Glava me boljela i osjećala sam se izmoreno.
Hladnoća se privijala uz mene dok sam ležala na nečemu.Teškom mukom sam otvorila oči i podigla pogled razgledavajući oko sebe.
Vrat me užasno bolio ,ali kad sam pošla podignuti ruku,vidjeh da je svezana za krevet na kojem sam ležala.
Soba je bila neobično tamna a mala svjetlost je dopirala iz prozora preko kojeg je bio tamni zastor.
Podsjeća me na gospođinu kuću.Srce me zaboljelo na sjećanje na nju i Matta.Dragi moj Matt,ništa nisi skrivio,ali tako je bilo oduvijek.
Nevini nastradaju.
Okrenula sam se i ugledala Harrya bez majice u dubokom snu.Zašto uvijek najveće ubojice ovoga svijeta izgledao kao najnježnija stvorenja.Ovako ležeći pored njega mogla sam vidjeti izbliza sve crte njegova lica,sve njegove tetovaže i mogla sam izbrojati koliko puta je uzdahnuo u minuti.Eto koliko sam mu blizu bila.
Izgledao je uistinu kao anđeo ovako kad spava,no on nije bio ništa drukčije od demona u obliku čovjeka koji želi samo svoj plijen.
Uzdahnula sam.Mogla sam pokušati pobjeći,ali svezana sam za krevet u kojem spava moj otmičar.
Krasno,a što je još gore ja ne znam što sam,ni kako sam uopće došla ovdje.Paranoične misli su se širine mojim umom .Nije ni čudo što se gospođa uvijek skrivala,ona je znala za ovaj svijet .
Za svijet ovih čudovišta,a važnije pitanje je jesam li ja uopće ljudsko biće?Vjerojatno ne.
A za dvije stvari im moće služiti čovjek.Za zabavu i hranu.Počinjem se pitati jesam li ja možda ispunila obe ove opcije.
Iz misli me prenu duboki i hrapavi glas mog otmičara.Odmah sam se naježila kada sam mu čula glas.Crne oči i moja krv kako kapa po podu su bile slike koje nisam više željela vidjeti.Užasnuta sam bila,sigurno,ali ne smijem reagirati.Oni mogu namirisati strah.
"Dobro jutro draga,jesi mi fino spavala?"
Otvorio je jedno zeleno oko i nestašno me pogledao te nasmijao.Kako se može smijati meni u lice nakon što me oteo i skratio mi život za pola vijeka?
"Nisam tvoja draga."Prošaptala sam.Znam da će me nastojati ovdje zadržati,no potrudit ću se da ne vidim njegovo lice više nikada.
Približio mi se i ostavio jedan poljubac na mojem obrazu.Trznula sam rukom da obrišem taj otisak ubojice na sebi,ali kao što znate ruke su mi svezane.
Ponašao se normalno,kao umiljata mačka je preo pored mene tražeći moju neiscrpnu pažnju.Žao mi je ,ali doba umiljatih vampira je završilo.
Radije bih Draculu da ubija sve oko sebe,nego Edwarda da mi se umiljuje i svjetluca pod sunčevim zrakama.
Ovo je postajalo jadno.
"Žao mi je zbog ovoga,al' stvarno ne želim da mi pobjegneš ,jer sam te jako dugo tražio."
Opet sam se trznula i okrenula lice prema njegovom.Zainteresirano me pogledao.Dobio je moju pažnju.
"Dugo tražio?"
"Da."Nemoj mi reći da je ovo jedna od onih "suđeni smo jedno drugom" priča?Ako jeste,odmah me izbaci kroz prozor,ja ovog vampira neću trpiti.
"Znaš onaj tvoj mladež na vratu iza tvoje glave,na potiljku?"Jel' to on mene pregledao dok sam spavala?Ništa,letim kroz prozor.
"Kako znaš da imam tu mladež?"Naravno da ću to upitati,jeste očekivali kick-boxing?SVEZANA SAM.Da mogu,udarila bi ga i to ne samo kaučem.
Osmijehnuo se opet kao da nije ništa bitno .
"Ja tu imam ožiljak."
"I šta s tim?"Imam i ja ožiljak na koljenima jer sam pala s bicikla kao mala.Idemo praviti svadbu...
"Kad vampir ima ožiljak rođenjem na nekom mjestu to znači da njegova družica ima na istom to mjestu mladež."
"Družica?"Okay,ovo stvarno ide u smjeru u kojem ne želim da ide.
"Ljubav života tog vampira.Netko tko mu pripada čitav život ,od rođenja.Netko s kim će osnovati obitelj i na kraju tu osobu,ako već nije vampir pretvoriti da bi zauvijek mogli biti zajedno."
"Znači ja sam tvoja družica?"
"Upravo tako ljubavi."Super.Idem narode,zbogom svijete!"Ne zovi me ljubavi."Mirno sam odgovorila,dobro možda napola mirno.
Odgurnuo se laktom jedne ruke a drugom je uhvatio moje lice.
On je bio tako blizu gledajući me tim zelenim očima koje su izgledale kao zeleni dijamanti.Zasjali su neobično .Izgleda je opet ignorirao moje riječi.
"A uskoro ćeš biti moja žena."
"Nema šanse da se ja udam za tebe."
"Oh, ima.Ili na silu ili normalno,lagano,fino."
Progutala sam knedlu u grlu.Stvarno trebam pobjeći odavde.Tek mi je sedamnaest godina,trebam se zabavljati a ne ubijati sile tami,izvršavati poslanje,bježati od udaje s vampirom i tugovati za mrtvom obitelji.Zabavno .
"Nemoj pokušavati pobjeći,okusio sam tvoju krv i sad te mogu naći bilo gdje."Oh da.Kada vampir jednom okusi krv žrtve može tragati za njom ponovno.
Pribio je svoje usne na moje.Koliko god sam se željela odgurnuti od njega,nisam mogla.Držao me svojim snažnim rukama.Po tko zna koji put sam osjetila trnce ali i ogromnu gadost.Po njegovoj logici,ja bi trebala nešto osjećati prema njemu.
Ali ja ništa ne osjećam.Samo znam da želim kući.
YOU ARE READING
Angelus
Fanfiction~Angelus-lat.Anđeo ~ "Otvori oči da otkriješ noć,ne smiješ se bojati sjena. Ti si kao lutka,odgurnuta u tmurni kovčeg. Tijelo ti je prekriveno tamnocrvenim ledom,dok mrak odgaja tvoju dušu. Možeš li me vidjeti? Mogu osjetiti hladnoću tvojih ruku...