"Hmm,Smrt i ti ćeš ići s nama?"Upitao je crveni smrtonoša nasmiješeno držeći Anastasiu pod rukom.
"Da,ipak je moram provesti kroz ovo."Odgovorio je uzdahnuvši nervozno.Grell je skupio obrve zbunjeno,Smrt nikada nije išla ovako daleko s početnicima,zašto je onda ona posebna?
"U redu.Toma otvori vrata."I smrtonoša plave kose je otišao pred vrata koja su se nalazila ispred njih.
Stavio je na ruku na njih i odjednom se na vratima ocrtao nekakav znak .Prepoznala ga je Anastasia shvaćajući kako je ovo nekakva vrsta Deja -vua.Vrata su se otvorila i crveni smrtonoša je povukao sa sobom samo da bi je gurnuo u prostor koji se nalazio iza vrata.
Tama.Neopisiva tama je okruživala i bila je zbunjena u vezi ovoga.Plutala je u tami i iluzija kako pada u najmračnije ponore joj se zavlačila malo po malo u misli,strašeći je.
I onda je shvatila.Ovo je pakao.U tome trenutku shvaćanja tijelom joj je prošla jeza.Zagrcala se i počela je kašljati .Odjednom se zgrozila kada je ruku stavila na stomak shvaćajući da tu ima ranu.
Počela je paničarit.Tama se približavala,opkolila je još više i kao da Anastasia više nije imala mjesta disati.
Glasovi.Sve su njezine misli ukrali glasovi oko nje.Počela je luditi i odjednom su je okruživale filmske vrpce.Već ih je vidjela jednom,da,kada je Grell ubio vozača.
Vrpce su se uvijale oko njenog tijela,stežeći je još više.Gubila je zrak i glasovi su postajali jači.Osjetivši tragove ruka po svojem tijelu počela je vrištati.
Odjednom se Smrt pojavila pored nje .Uhvatio je njeno tijelo i popustio vrpce.Nakon toga je jednu prerezo i zatim nestao.
Osjećala se umorno .
Odjednom su glasovi nestali i opipa nije bilo .Tama se počela povlačiti u obliku šahovske ploče.Vrpce su je spustile na pod ,zatim nestale.
Anastasia je ugledala nešto ispred sebe.Hodajući pored šahovskih figurica stigla do vrata.Obojana su bijelo i na njima je pisala prošlost .
Zatim su se pojavila još dvoja vrata.Crvena su bila sadašnjost i plava budućnost.
Stala je razmišljajući o zadatku.
Odjednom je zastala počevši se tresti.
Ona je u paklu.I duša koju treba spasit je priladala njoj.
Progutala je knedlu u grlu.Nije ni čudo što je ovo morala obaviti sada,ta ne spašavaš svoju dušu iz pakla svaki dan...................................................................................................................
Anastasia POV;
Okrenula sam se prema vratima prošlosti.To je zapravo nešto što sam oduvijek željela znati.Svoju prošlost .
Tko zna što će me dočekati iza ovih vrata,ali opet sam ih otvorila i ušetala unutra.
Zatvorila sam oči na trenutak zbog ogromne svjetlosti i zatim sam se našla ispred nekakvog svetišta?
Stabla trešnje su donosila prelijepi miris do mene,a vjetar je latice raspršivao na sve strane.Polako sam prilazila malenom drvenom svetištu .
Otvorila sam vrata i ušla unutra,čula sam glasove.Bolje rečeno čula sam svađanje.
Pratila sam te zvukove i došla do dnevne sobe.Djevojka duge bijele kose i plavih očiju je povišenim glasom razgovarala s dvije osobe?
Mislim, jedna od njih je bio jako visok čovjek(?) kratke sive kose i imao je mačije uši i rep?
A druga osoba je također imala bijelu kratku kosu i čudne tirkizne oči.
"Ne možeš samo tako najaviti da se udaješ i otići!"Mačak je vrištao na nju(tako ću ga nazvati,ne znam kako bih drugačije).
"Tomoe,poslušaj me."Okay ime mu je Tomoe."Ja ga volim i udajem se za njega."Tomoe se slomljeno nasmijao.
Nešto me užasno zaboljelo u grudima.Zašto sam ovdje?Željela sam vidjeti svoju prošlost,a ne nečiju drugu.I zašto je ovako predstavljen pakao?
YOU ARE READING
Angelus
Fanfiction~Angelus-lat.Anđeo ~ "Otvori oči da otkriješ noć,ne smiješ se bojati sjena. Ti si kao lutka,odgurnuta u tmurni kovčeg. Tijelo ti je prekriveno tamnocrvenim ledom,dok mrak odgaja tvoju dušu. Možeš li me vidjeti? Mogu osjetiti hladnoću tvojih ruku...