,možda će joj ipak jedna večer opuštanja dobro doći,s Harryem ili bez njega.

AngelusWhere stories live. Discover now